Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

MorDk

Jeg må ærligt indrømme at jeg sys man skal holde sig LANGT fra diverse slanke midler. (Min mening) Jeg kunne ikke selv finde på at anvende nogle af dem. Hvis man er kraftig overvægtig så må man søge hjælp på anden vis. (operation, diætist mm.) Man kan DØ af div. slankeprodukter og i det lange løb er det sletikke holdbart.

Den eneste vej frem til vægttab er efter min overbevisning:

• MOTIVATION

• Masser af vand

• Motion

• Sund og varieret kost

• Undgå for meget sukker mm.

Kan ikke forstå man vil prøve at "snyde" sig selv og fylde sin krop med div. piller og pulvere...

Jeg ved hvor galt det kan gå. Derfor holder jeg mig laaaaaaaangt væk fra div. slankemidler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

SS82

Frøken Christiansen skriver:

ja det hedder nuvoryn.. havde os bestilt nogen men de kom aldrig, og der er ikke noget nummer man åbenbart kan ringe på, for er ret ireterret over de aldrig er dukket op

Jeg harvsøgt på detbmærke og dersom det frem Iben debat at det ikke fantes. Folk bestilte deres produkt og de hævede pengene men man fik aldrig sit produkt. Der skulle ikke være nogen mulighed for at kontakte dem.

Anmeld

20. december 2011

Maja_4000

Frøken Christiansen skriver:

ja det hedder nuvoryn.. havde os bestilt nogen men de kom aldrig, og der er ikke noget nummer man åbenbart kan ringe på, for er ret ireterret over de aldrig er dukket op

Har du betalt ?

Anmeld

20. december 2011

Hougaard92

Jeg tog NUPO i 14 dage med 6 breve om dagen .

Man skal være stærk psykisk, da det er så hårdt at gå igennem og ingen almindelig mad får.

Jeg synes det var utroligt hårdt, og det er nok ikke noget jeg vil gøre igen, da alle de kilo jeg tabte, har sat sig på mig igen.

Jeg vil utrolig gerne tabe mig 10 kilo, men jeg kan ikke finde nogen ordenlig måde at gøre det på

Anmeld

20. december 2011

hekran

Ditte_Marie skriver:

præcis.. men har oplevet flere i min omgangskreds som ikke kan forstå at de tager på efter at have været på lynkur

Jeg har kun prøvet tre forskellige; Jordbær, Mango og Vanilje, Kakao.

Jordbær er fin nok hvis den er MEGET kold, da den er lidt syntetisk synes jeg - eller blander den med mælk for at den bliver mere milkshake agtig. Mango/Vanilje er virkelig slet ikke min smag . Men Kakao er rigtig godt synes jeg - og blander den kun med vand. Så dem har jeg købt store mængder af

Vil også prøve deres supper - så jeg kan få noget varm aftensmad når jeg udelukkende skal leve af Nupo

Men det er jo smag og behag

Den der karry suppe, som de laver, smager virkelig godt!

Anmeld

20. december 2011

Zelinasmor

Ditte_Marie skriver:

Jeg har slet ikke set reklamer for det herinde

Men tror nu at jeg vil prøve de der Therma Power igen - dem ved jeg da at jeg kan tåle

Du er godt klar over at thermo power er ulovlige herhjemme og kan føre til bl.a. hjertestop ikke?  

Du kan selvfølgelig gøre som du vil, men ville bare sørge for at du var informeret.

Anmeld

20. december 2011

Zelinasmor

MorDk skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg sys man skal holde sig LANGT fra diverse slanke midler. (Min mening) Jeg kunne ikke selv finde på at anvende nogle af dem. Hvis man er kraftig overvægtig så må man søge hjælp på anden vis. (operation, diætist mm.) Man kan DØ af div. slankeprodukter og i det lange løb er det sletikke holdbart.

Den eneste vej frem til vægttab er efter min overbevisning:

• MOTIVATION

• Masser af vand

• Motion

• Sund og varieret kost

• Undgå for meget sukker mm.

Kan ikke forstå man vil prøve at "snyde" sig selv og fylde sin krop med div. piller og pulvere...

Jeg ved hvor galt det kan gå. Derfor holder jeg mig laaaaaaaangt væk fra div. slankemidler.

Anmeld

20. december 2011

1012lmp

Jeg har prøvet Ali...

Jeg fik et gratis glas som svarede til 1 mdr forbrug, de fungerede rigtig godt bare man ikke spiser fed mad for så skider man i bukserne bogstavlig talt.

Jeg var meget tynd da jeg tog dem men tabte alligevel 2-4kg.

Anmeld

20. december 2011

Dianaaa

Ditte_Marie skriver:

præcis.. men har oplevet flere i min omgangskreds som ikke kan forstå at de tager på efter at have været på lynkur

Jeg har kun prøvet tre forskellige; Jordbær, Mango og Vanilje, Kakao.

Jordbær er fin nok hvis den er MEGET kold, da den er lidt syntetisk synes jeg - eller blander den med mælk for at den bliver mere milkshake agtig. Mango/Vanilje er virkelig slet ikke min smag . Men Kakao er rigtig godt synes jeg - og blander den kun med vand. Så dem har jeg købt store mængder af

Vil også prøve deres supper - så jeg kan få noget varm aftensmad når jeg udelukkende skal leve af Nupo

Men det er jo smag og behag

jeg syntes den ene af deres supper er  ... jeg er mest til cacao og jorbær , nogen af deres snacks er også ret gode, også bare for at det hele ikke bliver for ensartet, det kan man sgu faktisk godt blive lidt træt af .

Anmeld

20. december 2011

bobbles

Maja_4000 skriver:

Har du betalt ?

ja det har jeg men de er faktisk kommet med posten idag  det var ikke med post danmark måske derfor det tog længere tid.. men starter på dem idag så vil jeg se om de har nogen virkning samtidig med at jeg os tager nupo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.