Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

lilledittemor

Na-Wi skriver:

Hold jer fra Therma Power ! Der er en mand der er død af at tage dem, han fik en blodprop i hjertet pga den efedrin der er i pillerne..

Jeg prøvede dem for mange år siden hvor jeg ikke var bekendt med de bivirkninger de kan give og jeg oplevede selv nogle ubehagelige ting.. Jeg rystede, blev fuldstændig hyper så jeg ikke kunne slappe af, der skulle bare ske noget hele tiden, og så som en anden skriver giver det hjertebanken som er yders ubehageligt..

De er ulovlige i Danmark og det er der en grund til Så lad være med at prøve dem tøser ..

Tak for at dele din erfaring

Jeg har også prøvet dem, og de havde ingen negativ effekt på mig.. og jeg tog aldrig for høj en dosis. - Det ved man jo ikke om ham manden har gjort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

lilledittemor

norenberg skriver:

jeg har prøvet alverdens slankepiller og de er alle fup og spild af penge det eneste der virker er sund mad og motion....nogle piller kan give et kort varigt vægttab men når du stopper tager du det hele på igen og gerne mere til så hold dig fra det....og ændre ligeså stille de dårlige vaner man evt har....

Det nytter jo selvfølgelig heller ikke noget hvis man ikke ændrer sin livsstil - så er det jo klart at man tager på igen

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

JuliaHougaard92 skriver:

Jeg tog NUPO i 14 dage med 6 breve om dagen .

Man skal være stærk psykisk, da det er så hårdt at gå igennem og ingen almindelig mad får.

Jeg synes det var utroligt hårdt, og det er nok ikke noget jeg vil gøre igen, da alle de kilo jeg tabte, har sat sig på mig igen.

Jeg vil utrolig gerne tabe mig 10 kilo, men jeg kan ikke finde nogen ordenlig måde at gøre det på

Det er rigtig hårdt men jeg har en kæreste som er "med på vognen" så vi er to om det mens vi går sammen på barsel.

Øv hvor ærgeligt at du tog på igen..

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

Marita skriver:

Den der karry suppe, som de laver, smager virkelig godt!

Tak

Den vil jeg prøve så..

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

xoxotasha skriver:

Du er godt klar over at thermo power er ulovlige herhjemme og kan føre til bl.a. hjertestop ikke?  

Du kan selvfølgelig gøre som du vil, men ville bare sørge for at du var informeret.

Jo, det er jeg

Men tak for informationen..

Jeg har prøvet dem før og havde ingen negativ effekt på dem, selvfølgelig kan det stadig gå galt - men det kan alt jo

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

1012lmp skriver:

Jeg har prøvet Ali...

Jeg fik et gratis glas som svarede til 1 mdr forbrug, de fungerede rigtig godt bare man ikke spiser fed mad for så skider man i bukserne bogstavlig talt.

Jeg var meget tynd da jeg tog dem men tabte alligevel 2-4kg.

Haha - ej undskyld  men det gav et lille smil.

Jeg har hørt om det - men hvad er "fed mad" i deres øjne? og hvor hurtigt tabte du dig? - var det på den måned?

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

Dianaaa skriver:

jeg syntes den ene af deres supper er  ... jeg er mest til cacao og jorbær , nogen af deres snacks er også ret gode, også bare for at det hele ikke bliver for ensartet, det kan man sgu faktisk godt blive lidt træt af .

Hvilken en af supperne var det?

Men ja, man kan sgu nemt køre død i at spise/drikke det samme hver dag i en uge

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

Frøken Christiansen skriver:

ja det har jeg men de er faktisk kommet med posten idag  det var ikke med post danmark måske derfor det tog længere tid.. men starter på dem idag så vil jeg se om de har nogen virkning samtidig med at jeg os tager nupo

Så må du lige give beesked om de virker hvad hed de?

Anmeld

20. december 2011

bobbles

Ditte_Marie skriver:

Så må du lige give beesked om de virker hvad hed de?

novoryn.. der er en reklame her på siden med dem.. jeg har læst lidt om dem, så er nu spændt på at se om de virker

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

Frøken Christiansen skriver:

novoryn.. der er en reklame her på siden med dem.. jeg har læst lidt om dem, så er nu spændt på at se om de virker

glæder mig til at høre om dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.