Den bedste bog jeg har læst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Camilla <3

Jeg elsker altså alle Twilight bøgerne. 

Forsvandt simpelthen helt ind i dem, da jeg læste dem. 

Min kæreste kunne knapt nok komme i kontakt med mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

enrigtigfar?

SussieThyssen skriver:

Eiii du læser også de gode krimiforfattere..men du mangler altså Arne Dahl i samlingen.
Når du kan Lide fx Grisham, så vil du også kunne lide ham.

Har du læst nogle af Frederich Forsyth?? Bl.a. "Sagen om et gidsel" den er jeg pt igang med for anden gang...eiii den er god.

Åhh ja..De fem-bøgerne af Enid Blyton...they rock!!!!
Jeg har alle de første af dem...faktisk de fleste af dem
og De 3 detektiver er også suverene. Dem har en 5-6 stykker af.
Desværre blev mine unger aldrig fanget af dem

Jeg må prøve Arne en dag - der skal vel også ønskes lidt til jul

jeg var medlem af en eller anden bogklub da jeg var teenager - der kom altså mange gode bøger

Jeg krydser fingre for at Olivia kan overbevises om bøgernes magt når vi kommer dertil - men tilbuddene til børn idag er liiiidt større end for 30 år siden

(og så glemte jeg også alle de biografier jeg har læst - gerne om musikere - Paul McCartney, Kylie Minogue, Gary Barlow, Robbie Williams, Sting og David Foster)

En klar anbefaling er Eric Clapton og Michael J. Fox biografierne - der er tudegaranti!

Anmeld

21. november 2011

SussieThyssen

enrigtigfar? skriver:

Jeg må prøve Arne en dag - der skal vel også ønskes lidt til jul

jeg var medlem af en eller anden bogklub da jeg var teenager - der kom altså mange gode bøger

Jeg krydser fingre for at Olivia kan overbevises om bøgernes magt når vi kommer dertil - men tilbuddene til børn idag er liiiidt større end for 30 år siden

(og så glemte jeg også alle de biografier jeg har læst - gerne om musikere - Paul McCartney, Kylie Minogue, Gary Barlow, Robbie Williams, Sting og David Foster)

En klar anbefaling er Eric Clapton og Michael J. Fox biografierne - der er tudegaranti!

Ja, der er vi så forskellige..jeg er faktisk ikke til biografier af nulevende mennesker...de skal helst være historiske...men så er jeg også parat til at æde dem råt LOL
Måske i virkeligheden fordi jeg er mere facineret af de tider og steder de levede
og så må jeg indrømme at selvom jeg er gammel prof sangerinde, så interesserer personerne bag musk mig meget lidt, måske fordi, jeg kan lide det meste musik og ikke er fanget af nogle bestemte kunstnere overhovedet.

Anmeld

21. november 2011

Regitze&Anders

Zeus skriver:

Har du læst 1'eren "Historien om Sheila"? For det kan godt være at Mod alle odds er god, men det er intet i forhold til historien om Sheila.. Det er også en af mine favorit bøger Forfatteren har forresten skrevet flere autentiske bøger om sit job, men de kommer slet ikke i nærheden af historien om Sheila..

Og til TS: Min ynglingsbog er

Kan huske en bog af Jane Aamund, den hedder vist noget i retning af "Colorado"? Er ikke 100% sikker at det er titlen, men jeg TROR det nok

En bog af John Grisham "uskyldig dømt", en autentisk bog om en dødsstraffange i USA..

En bog af Mikkel Sonne "Fifty fifty", også en autentisk bog om en dødsstraffange i USA..

Og "Det gyldne kompas", kan ikke lige huske forfatteren

Nej har ikke læst historien om sheila.. Men der er to udgaver af den bog ved jeg, har nemlig læst den ene (bag lukkede døre) Den handler også om hende sheila ..

Anmeld

22. november 2011

Drømme

SussieThyssen skriver:

Noget der minder og alligevel ikke er, men som bestemt er der henad.

2 serier

Den ene hedder: Det pliocæne eksil!  af Julian May
Den er i 8 bind og heeelt genial.
Det første bind hedder: Den gyldne Torc.
Kort fortalt, så handler serien om en portal man opfinder som kan føre menneskeheden 6 mill år tilbage til den pliocæne tidsalder, og verdens regeringer, giver utilpassede mennesker mulighed for at gå gennem portalen. Det er en oneway ticket..er man først kommet igennem er der ingen vej tilbage.
Man tror jo så at menneskeheden havner i en verden befolket med vilde dyr, et behageligt klima, men der findes meget meget mere i den verden...og så vil jeg ikke sige mere

Den anden er en serie på 3 bind skrevet af Judith Tarr.
Det første hedder Elvermunken! derefter kommer Det gyldne horn! og til sidst Herrens Hunde!
Det er en suveren serie hvis man er til historisk fiction, som den forgående serie også hører til, krydret med elvere, mirakler, psykiske evner og meget mere.

Om begge serier kan jeg sige, at for mig overgår de langt Harry Potter

Jamen det er jo fantastisk - tusinde tak, det lyder som noget for mig

Åh, jeg skla så meget på biblioteket i morgen

Anmeld

22. november 2011

Benjamins'mor

Har læst den første bog i L.A candy serien af Lauren Conrad fra The hills på MTV. Har læst den 2 gange så det er den bedste indtil videre, men har ønsket resten af serien i julegave.

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

Drømme skriver:

Jamen det er jo fantastisk - tusinde tak, det lyder som noget for mig

Åh, jeg skla så meget på biblioteket i morgen

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

22. november 2011

Drømme

SussieThyssen skriver:

Rigtig god fornøjelse

Mange tak  

Anmeld

28. november 2011

Becks

Danielle Steel´s Søstre og Sikker havn! Elsker dem..

Ellers er jeg stor fan af virkelighedens verden!

Historien om Sheila
Imod alle odds (opfølgning på ^^)

Den sidste gave (Om faren der bombede sin søn, ekskone og sig selv i Odense)

Tsunamien

Den fortabte dreng
Mit liv (Opfølgning på ^^)

Og MANGE flere fra Virkelighedens Verden

Anmeld

1. december 2011

Røverdatter

Linda Lay Shuler's roman "Kvinden der Husker", som handler om indianerkvinden Kwani der med sine blå øjne bliver udstødt af sin klan. Hun viser sig at skulle blive den næste Kvinden Der Husker - fortaler for kvindeslægten og underviser. Hun er en af 'de udvalgte' som det hedder i bogen. Den er enorm spændende og godt skrevet, også er jeg helt vild med indianere!

Shirley MacLaine's selvbiografiske fortælling "På dybt vand" er også rigtig rigtig god! 

Og ellers har jeg læst Harry Potter bøgerne nogle gange, de er også super spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.