Carina:-) skriver:
Prøv nu at læse hvad jeg skriver....
1) Du tjener ingen penge vel?
Du får-Korrekt?
Ergo så den skat du betaler er ikke af penge der kommer udefra kommunekassen korrekt?
Hvis du arbejder så får du penge af en arbejdsgiver .feks mig 
Jeg har skabt vækst,og økonomi som kommer dig til gode som igen via dine skatte kkr kommer samfundet -f,esk khmodtagere til gode .
Deter altså penge i vækst,og ikke penge der kommer fra andres skatte kr.
Fordi du har haft fritidsjob osv er det overhovedet ikke nok til at dække det du koster.
Bare i sygepleje,skole /inst til dine børn osv så er der forlængst underskud bare i det du har betalt i skat i 12 år.
Nu er du ren underskud-For lige at sætte det på spidsen 
Og nej ingen job er mere eller mindre værdige-Selve værdien i at klare sig selv er jo højere end hvor meget man tjener/yder.
Mere jeg mangler at svare på?Så siger du bare til 
Det var godt jeg lige gik ud og fik en smøg så mit svar ikke er ligeså hårdt.... 
Prøv at høre her... Lige nu er jeg på barsel, men når jeg kommer tilbage fra barsel så skal jeg i aktivering på en fabrik, en fabrik ejet af kommunen, fordi der arbejder udviklingshæmmede... De laver et produkt som de sælger, dvs at kommunen får både mine skattepenge(igen) og de får det produkt som jeg laver, som de så kan sælge videre.... Er vi enige om at DET er vækst? Finno 
At du så skriver at jeg har haft små "fritids-jobs" er virkelig nedladende... For nej, jeg har da været oppe og arbejde 40-45 timer om ugen i en Fakta som 1. assistent (allmost su-chef) Jeg har arbejdet 37-40 timer om ugen som salgsassistent på statiol og så videre og så videre.. Ja det kan godt være at jeg har haft en del forskellige jobs, men jeg har YDET og lige nu der nyder jeg godt af at jeg lever i et land der hjælper dem der er på røven!
Du er lidt snæversynet på det her emne synes jeg... Men det er derfor jeg gerne vil tage debatten med dig, for jeg synes at du skal indse at vi ikke bare sidder på vores flade rumpe og skovler penge ind... Vi er ligesom dig, vi er desværre bare inde i en periode hvor det er super svært at få arbejde