Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Anonym18

Vi har en hvalp (Cody) på snart 5 mdr. som er farven fawn og er en mops blandet med cavalier king charles spaniel ( hans mor er ren mops og hans far er 75% mops - 25% cavalier king charles spaniel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Camilla <3

Jeg har ingen af delene. 

Ville dog gerne ha' hund, men må vi ikke have der hvor vi bor nu. 

Til gengæld har jeg min dejlige amazone papegøje, på 10 år. 

http://www.youtube.com/watch?v=27wfn0LRxRQ 

Har ikke lige nogen billeder af ham på den computer jeg er ved.  

Anmeld

22. november 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
sabrina89 skriver:

Vi har Bella på 2 år min kæreste kan desværre ikke tåle kat. Så vi får aldrig kat

Hej

I kunne jo prøve at tjekke racen Sibirisk Skovkat ud, de er lidt specielle i pelsen og nogle allergikere kan godt tåle dem, men de koster også lidt De er bare så flotte.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

22. november 2011

Benjamins'mor

Vi har en kat, den er dog ikke kommet hjem endnu. Men den bor pt ude ved min mor, så der besøger jeg den.

Men engang i fremtiden vil vi også have en hund. Men først når Benjamin er blevet nogle år.

Anmeld

22. november 2011

TbCp

Vi har 3 hunmarsvin - Per, Jonna og BommelomKoko  

Kan desværre ikke uploade billeder fra iPad.

Vi vil rigtig gerne have hund.... En dag

Anmeld

22. november 2011

Clisolka

Vi har 2 hunmisser herhjemme 

Anmeld

22. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

RQK skriver:

Jeg tænkte på om flest herinde har hund eller kat, eller måske noget helt tredje?

Jeg har selv en kat, da jeg var barn havde vi en hund, men er nok mest til katte nu. De er lidt mindre tidskrævende

Og kom endelig med billeder! Har smidt et op af min, som nok snart er lidt af en senior-kat

Jeg har hund  Mere tidskrævende end en kat, men synes det er det hele værd. Jeg er hundemenneske så det batter. 

Anmeld

22. november 2011

Raj

TbCp skriver:

Vi har 3 hunmarsvin - Per, Jonna og BommelomKoko  

Kan desværre ikke uploade billeder fra iPad.

Vi vil rigtig gerne have hund.... En dag

Haha totalt seje navne!

Anmeld

22. november 2011

SS82

Vi her en lille fransk bulldog

Anmeld

22. november 2011

Raj

Drømme skriver:

Åh hvor skønt altså

Ville gerne have en kat, som kunne holde Ella med selskab, når nu hun ikke jager dem rundt, men bare stirrer på dem og logrer som en gal, og piver fordi hun gerne vil snakke med dem, men de ikke gider hende

Men vi leder efter lejlighed, så det er en ulempe med to dyr 

Hehe, ej det kunne vidst være værre Men hun ser skøn ud, og er hun en rigtig kælen en, så er det jo herligt

Nej, jeg fik hende faktisk foræret  Men hendes tidligere ejer købte hende som "ren" ja.. Men han tog det nu ikke så tungt (en rigtig molbo ) og han sagde, at enten skulle han finde en ny familie til det hvor hun kunne få det skønt, eller også ville hun blive aflivet. Og der havde han ledt efter en til at tage hende i 1½ måned eller sådan noget, så kunne simpelthen ikke sige nej.. Gav 200 kr. for en pose foder, og det var de  

Haha du skal da bare finde en kat der er vant til en legesyg hund? Men det var da godt nok et godt køb så! Og så har man det så godt bagefter når man ved at man forhindrede den i at blive aflivet

Jeg har lidt den holdning at specielt en kat hellere skal være lidt for tyk end lidt for tynd. Så længe det ikke blive direkte sundhedsskadeligt Så er egentlig også godt tilfreds med hendes vægt nu i forhold til da jeg fik hende. Alle knoglerne stak bare ud. Utroligt at hun ikke fejlede noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.