Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Laura.

Miss Church skriver:

Har ikke prøvet slankepiller men nupo. Det virker super godt! Jeg skulle egentlig ikke tabe mig, men prøvede det en uge "for sjov" fordi jeg kender en som drak det. Tabte 4 kg og vejer i forvejen knap 50. Det synes jeg at der er imponerende. Desuden er det vist det eneste slankemiddel, som giver dig de forskellige ting og sager, som din krop har brug for Tror dog ikke at det er sundt i det lange løb. 

Må jeg spørge om du tog det på igen ? Jeg har selv overvejet at prøve Nupo men har læst fra mange at, man har taget kiloene på igen lige efter.. hvad er din erfaring ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Miss Church

Laura. skriver:

Må jeg spørge om du tog det på igen ? Jeg har selv overvejet at prøve Nupo men har læst fra mange at, man har taget kiloene på igen lige efter.. hvad er din erfaring ?

Ja jeg har taget på igen. Vejer 49 nu. Men det er også noget tid siden. Jeg tog ikke på med det samme igen. Men man kan sagtens holde det ved lige med sund kost bagefter Kender jeg en som har gjort. Men det lyder næsten utroligt  

Anmeld

19. december 2011

Laura.

Miss Church skriver:

Ja jeg har taget på igen. Vejer 49 nu. Men det er også noget tid siden. Jeg tog ikke på med det samme igen. Men man kan sagtens holde det ved lige med sund kost bagefter Kender jeg en som har gjort. Men det lyder næsten utroligt  

Ja, det lyder bare SÅ nemt, men det sværeste bliver jo nok at holde det ved lige.. men hvis man er fast besluttet for at det er det man vil, skal det vel nok gå.. Jeg har været inde og læse meget om det og vil så gerne prøve det, men er også bange for at jeg vil tage det hele på igen på 0,5 ... for så kan det jo være lige meget.. Men Nupo gør det ikek alene - en god kostomlægning og lidt motion hjælper jo på det, og regner stærkt med at skulle starte i Fitness center efter nytår.

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Maja_4000 skriver:

Har overvejet at prøve dem som der bliver reklameret for herinde .. Kan ikke huske hvad de hedder 

Har prøvet slank-o-fort (tror jeg det var :b) .. Og det virkede ikke på mig

Jeg har slet ikke set reklamer for det herinde

Men tror nu at jeg vil prøve de der Therma Power igen - dem ved jeg da at jeg kan tåle

Anmeld

19. december 2011

piap

Ditte_Marie skriver:

Jeg har slet ikke set reklamer for det herinde

Men tror nu at jeg vil prøve de der Therma Power igen - dem ved jeg da at jeg kan tåle

Hej

har overvejet at prøve dem virker de ?

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Laura. skriver:

Ja, det lyder bare SÅ nemt, men det sværeste bliver jo nok at holde det ved lige.. men hvis man er fast besluttet for at det er det man vil, skal det vel nok gå.. Jeg har været inde og læse meget om det og vil så gerne prøve det, men er også bange for at jeg vil tage det hele på igen på 0,5 ... for så kan det jo være lige meget.. Men Nupo gør det ikek alene - en god kostomlægning og lidt motion hjælper jo på det, og regner stærkt med at skulle starte i Fitness center efter nytår.

Der er jo ngen lynkure der virker optimalt, med mindre man laver sin livsstil om bagefter

Men forstår heller ikke at nogle kan tro at de kan vende tilbage til deres gamle livsstil, uden at det får konsekvenser

Men Nupo er fantastisk

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

piap skriver:

Hej

har overvejet at prøve dem virker de ?

Jeg må indrømme at jeg fik aldrig vejet mig i den periode jeg brugte dem..  

Men de gav mig i hvert fald mere energi og gjorde at jeg ikke hele tiden var lækker sulten.. så de har jo gjort et eller andet

Anmeld

19. december 2011

Laura.

Ditte_Marie skriver:

Der er jo ngen lynkure der virker optimalt, med mindre man laver sin livsstil om bagefter

Men forstår heller ikke at nogle kan tro at de kan vende tilbage til deres gamle livsstil, uden at det får konsekvenser

Men Nupo er fantastisk

Hehe, nej præcis... man må arbejde for at holde det ved lige.. det burde vel også være logisk for alle ?

Er der noget Nupo du kan anbefale end andet ?

Anmeld

19. december 2011

piap

Ditte_Marie skriver:

Jeg må indrømme at jeg fik aldrig vejet mig i den periode jeg brugte dem..  

Men de gav mig i hvert fald mere energi og gjorde at jeg ikke hele tiden var lækker sulten.. så de har jo gjort et eller andet

Okay..

har også fået anbefaldet en anden pille som jeg ikke lige kan huske hvad hedder men den er i stil med letigen

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Laura. skriver:

Hehe, nej præcis... man må arbejde for at holde det ved lige.. det burde vel også være logisk for alle ?

Er der noget Nupo du kan anbefale end andet ?

præcis.. men har oplevet flere i min omgangskreds som ikke kan forstå at de tager på efter at have været på lynkur

Jeg har kun prøvet tre forskellige; Jordbær, Mango og Vanilje, Kakao.

Jordbær er fin nok hvis den er MEGET kold, da den er lidt syntetisk synes jeg - eller blander den med mælk for at den bliver mere milkshake agtig. Mango/Vanilje er virkelig slet ikke min smag . Men Kakao er rigtig godt synes jeg - og blander den kun med vand. Så dem har jeg købt store mængder af

Vil også prøve deres supper - så jeg kan få noget varm aftensmad når jeg udelukkende skal leve af Nupo

Men det er jo smag og behag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.