Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

nilletøz

Jeg har hund...

Men kat da jeg var barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

sabrina89

Vi har Bella på 2 år min kæreste kan desværre ikke tåle kat. Så vi får aldrig kat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2011

Kris89

Drømme skriver:

Nuuuurh, hvor er han kær  

Han er simpelthen den bedste hund jeg nogensinde har mødt... ekstrem god jagthund, lydig, elsker at køre i bil og vil med hvor vi er, når han er ude render han rundt med ekstrem energi, lige så snart vi er hjemme snorkbobler han på sofaen eller i sengen, helst i en arm

han er bare SKØN!!!

Anmeld

21. november 2011

Raj

IsabellaCiinea skriver:

Her har vi to katte =)

Titto på ca. 2½ år (den store grå hankat.. 7kg..)

Og Tilde på ca. 1½ år, en dejlig hunmisser... (4kg ) Vi har selv flasket Tilde op fra huun var 1½ uge gammel.

Der er et par billeder af dem begge...

Åh hvor er de søde. Rigtig godt billede med sutteflasken, ligner jo en lille baby hehe. Min kat fik killinger (hun var gravid da jeg fandt hende), så havde 5 små på et tidspunkt, det er bare så dejligt!

Anmeld

21. november 2011

Raj

sabrina89 skriver:

Vi har Bella på 2 år min kæreste kan desværre ikke tåle kat. Så vi får aldrig kat

Godt han kan tåle hund, for den er bare fin! Rigtig flot farve

Anmeld

21. november 2011

Raj

Kris89 skriver:

sofahunden Zaggo

Eeej hvor er den sød. Sker det ikke at I ikke opdager den i sofaen? Den falder jo fuldstændig ind

Anmeld

21. november 2011

BellaCiinea

RQK skriver:

Åh hvor er de søde. Rigtig godt billede med sutteflasken, ligner jo en lille baby hehe. Min kat fik killinger (hun var gravid da jeg fandt hende), så havde 5 små på et tidspunkt, det er bare så dejligt!

Hihi, hun var også kun 1½-2 uger da det billed blev taget =)

Årh ja, elsker  bare sådan nogle små basser <3 De er bare så søde..

Men når man flasker op osv, så er det hårdt

Faktisk som et barn (vil jeg gætte mig til).

Op hvor 3. time for at give sutteflaske, og tørre dem i numsen så de kommer af med noget, osv osv....

Anmeld

21. november 2011

Raj

Drømme skriver:

Hvor er den fin

Har en hund, min skønne Ella Stille og rolig 2 ½ årig labrador / golden retriver / schæffer blanding

Sikke en sjov blanding, det er da helt klart til dens fordel

Anmeld

21. november 2011

Drømme

Kris89 skriver:

Han er simpelthen den bedste hund jeg nogensinde har mødt... ekstrem god jagthund, lydig, elsker at køre i bil og vil med hvor vi er, når han er ude render han rundt med ekstrem energi, lige så snart vi er hjemme snorkbobler han på sofaen eller i sengen, helst i en arm

han er bare SKØN!!!

Hov, ved da virkelig ikke hvad der skete for mit sidste svar :/ Der skulle ikke have været en  - smiley  Hehe..

Hvor lyder det bare skønt

Min er også opdraget som jagthund, men hun er gevær-ræd (ikke skudræd) og det var faktisk derfor jeg fik hende.. Prøver dog at få hende væk fra sin frygt så hun igen en dag kan komme med ud på jagt.. Det ligger nemlig så meget i hende - jagtinstinktet

Hvor gammel er han ? Han ligner en skøn stor hvalp  

Anmeld

21. november 2011

freiasmor

Herhjemme har vi en kattemis Freja ! lille 'liderdyr' som vi kalder hende, hun ter sig altid som en kat i løbetid

Jo også har jeg 4 svaner nede ved susåen (mor, far og 2 børn) ! hehe, eller de ikke mine,.. men jeg er den eneste person 7,9,13 der tør lade dem tage brød fra hånden af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.