Hvad får I at spise til juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

.....

Hasselnødden skriver:

Årh hvem var det så lige der blev sulten der kl. midnat  tak for det  he he.

Har stemt flæskesteg, and, brune kartofler, alm. kartofler, brun sovs og ris a la mande  men det er herhjemme hos os tre og hos mine forældre. I år skal jeg for første gang være hos svigerfamilien til jul. Bliver underligt. Hyggeligt, men underligt så ved ikke hvad der bliver serveret der, men formoder noget af det samme, hvis ikke det samme. De ved jo VI kommer  he he.

Haha, så lidt , man kan ikke andet end at blive sulten når man snakker om julemad, mmmh

Lyder som rigtig god mad
Vi må da håbe at de servere noget af det traditionelle mad, så kan det ikke gå helt galt, hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

.....

lucas<3 skriver:

I år skal vi holde jul ved svigerforælderne det skal vi ha kallun og flæskesteg, brunede nøflet, alm nøfler, kalkun sovs, chips Og så skal jeg lave ris ala mande for første gang og så er der nogle der skal ha is istedet for

Årh lækkert mad . Har i så også mandelgave med, eller hvordan er det hos Jer?

Anmeld

1. december 2011

BellaCiinea

Strawberry skriver:

Smiler..jeg eeelsker kirsebærsovs til Ris a la mande..uden sovsen er jeg ikke så glad for Ris a la mande..men sovsen giver lige det ekstra . Dog spiser jeg ikke selve bærene, men kun sovsen, høhø

Hihi Bærene er også frygtelige

Anmeld

1. december 2011

.....

IsabellaCiinea skriver:

Hihi Bærene er også frygtelige

Nemlig, puha

Anmeld

1. december 2011

lucas<3

Strawberry skriver:

Årh lækkert mad . Har i så også mandelgave med, eller hvordan er det hos Jer?

Jep det har vi. Dem der skal ha is får ikk en mandel gave

Anmeld

1. december 2011

.....

lucas<3 skriver:

Jep det har vi. Dem der skal ha is får ikk en mandel gave

Det er også fair nok

Anmeld

2. december 2011

Hasselnødden

Strawberry skriver:

Haha, så lidt , man kan ikke andet end at blive sulten når man snakker om julemad, mmmh

Lyder som rigtig god mad
Vi må da håbe at de servere noget af det traditionelle mad, så kan det ikke gå helt galt, hehe..

Nej præcis - heldigvis så er jeg sikker på det bliver bedre end min mors. Sådan rigtig gammeldags. Det havde været værre hvis jeg nu ikke havde kendt min mand så længe og ikke havde mødt hans forældre - tænk hvis de serverede tofuand eller alt andet mærkeligt og helt "forkert" juleaften end gammeldaws julemad  

Anmeld

3. december 2011

.....

Hasselnødden skriver:

Nej præcis - heldigvis så er jeg sikker på det bliver bedre end min mors. Sådan rigtig gammeldags. Det havde været værre hvis jeg nu ikke havde kendt min mand så længe og ikke havde mødt hans forældre - tænk hvis de serverede tofuand eller alt andet mærkeligt og helt "forkert" juleaften end gammeldaws julemad  

Haha, ja det havde været noget af et problem at sidde i

Anmeld

3. december 2011

Lunae

Strawberry skriver:

Ja, nu er jeg jo ved at komme i julehumør, så jeg synes det kunne være interessant at hører hvad I får at spise til juleaften, og hvorfor det netop er dét i spiser?

Her får vi altid svinekam, kartofler, brun sovs og rødkål. Til dessert er der is og ris a la mande. Det er nærmest en tradition

(Du kan sætte kryds ved mere en én ting )

Hos os er det både and, flæskesteg og julemedister, samt hvide og brune kartofler, rødkål og sovs.

Til dessert står den på ris ala mande!

Anmeld

3. december 2011

.....

Lunae skriver:

Hos os er det både and, flæskesteg og julemedister, samt hvide og brune kartofler, rødkål og sovs.

Til dessert står den på ris ala mande!

Mmh luksus mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.