Den bedste bog jeg har læst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

lailamik

Romanen: Et velsignet barn, skrevet af Ted Dekker.  

Har godt nok ikke læst den gang på gang, da jeg er såden at jeg husker ord for ord, så en bog hurtigt bliver kedelig for mig om jeg jeg læser den igen .. Men den bog alså  Lånte den fra en ven, og afsluttede den efter 3dage 

En anden jeg ville anbefale er: Vores lille hemmlighed, fra virkeligheds verden. Godt nok ikke for sarte sjæle..oh dog hvor jeg græd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

SussieThyssen

Himmelsmil skriver:

Ja, jeg fandt dem på nettet forleden! De er i 2 afsnit, ikke? For de er super gode...!

Jeg synes Shirley SÅ sej! Elsker at hun er så ærlig

Jo det er den

Ja, hun er en meget sympatisk dame, med mange gode tanker, og en dygtig skuespiller

Anmeld

2. december 2011

Pikku Myy

metski83 skriver:

Tak for det, så er den bestilt Og så kun til sølle 48 kr.

Det var så lidt Håber du kommer til at nyde den!

Anmeld

5. december 2011

Riksen

Hej

Min yndlingsbog må være "Eksil" af Jakob Ejersbo eller "Troubadurens lærling" af Ib Michael - jeg kan ikke beslutte mig

Den første griber mig pga. dens mange lag og tolkningsmuligheder, og så er jeg faldet fuldstændigt for hovedpersonen - hun er på en og samme tid både stærk og skrøbelig, elskelig og forhadt.
Den anden griber mig pga. dens poetiske sprog, som gang på gang imponerer mig.

Jeg kan varmt anbefale at læse dem!

Anmeld

4. oktober 2012

Bebsesmoar

Nynnes dagbøger!!!! 

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

SussieThyssen skriver:

Hvilken bog er den bedste du har læst??
Det skal naturligvis være sådan en som du har læst igen og igen, og aldrig bliver træt af.

For mit vedkommende må det ubetinget være Robert Graves historiske roman "Jeg Claudius", som jeg i årenes løb nok har læst eller hørt som lydbog de første 15 gange...og jeg er ikke træt af den endnu.
Den foregår i Rom i tiden fra Kejser Augustus og frem til og med hans barnebarn Claudius' regime

Kærligst
Sussie

Jonathan Safran Foer's

"Ekstemt højt og utroligt tæt på"

Anmeld

4. oktober 2012

Lullaby

Vandrende sjæle. Fantastisk bog

Anmeld

4. oktober 2012

Faith

Åh der er mange!!!!

Men Stieg Larssons triologi er spændende synes jeg.

Og Kronvidnet. Handler om Hells Angels.

Og så har jeg læst alle Stephen Kings bøger.

Og Jean M Auls bøger, Hulebjørnens klan osv.

Jeg kunne blive ved!

Anmeld

4. oktober 2012

Skouboe

SussieThyssen skriver:

Noget der minder og alligevel ikke er, men som bestemt er der henad.

2 serier

Den ene hedder: Det pliocæne eksil!  af Julian May
Den er i 8 bind og heeelt genial.
Det første bind hedder: Den gyldne Torc.
Kort fortalt, så handler serien om en portal man opfinder som kan føre menneskeheden 6 mill år tilbage til den pliocæne tidsalder, og verdens regeringer, giver utilpassede mennesker mulighed for at gå gennem portalen. Det er en oneway ticket..er man først kommet igennem er der ingen vej tilbage.
Man tror jo så at menneskeheden havner i en verden befolket med vilde dyr, et behageligt klima, men der findes meget meget mere i den verden...og så vil jeg ikke sige mere

Den anden er en serie på 3 bind skrevet af Judith Tarr.
Det første hedder Elvermunken! derefter kommer Det gyldne horn! og til sidst Herrens Hunde!
Det er en suveren serie hvis man er til historisk fiction, som den forgående serie også hører til, krydret med elvere, mirakler, psykiske evner og meget mere.

Om begge serier kan jeg sige, at for mig overgår de langt Harry Potter

Åh, ja, jeg er også en stor fan af sagaen om det pliocæne eksil.

Har du læst Fionavar Gobelinen af Guy Kay? Det er en af dem jeg som regel altid vender tilbage til.

Anmeld

4. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Camulla skriver:

Peter Lundins bog... Læste den på 1 døgn, kunne slet ikke lægge den fra mig! Puha en mand da  Og så forstår han næsten at gøre, så man får ondt af ham... 

Lige nu er jeg igang med Hypnotisøren, men jeg synes den er lidt langtrukken og den har ikke fanget mig endnu...

Yrrrrrk, - Hypnotisøren er så creeeeepy!!

Ham der Josef Ek, eller hvad drengen nu hedder, uha uha uha, jeg blev så bange for ham. Kunne næsten ikke være alene hjemme og aftenen efter den bog.

Og jeg besluttet ikke at læse flere af "Lars Kepler", da det simpelthen er for "hårdt" for mig.

Og skal da så absolut ikke læse Lundins bog...

Er du psykologi-interesseret siden du vælger den type bøger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.