stm2812 skriver:
Ja og så kan folk sige at man bare ikke leder og at man er for kræsen mht jobs. Nogen er, men tit kræver det måske en uddannelse man ikke har eller nogle tider man slet ikke kan få til at passe ind i ens familieliv..
Og som sædvanligt er det dem der udnytter det, som ødelægger synet på dem de folk som rent faktisk er reelle og gerne vil videre... Og det er nok også ofte dem man tænker på når man tænker på KH-modtager. i hvert fald for mit vedkommende.. Og så må man lige stoppe op og tænke på alle de andre herlige mennesker, som virkelig er havnet der på trods af at de VIL og er reelle. 
Jeg bor jo på Bornholm, og her er det virkelig noget med at kende nogen, der kender nogen, der tilfældigvis liiiige har et job ledigt som kunne passe til én

Og jeg har bare endnu ikke det helt store netværk herovre.
Samtidig så de jobs, der er opslået, kræver 9/10 dele uddannelse inden for faget, og det har jeg jo ikke lige.
Har ikke engang set rengøringsjobs herovre, der ikke kræver en eller anden form for uddannelse :/ Men nu har jeg da fået en smule kontakter i min praktik / aktivering, og jeg håber det giver mig muligheder af en eller anden art...
Halvdelen af øen lukker også ned om vinteren, så det er virkelig svært :/
Anmeld