Megafon meddelelse til Alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Maja88

altså jeg har ski ikke noget imod mænd kommer derind, SELVOM jeg ammede med brik de første 3 måneder...

jeg ammede ofte og så skiftede far og en amning tager jo ikke kun 2 min.. så hvorfor må far ikke tilbringe tid med sin familie...Og de mænd som kommer med deres kæreste/kone og baby er jo vant til at se på en ammende kvinde- så han ser jo ikke noget nyt,

men ok jeg er heller ikke sart.. Har ammet midt inde på hent selv lageret i IKEA odense, for der var hun SULTEN....

så synes ski TS har ret til at være der...

Hvad ville i sige hvis det var en familie med tvillinger.. så måtte han heller ikke komme med, så den ene måske kunne underholdes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

wow sikke en måde at blive behandlet på

hva så hvis far er alene afsted skal han så stå udenfor ammestuen og give sit barn en flaske????

Jeg var blevet tosset hvis nogen havde sagt sådan til min mand...!!!

Anmeld

13. december 2011

morethanperfect

Ja tænkte som mange andre , hvis faderen var alene med barnet ?? Hva pokker skulle man så gøre 

Syns de burde lave nogle små afskærmninger eller noget .. Det er jo ikke alle der kan li og sidde og amme foran fremmede mænd .. Personligt ville jeg være ligeglad , men det er der jo mange der ikke ville .. 

Anmeld

13. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Personligt bruger jeg altid en dyne når jeg ammer andre steder end herhjemme, er selv meget blufærdig, men synes ikke mænd skal afskærmes for at være med fordi jeg er blufærdig, så dækker wictor/brystet med dynen

Anmeld

13. december 2011

Sim

Jeg kan se vi er en flok herinde med temmelig blandede meninger så tror egentlig det var meget fint at det her sure opstød fik lov at komme ud, så der kunne blive diskuteret lidt, for det er tydeligvis også et lidt ømt emne jeg har ramt.

Photobucket

Anmeld

13. december 2011

NJN

Jeg kan nu heller ikke se problemet i, at mænd kommer med ind i ammestuen.. 

Godt nok har jeg ikke ammet selv endnu, men regner da med at jeg uanset hvor jeg var i offentligheden vil ligge noget over, så jeg følte mig tilpas med at sidde og amme, og så kan mændene jo godt komme ind, det er der ikke noget i vejen for.

Anmeld

13. december 2011

Sim

Oliver&Troia <3 skriver:

Personligt bruger jeg altid en dyne når jeg ammer andre steder end herhjemme, er selv meget blufærdig, men synes ikke mænd skal afskærmes for at være med fordi jeg er blufærdig, så dækker wictor/brystet med dynen

Lige præcis hvad jeg ville frem til!

Photobucket

Anmeld

13. december 2011

sarahb

Puslingen skriver:

Jamen så bliver jeg nok upopulær da jeg personligt ikke bryder mig om mænd i ammerummet og egentlig føler at det er meget ubehageligt at skulle sidde der og amme foran fremmed mænd! Beklager!
Ville dog aldrig bede en mand gå, men min kærester er aldrig gået med netop fordi han også syntes der er at overskrider andre kvinders grænse.

Denne er jeg Helt med på.

Min mand ville slet ikke med ind sådan et sted, da han ikk vil gøre nogle forlegne eller gøre situationen ubehagelig for ham eller de andre derinde.

Anmeld

13. december 2011

JJH

Hmm... en helt ny verden der åbnede sig der. troede ammestuer var til fordi andre folk ikke skulle blive stødt over at vi kvinder ammede rundt omkring i centeret. havde slet ikke set dette som værende et problem, men kan høre jeg nok ikke skal hive manden med ind over alt. tror dog jeg så i stedet for vil sætte mig udenfor så jeg kan være sammen med manden imens.

Nå men den tid den sorg.

Anmeld

13. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

Sim skriver:

Lige præcis hvad jeg ville frem til!

Photobucket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.