Drømme skriver:
Åh hvor skønt altså 
Ville gerne have en kat, som kunne holde Ella med selskab, når nu hun ikke jager dem rundt, men bare stirrer på dem og logrer som en gal, og piver fordi hun gerne vil snakke med dem, men de ikke gider hende 
Men vi leder efter lejlighed, så det er en ulempe med to dyr 
Hehe, ej det kunne vidst være værre
Men hun ser skøn ud, og er hun en rigtig kælen en, så er det jo herligt 
Nej, jeg fik hende faktisk foræret
Men hendes tidligere ejer købte hende som "ren" ja.. Men han tog det nu ikke så tungt (en rigtig molbo
) og han sagde, at enten skulle han finde en ny familie til det hvor hun kunne få det skønt, eller også ville hun blive aflivet. Og der havde han ledt efter en til at tage hende i 1½ måned eller sådan noget, så kunne simpelthen ikke sige nej.. Gav 200 kr. for en pose foder, og det var de

Haha du skal da bare finde en kat der er vant til en legesyg hund?
Men det var da godt nok et godt køb så! Og så har man det så godt bagefter når man ved at man forhindrede den i at blive aflivet 
Jeg har lidt den holdning at specielt en kat hellere skal være lidt for tyk end lidt for tynd. Så længe det ikke blive direkte sundhedsskadeligt
Så er egentlig også godt tilfreds med hendes vægt nu i forhold til da jeg fik hende. Alle knoglerne stak bare ud. Utroligt at hun ikke fejlede noget 
Anmeld