Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Polkaprik skriver: Hehe.. Køkkenet er i hvert fald mit fristed
Hehe.. Køkkenet er i hvert fald mit fristed
Smiler..Det bliver det også hos mig, i December månede når jeg skal til at lave diverse julekager
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Smiler..Det bliver det også hos mig, i December månede når jeg skal til at lave diverse julekager
Lyder dejligt
Strawberry skriver: Jeg elsker bare at spise maden, haha . Hjælper lidt til, mens min mor fræser rundt i køkkenet og laver god mad, der dufter himmelsk - Bliver helt sulten bare ved tanken..Men hold da op, i bliver en del
Jeg elsker bare at spise maden, haha . Hjælper lidt til, mens min mor fræser rundt i køkkenet og laver god mad, der dufter himmelsk - Bliver helt sulten bare ved tanken..Men hold da op, i bliver en del
Polkaprik skriver: Lyder dejligt
Jaa, glæder mig også, det er så hyggeligt
Zafir skriver: Jeg er både til at lave OG spise Jeg bliver også helt sulten hehe.
Jeg er både til at lave OG spise Jeg bliver også helt sulten hehe.
Jeg er mest til at spise når det er juleaften, ellers ville jeg bare blive endnu mere sulten hvis jeg selv skulle stå og lave det Haha, så er det godt at der er under en månede til den lækre mad
Normalt er at and og gås er tradition her på Øerene så vi får and m/ hvidekartoffler, brune kartoffler og sovs Ris a la mandle til dessert -med surprice mandle i
ihhhh hvor jeg nu glæder mig
Kalkun
lailamik skriver: Normalt er at and og gås er tradition her på Øerene så vi får and m/ hvidekartoffler, brune kartoffler og sovs Ris a la mandle til dessert -med surprice mandle i ihhhh hvor jeg nu glæder mig
Haha "Surprice" mandel Jeg glæder mig godt nok også, glæder mig ligeså meget til maden som til gaverne, haha .
hvordan laver du tranebær/appelsin kompot??? skal nemlig til familie-julefrokost 1. juledag, og er på jagt efter inspiration
Baby-Blue skriver: Kalkun
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128