Hund eller kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

havana

Min lille schæferdreng Joker Vi har flere hunde, de kan ses på www.lucinde.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Clotte

Vi har vores dejlige Blackie som vi hentede for nogle år siden, han er en "genbrugshund" og har det mest vidunderlig sind man kunne tænke sig Han er labrador :-)

Han "leger" med vores lille smølfine, han hopper op i sofaen, sætter sig ned og puffer blidt til maven og når hun så sparker tilbage så ligger han sig ned med hovedet mod maven og lytter til hende så lang tid han kan få lov til det

Så har vi også papegøjen Xanadu, han er en blå/gul ara og er 11 år gammel og en utrolig intilligent fugl, han snakker og forstår meget af de ting vi beder ham om :-)

Her for en lille stykke tid siden sad jeg og hyggede med ham, han sad på min mave så kom det helt stille fra ham: Elsker dig Jeg fik sgu helt tårer i øjnene  for normalt er det altid skældsord der kommer ud af hans næb

Clotte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2011

Ka+Ma=Be

RQK skriver:

Jeg har også haft en kongepython engang De er dejlig rolige! Men et pindsvin, hvordan det?

Ja det er nogle fantastiske dyr

Jeg har et afrikansk dværgpindsvin De danske må man ikke holde hehe. Den er super sød og nysgerrig - hun stikker kun når hun bliver forskrækket.

Anmeld

21. november 2011

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

ihhh vil jeg helt vildt gerne have... men må ikk for kæresten

Hvilken af dem?

Her var det egnetlig pga kæresten at vi endte med at købe pindsvinet. Vi er begge total suckere for smådyr og har haft maaange forskellige Men slangen er min - den vil han sq ikke have noget med at gøre  hehe

Anmeld

21. november 2011

K&S

Absolut HUND  har ingen nu, men vi vil gerne have en, når vi flytter ud af lejlighed...!

Anmeld

21. november 2011

havana

21. november 2011

Hasselnødden

RQK skriver:

Du er vel ikke så heldig at det er dine katte på billedet??

Suk nej, så godt kan dem vi har ikke enes  

Anmeld

21. november 2011

Hasselnødden

havana skriver:

Anmeld

21. november 2011

Muhmi

Kattemismijaaav..

Anmeld

22. november 2011

sandorff

jeg har en kat, phillip. han er snart 12 år gammel, så vi har fulgt hinanden i tykt og tyndt i mange år
frygter også for den dag jeg ikke har ham mere...
på billederne ligger han og hygger med vores yngste søn på en gynge...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.