Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Raj

MinNoah skriver:

Jeg er SÅ meget et hunde-menneske og IKKE katte-menneske...  Har dog ingen dyr nu,men skal have en hund på et tidspunkt

Der var også engang hvor jeg direkte hadede katte!! Men var nok egentlig bare bange for dem? Hvad kan du ikke lide ved katte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Laura.

Vi har en kat på 3 år og 5 undulater.

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Jeg har en hund og 2 marsvin.... 

Anmeld

21. november 2011

Raj

Hasselnødden skriver:

Er generelt katteelsker, har to (har haft op til 24 da jeg var barn) har haft hunde, fisk, fugle, osv. Forventer vi får hund senere i livet og måske andre dyr... med tiden. Men indtil videre der passer vi på de to dejlige hunkatte vi har

Du er vel ikke så heldig at det er dine katte på billedet??

Anmeld

21. november 2011

Raj

Nessie skriver:

Vi har 2 katte. Nessie på 4 år og Coco på 4 1/2 mdr.

I september døde min gamle perserkat, han belv 15 år, så det var en flot alder. For 3 uger siden var vi så på internat og hente Coco, samme sted som vi fik Nessie fra.

Vi overvejer en hund i fremtiden, og bliver det aktuelt, tager vi op til internatet og finder en

Synes det er en rigtig god ide at finde fra internat! Det er så synd for de dyr, og de skal bare have et godt hjem

15 år er også bare vildt! Har dog kendt en kat der blev 20, men tror heller ikke hun havde det for godt til sidst

Anmeld

21. november 2011

Drømme

RQK skriver:

Sikke en sjov blanding, det er da helt klart til dens fordel

Hehe, der står godt nok i papirerne, at hun er en labrador, men tror jeg altså ikke en disse på

Men hun er vildt skøn ja, og klarer det så godt med kattene udenfor, børn osv. hvilket virkelig har været en positiv overraskelse

Så jeg er bare sikker på det nok skal gå når den lille kommer i februar / marts

Hvor gammel er jeres kat ?

Anmeld

21. november 2011

Ka+Ma=Be

Jeg har et pindsvin og en kongepython! Men jeg er helt klart hundemenneske! Hvis jeg måtte, havde jeg to hunde!  

Anmeld

21. november 2011

Raj

IsabellaCiinea skriver:

Hihi, hun var også kun 1½-2 uger da det billed blev taget =)

Årh ja, elsker  bare sådan nogle små basser <3 De er bare så søde..

Men når man flasker op osv, så er det hårdt

Faktisk som et barn (vil jeg gætte mig til).

Op hvor 3. time for at give sutteflaske, og tørre dem i numsen så de kommer af med noget, osv osv....

Haha det lyder meget som at have en baby Jeg var så heldig at min kat tog sig fint af alle 5 killinger, så jeg skulle ikke træde ind på noget tidspunkt

Anmeld

21. november 2011

MorTilEn2013Dreng

vi har slet ingen dyr og kommer nok heller aldrig til at få det. da hverken min forlovede eller jeg kan tåle nogen dyr 

Anmeld

21. november 2011

BellaCiinea

RQK skriver:

Haha det lyder meget som at have en baby Jeg var så heldig at min kat tog sig fint af alle 5 killinger, så jeg skulle ikke træde ind på noget tidspunkt

Hihi godt nok.. for ellers havde det dælme været hårdt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.