Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Lou87

Har stemt hund - er klart hundemenneske
Og har også en, min 6 årige chihuahua, Speedy

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

twinny

Katte87 skriver:

Jeg har et pindsvin og en kongepython! Men jeg er helt klart hundemenneske! Hvis jeg måtte, havde jeg to hunde!  

ihhh vil jeg helt vildt gerne have... men må ikk for kæresten

Anmeld

21. november 2011

Nessie

RQK skriver:

Åh det er også synd at aflive hvis de ellers kan klare et langt og godt liv Døde den af sig selv til sidst, eller blev den aflivet der? Det må være hårdt at se det gå sådan ned af bakke.

HVIS jeg nogensinde skal have kat igen engang, så kan jeg da godt høre at der kun er fordele ved internat-dyr

Jeg vil helt klart anbefale en internat kat

Jeg måtte have ham til dyrlægen, kunne se at han ikke havde det godt, men det var en svær beslutning, og måtte også lige bede dyrlægen gå ud i 10 minutter

Anmeld

21. november 2011

Drømme

RQK skriver:

Haha så har du sikkert også betalt for en "ren race"? Vi gjorde det jo dengang, og det er bare så svært at se forskel på de små hvalpe

Jaa hun er da vist en anelse overvægtig? :p Super kælen kat, og har aldrig oplevet hende agressiv. Ikke engang overfor fremmede katte!

Åh hvor skønt altså

Ville gerne have en kat, som kunne holde Ella med selskab, når nu hun ikke jager dem rundt, men bare stirrer på dem og logrer som en gal, og piver fordi hun gerne vil snakke med dem, men de ikke gider hende

Men vi leder efter lejlighed, så det er en ulempe med to dyr 

Hehe, ej det kunne vidst være værre Men hun ser skøn ud, og er hun en rigtig kælen en, så er det jo herligt

Nej, jeg fik hende faktisk foræret  Men hendes tidligere ejer købte hende som "ren" ja.. Men han tog det nu ikke så tungt (en rigtig molbo ) og han sagde, at enten skulle han finde en ny familie til det hvor hun kunne få det skønt, eller også ville hun blive aflivet. Og der havde han ledt efter en til at tage hende i 1½ måned eller sådan noget, så kunne simpelthen ikke sige nej.. Gav 200 kr. for en pose foder, og det var de  

Anmeld

21. november 2011

Kris89

Drømme skriver:

Hov, ved da virkelig ikke hvad der skete for mit sidste svar :/ Der skulle ikke have været en  - smiley  Hehe..

Hvor lyder det bare skønt

Min er også opdraget som jagthund, men hun er gevær-ræd (ikke skudræd) og det var faktisk derfor jeg fik hende.. Prøver dog at få hende væk fra sin frygt så hun igen en dag kan komme med ud på jagt.. Det ligger nemlig så meget i hende - jagtinstinktet

Hvor gammel er han ? Han ligner en skøn stor hvalp  

han er faktisk 4  det ved han vist bare ikke selv han er så blød og minder allermest om en hvalp

Anmeld

21. november 2011

Kris89

RQK skriver:

Eeej hvor er den sød. Sker det ikke at I ikke opdager den i sofaen? Den falder jo fuldstændig ind

takker hehe jo det sker. især fordi vi har et sort tæppe i sofaen også man kan gos tage fejl hi hi... men hunden snorker

Anmeld

21. november 2011

Drømme

Kris89 skriver:

han er faktisk 4  det ved han vist bare ikke selv han er så blød og minder allermest om en hvalp

Hehe, det er jo bare skønt

Anmeld

21. november 2011

Kris89

Drømme skriver:

Hehe, det er jo bare skønt

hehe ja meget

en dejlig hund

Anmeld

21. november 2011

Nadia&Daniel

Vi bliver beriget med to dejlige killinger midt dec.

Bror og søster

Anmeld

21. november 2011

Kofoed.

Kan bedst lide hunde, men da vi boede i lejlighed ville vi ikke udsætte en hund for det, der er katte en del nærmere.

Så vi har pt en kat, men skal have en hund indenfor en overkommelig årrække

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.