Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Raj

Drømme skriver:

Hehe, der står godt nok i papirerne, at hun er en labrador, men tror jeg altså ikke en disse på

Men hun er vildt skøn ja, og klarer det så godt med kattene udenfor, børn osv. hvilket virkelig har været en positiv overraskelse

Så jeg er bare sikker på det nok skal gå når den lille kommer i februar / marts

Hvor gammel er jeres kat ?

Hehe det er lidt det samme med den hund vi havde i min barndom, også "labrador", men helt klart ikke labrador

Aner faktisk ikke hvor gammel katten er. Har haft den i 6 år og hun var gravid da jeg fandt hende. Helt udmagret! Et år efter da jeg var ved dyrlægen spurgte jeg om de kunne se noget om hendes alder og de sagde hun var et år der. Meen det var hendes killinger jo også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Raj

IsabellaCiinea skriver:

Hihi godt nok.. for ellers havde det dælme været hårdt for dig

Ja så havde jeg nok ikke tænkt tilbage med så romantiske minder som nu

Anmeld

21. november 2011

Nessie

RQK skriver:

Synes det er en rigtig god ide at finde fra internat! Det er så synd for de dyr, og de skal bare have et godt hjem

15 år er også bare vildt! Har dog kendt en kat der blev 20, men tror heller ikke hun havde det for godt til sidst

Og fordelen er jo at de ikke koster ret meget, og de er øremærket, vaccineret og neutraliseret, og kigget efter af en dyrlæge, så det er jo en god kat man får

Dyrlægen var faktisk lidt overrasket over at han var 15 år. Han var meget indavlet, og var egentlig lidt af et skravl Men han orkede heller ikke mere til sidst. Stoppede simpelthen med at spise og drikke, så der var ikke mere at gøre. (det skal lige siges, at jeg fik ham foræret, ville aldrig gå ud og købe et indavlet dyr. Men han ville være blevet aflivet, hvis ikke jeg tog ham, og det kunne mit hjerte ikke bære)

Anmeld

21. november 2011

Drømme

RQK skriver:

Hehe det er lidt det samme med den hund vi havde i min barndom, også "labrador", men helt klart ikke labrador

Aner faktisk ikke hvor gammel katten er. Har haft den i 6 år og hun var gravid da jeg fandt hende. Helt udmagret! Et år efter da jeg var ved dyrlægen spurgte jeg om de kunne se noget om hendes alder og de sagde hun var et år der. Meen det var hendes killinger jo også

Hehe, det er sjovt hvordan det kan stå i papirerne, og man bare kan være overbevidst om, det ikke er sådan det forholder sig

Har lige kigget i hendes papirer, og der står helt præcis "labrador retriver"

Okay, hvor spøjst.. Hun må skisme være en skøn gammel frøken nu så

Dejlig ser hun i hvert fald ud, og godt hun ikke er så udmagret mere

Anmeld

21. november 2011

Raj

Katte87 skriver:

Jeg har et pindsvin og en kongepython! Men jeg er helt klart hundemenneske! Hvis jeg måtte, havde jeg to hunde!  

Jeg har også haft en kongepython engang De er dejlig rolige! Men et pindsvin, hvordan det?

Anmeld

21. november 2011

BellaCiinea

RQK skriver:

Ja så havde jeg nok ikke tænkt tilbage med så romantiske minder som nu

Haha nej

Anmeld

21. november 2011

Raj

Nessie skriver:

Og fordelen er jo at de ikke koster ret meget, og de er øremærket, vaccineret og neutraliseret, og kigget efter af en dyrlæge, så det er jo en god kat man får

Dyrlægen var faktisk lidt overrasket over at han var 15 år. Han var meget indavlet, og var egentlig lidt af et skravl Men han orkede heller ikke mere til sidst. Stoppede simpelthen med at spise og drikke, så der var ikke mere at gøre. (det skal lige siges, at jeg fik ham foræret, ville aldrig gå ud og købe et indavlet dyr. Men han ville være blevet aflivet, hvis ikke jeg tog ham, og det kunne mit hjerte ikke bære)

Åh det er også synd at aflive hvis de ellers kan klare et langt og godt liv Døde den af sig selv til sidst, eller blev den aflivet der? Det må være hårdt at se det gå sådan ned af bakke.

HVIS jeg nogensinde skal have kat igen engang, så kan jeg da godt høre at der kun er fordele ved internat-dyr

Anmeld

21. november 2011

Kloster

Vi har både hunde og kat. Kigger på en kat mere.

Vi har Menza: Gul lab-tæve på 10½ år.

Også har vi Kenzo: En han lab på 4 år.

Også har jeg smukke Mille på 3 år (har vist skrevet en del om hende før   )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2011

twinny

hunde og kat...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2011

Raj

Drømme skriver:

Hehe, det er sjovt hvordan det kan stå i papirerne, og man bare kan være overbevidst om, det ikke er sådan det forholder sig

Har lige kigget i hendes papirer, og der står helt præcis "labrador retriver"

Okay, hvor spøjst.. Hun må skisme være en skøn gammel frøken nu så

Dejlig ser hun i hvert fald ud, og godt hun ikke er så udmagret mere

Haha så har du sikkert også betalt for en "ren race"? Vi gjorde det jo dengang, og det er bare så svært at se forskel på de små hvalpe

Jaa hun er da vist en anelse overvægtig? :p Super kælen kat, og har aldrig oplevet hende agressiv. Ikke engang overfor fremmede katte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.