Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du hund eller kat eller?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.756 visninger
83 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Raj

Jeg tænkte på om flest herinde har hund eller kat, eller måske noget helt tredje?

Jeg har selv en kat, da jeg var barn havde vi en hund, men er nok mest til katte nu. De er lidt mindre tidskrævende

Og kom endelig med billeder! Har smidt et op af min, som nok snart er lidt af en senior-kat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

BellaCiinea

RQK skriver:

Jeg tænkte på om flest herinde har hund eller kat, eller måske noget helt tredje?

Jeg har selv en kat, da jeg var barn havde vi en hund, men er nok mest til katte nu. De er lidt mindre tidskrævende

Og kom endelig med billeder! Har smidt et op af min, som nok snart er lidt af en senior-kat

Her har vi to katte =)

Titto på ca. 2½ år (den store grå hankat.. 7kg..)

Og Tilde på ca. 1½ år, en dejlig hunmisser... (4kg ) Vi har selv flasket Tilde op fra huun var 1½ uge gammel.

Der er et par billeder af dem begge...

Anmeld

21. november 2011

FrkT

Vi har både hunde og katte... og jeg kan ikke svare på hvilket dyr jeg er mest til, for det kommer så meget an på hvornår du spørger mig og også hvad man skal kigge på.

Og så har vi iøvrigt også høns, men den var ikke lige på din liste 

Anmeld

21. november 2011

Kris89

sofahunden Zaggo

Anmeld

21. november 2011

Raj

FrkT skriver:

Vi har både hunde og katte... og jeg kan ikke svare på hvilket dyr jeg er mest til, for det kommer så meget an på hvornår du spørger mig og også hvad man skal kigge på.

Og så har vi iøvrigt også høns, men den var ikke lige på din liste 

Nej det kan være svært at vælge, for der er gode ting ved begge dele. Skulle nok have slået multiple choices til, så du også kunne have svaret andre dyr

Anmeld

21. november 2011

MinNoah

Jeg er SÅ meget et hunde-menneske og IKKE katte-menneske...  Har dog ingen dyr nu,men skal have en hund på et tidspunkt

Anmeld

21. november 2011

Drømme

RQK skriver:

Hvor er den fin

Har en hund, min skønne Ella Stille og rolig 2 ½ årig labrador / golden retriver / schæffer blanding

Anmeld

21. november 2011

Hasselnødden

Er generelt katteelsker, har to (har haft op til 24 da jeg var barn) har haft hunde, fisk, fugle, osv. Forventer vi får hund senere i livet og måske andre dyr... med tiden. Men indtil videre der passer vi på de to dejlige hunkatte vi har

Anmeld

21. november 2011

Drømme

Kris89 skriver:

sofahunden Zaggo

Nuuuurh, hvor er han kær  

Anmeld

21. november 2011

Nessie

Vi har 2 katte. Nessie på 4 år og Coco på 4 1/2 mdr.

I september døde min gamle perserkat, han belv 15 år, så det var en flot alder. For 3 uger siden var vi så på internat og hente Coco, samme sted som vi fik Nessie fra.

Vi overvejer en hund i fremtiden, og bliver det aktuelt, tager vi op til internatet og finder en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.