stm2812 skriver:
ja okay, det gør det da bestemt ikke nemmere.. Øv altså.. :/ Håber virkelig for dig at det vil lykkes så du kan få færdiggjort din uddannelse og komme i gang med det du virkelig gerne vil 
Utroligt at selv rengøringsjobs kræver uddannelse. Man burde kunne nøjes med en masse informationer omkring kemikalier, arbejdsstillinger osv, uden det helt store besvær. Men der er nok mere i det end som så.
Jeg skal måske også passe på med hvad jeg siger - jeg ved ikke om det var uddannelse eller et kursus, men det var i hvert fald et krav for at søge jobbet.
Jeg ville være lykkelig for at kunne være dyrepasser, men chancen for at finde først lærerplads og senere job er så lille, at jeg simpelthen ikke tør. Det skal dumpe ned i hovedet på mig.. Jeg er simpelthen nødt til at finde noget mere stabilt når vi skal have barn, og det er så det jeg går med i tankerne nu..
Men jeg er nu ikke en af dem der har det værst - der er andre der har det endnu værre.. Men jeg håber virkelig det lykkes at finde et job til sommer.
Og lykkes det ikke, flytter vi fra denne skønne ø :/
Anmeld