Om kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

Carina:-)

Christine skriver:

Jeg ved ikke om det er blevet opklaret, men jeg tror der menes 5000 ialt og ikke efter nødvendige udgifter er betalt. Så ville det jo være 5000 til sjov og ballade og så er man da ikke fattig

Det tror jeg du har ret i-det andet giver ikke mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

Anonym

Naannaa87 skriver:

Jeg bliver stik tosset over det du skriver for du ved tydeligvis ikke en dyt om kh!!

Jeg arbejder som sagt 37 timer om ugen, og jo jeg vil påstå at at det kommer samfundet til gode.. Jeg arbejder på et ældrecenter hver dag fra kl 7-15 (ergo samfundet får noget for pengene) så jeg arbejder lige så meget som du gør, men alligevel mener du ikke at jeg burde have ret til en krone .. Tror du seriøst at kh modtagere bare sidder på deres flade og skovler penge ind ? her har du svaret NEJ ..

Jeg betaler faktisk også skat af min kontanthjælp, så hvad er det du har så ondt i numsen over ?

Jeg arbejder fuldtid, betaler skat og sidder ikke bare og venter derhjemme på min næste kh..

netop, mange er i arbejde på KH hjælp, vi blir bare udnyttet i hoved og røv fordi vi skal arbejde 47 timer istedet for 37, da arbejdsgiverne jo har GRATIS arbejdskraft... og vi skal bare sige ja og ammen, og sådan er det... 

Anmeld

29. november 2011

Bshizzle

Jeg gad virkelig ikke læse alle svar igennem.. så stoppede da jeg kom til side 8

Men jeg har virkelig ikke respekt for folk som mener de er misundelig på folk på KH..
Utrolig mange af dem som er på KH har ingen andre valg af personlige grunde.. og andre kan ikke komme videre ud i job, for jobs hænger ikke altid lige foran næsen på en..

Man kan sagtens leve i luksus på 5000 kr, man skal bare tænke på hvad man bruger de penge på!.

Ja, jeg er selv på KH af personlige grunde.. i form af kroniske smerter..