Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Raj

Nessie skriver:

Jeg vil helt klart anbefale en internat kat

Jeg måtte have ham til dyrlægen, kunne se at han ikke havde det godt, men det var en svær beslutning, og måtte også lige bede dyrlægen gå ud i 10 minutter

Puha det er ikke sjovt. Jeg håber aldrig at jeg skal tage min kat med den tur. Men igen, man må jo gøre det der er bedst og glemme sine egne følelser. Selvfølgelig kan det være fint at lade dem dø af sig selv, men nogle gange kan det blive så slemt at det bedste ville være at aflive. Man må jo desværre tage det ansvar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Camulla

Her er vores lille mis Mille Hun bliver et halvt år om 3 dage, vi har haft hende i snart en måned vil jeg gætte på og vi købte hende hos Kattens Værn... Hun er så god som dagen er lang og er så legesyg. Jeg er så glad for hende! Igår fangede hun en flue og gik rundt med den i munden rigtig stolt... Det var så sjovt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. november 2011

Raj

Camulla skriver:

Her er vores lille mis Mille Hun bliver et halvt år om 3 dage, vi har haft hende i snart en måned vil jeg gætte på og vi købte hende hos Kattens Værn... Hun er så god som dagen er lang og er så legesyg. Jeg er så glad for hende! Igår fangede hun en flue og gik rundt med den i munden rigtig stolt... Det var så sjovt  

Hvor er hun bare flot!! Elsker de der farver! Og også et rigtig godt navn

Anmeld

22. november 2011

Camulla

RQK skriver:

He he, tak Det var Micas der valgte navnet... Og ja, hun er bare så fin. Faldt for hende med det samme, da vi var ude på internatet. Det var bare hende jeg ville have... Frederik og Micas ville have den der var helt sort, men jeg fik lov at vælge eftersom det var mig der ønskede at vi skulle have en kat. Og så trængte jeg til lidt mere østrogen i hjemmet, jeg var jo i undertal og er det snart igen, så derfor en pige Ej, havde det været en han, havde jeg stadig valgt den  

Anmeld

22. november 2011

Camulla

RQK skriver:

Frederik syntes dog vi skulle have kaldt hende Lundin Pga. farverne i hovedet... Hi hi...

Anmeld

22. november 2011

Raj

Camulla skriver:

He he, tak Det var Micas der valgte navnet... Og ja, hun er bare så fin. Faldt for hende med det samme, da vi var ude på internatet. Det var bare hende jeg ville have... Frederik og Micas ville have den der var helt sort, men jeg fik lov at vælge eftersom det var mig der ønskede at vi skulle have en kat. Og så trængte jeg til lidt mere østrogen i hjemmet, jeg var jo i undertal og er det snart igen, så derfor en pige Ej, havde det været en han, havde jeg stadig valgt den  

Hehe så har du jo også snart en rigtig god grund til at få endnu en (hun)kat, så der kommer mere balance i det

Anmeld

22. november 2011

Raj

Camulla skriver:

Frederik syntes dog vi skulle have kaldt hende Lundin Pga. farverne i hovedet... Hi hi...

Haha sølle kat

Anmeld

22. november 2011

Nille-pigen

jeg har min dejlige Tjalfe, som er en Cavalier King Charles spaniel... han er nu 1½ år og bare den dejligste kælepot

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. november 2011

Nessie

RQK skriver:

Puha det er ikke sjovt. Jeg håber aldrig at jeg skal tage min kat med den tur. Men igen, man må jo gøre det der er bedst og glemme sine egne følelser. Selvfølgelig kan det være fint at lade dem dø af sig selv, men nogle gange kan det blive så slemt at det bedste ville være at aflive. Man må jo desværre tage det ansvar

Som dyrlægen sagde, så er det desværre de færreste dyr der dør af sig selv, men er de gamle og syge, så er beslutningen heller ikke så svær. Så er man jo alligevel ved at vænne sig til tanken om at de snart ikke er her mere

Anmeld

22. november 2011

nathja

vi har 3 katte hjemme og så har jeg 2 heste der er opstaldet hos min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.