Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

lilledittemor

piap skriver:

Okay..

har også fået anbefaldet en anden pille som jeg ikke lige kan huske hvad hedder men den er i stil med letigen

Okay

Den har jeg kun set navnet på, har ikke læst om den er den god?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

JJH

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg vil bare høre om der er nogen af jer som har prøvet slankepiller, som måske vil fortælle lidt om det, da jeg er meget nysgerrig omkring det

• Hvilke slankepiller brugte du?
  • Hvordan var det?
  • Kunne du se/mærke en forskel?
  • Hvor meget tabte du dig, og hvor hurtigt?

Håber at i kan hjælpe mig - da det jo er lidt af en jungle

Jeg har engang selv prøvet Therma Power - men må indrømme at jeg aldrig fik holdt øje med min vægt, og ved derfor ikke hvor meget det virkede, andet end jeg fik mere energi

Hav en god aften

hejsa.

Jeg har prøvet flere forskellige slankepiller, der i blandt Lepigen og thermapower, der begge er ulovlige i danmark.

Jeg vil på det KRAFTIGSTE anbefale du holder dig langt væk fra disse.

Jeg tænkte at de var ulovlige i DK fordi DK er et regel-land, og at det måske kunne være skadeligt for ekstrem overvægtige. men oplevede selv at jeg fik vildt hjertebanken og at mit hjerte hoppede nogle slag over indimellem. Der ud over gik min mave helt i stykker og der gik længe før jeg kunne få energien tilbage efter endt pillekur.

Hold dig til dem du lovligt kan købe i danmark. der er også garanti for indholdet deri.  

Anmeld

19. december 2011

Laura.

Ditte_Marie skriver:

præcis.. men har oplevet flere i min omgangskreds som ikke kan forstå at de tager på efter at have været på lynkur

Jeg har kun prøvet tre forskellige; Jordbær, Mango og Vanilje, Kakao.

Jordbær er fin nok hvis den er MEGET kold, da den er lidt syntetisk synes jeg - eller blander den med mælk for at den bliver mere milkshake agtig. Mango/Vanilje er virkelig slet ikke min smag . Men Kakao er rigtig godt synes jeg - og blander den kun med vand. Så dem har jeg købt store mængder af

Vil også prøve deres supper - så jeg kan få noget varm aftensmad når jeg udelukkende skal leve af Nupo

Men det er jo smag og behag

okay.. der er en del forskelligt, så måske man bare skulle springe ud i det og prøve det.. Hvad er din erfaring med det indtil videre ? og undskyld jeg spørger så meget ..

Anmeld

19. december 2011

piap

Ditte_Marie skriver:

Okay

Den har jeg kun set navnet på, har ikke læst om den er den god?

en bekendt af mig har brugt den i ca 6 måneder og tabt 20-30 kg snakker med hende i morgen så skal jeg nok lige skrive hvad den hedder...hun er begyndt at trappe ud af den og lever sundt og med motion på programmet hverdag, for man kan jo ikke bare "falde" tilbage til sin gamle livsstil også regne med at man stadigvæk kan tabe sig.. der er jo lige som en grund til man er blevet overvægtig

Anmeld

19. december 2011

JJH

Jeg har forresten hørt meget godt om herbalife, det skulle være rigtig godt, selvfølgelig med sideløbende motion.

Anmeld

19. december 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har også prøvet Letigen for mange år siden.Det var min læge der foreslog dem og jeg gik til vægtkontrol flere gange om måneden.

Jeg fik det også virkelig dårligt at dem,og vil aldrig anbefale dem.

Men jeg tabte mig dog 16 kg.,og de er ikke kommet på igen.

Anmeld

20. december 2011

bobbles

Maja_4000 skriver:

Har overvejet at prøve dem som der bliver reklameret for herinde .. Kan ikke huske hvad de hedder 

Har prøvet slank-o-fort (tror jeg det var :b) .. Og det virkede ikke på mig

ja det hedder nuvoryn.. havde os bestilt nogen men de kom aldrig, og der er ikke noget nummer man åbenbart kan ringe på, for er ret ireterret over de aldrig er dukket op

Anmeld

20. december 2011

maria_wlt

Nu hvor Thermo Power bliver nævnt så er jeg nød til at smide den her..

http://www.antidoping.dk/da/Medicin/Kosttilskud/Therma_Power.aspx

Anmeld

20. december 2011

Na-Wi

Hold jer fra Therma Power ! Der er en mand der er død af at tage dem, han fik en blodprop i hjertet pga den efedrin der er i pillerne..

Jeg prøvede dem for mange år siden hvor jeg ikke var bekendt med de bivirkninger de kan give og jeg oplevede selv nogle ubehagelige ting.. Jeg rystede, blev fuldstændig hyper så jeg ikke kunne slappe af, der skulle bare ske noget hele tiden, og så som en anden skriver giver det hjertebanken som er yders ubehageligt..

De er ulovlige i Danmark og det er der en grund til Så lad være med at prøve dem tøser ..

Anmeld

20. december 2011

norenberg

jeg har prøvet alverdens slankepiller og de er alle fup og spild af penge det eneste der virker er sund mad og motion....nogle piller kan give et kort varigt vægttab men når du stopper tager du det hele på igen og gerne mere til så hold dig fra det....og ændre ligeså stille de dårlige vaner man evt har....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.