SussieThyssen skriver:
Hvilken bog er den bedste du har læst?? 
Det skal naturligvis være sådan en som du har læst igen og igen, og aldrig bliver træt af.
For mit vedkommende må det ubetinget være Robert Graves historiske roman "Jeg Claudius", som jeg i årenes løb nok har læst eller hørt som lydbog de første 15 gange...og jeg er ikke træt af den endnu.
Den foregår i Rom i tiden fra Kejser Augustus og frem til og med hans barnebarn Claudius' regime

Kærligst
Sussie
Godaften med dig
fandt lige ud af at din tråd er 1 år gammelt snart
men vil da alligevel lige skrive jeg synes det er en super tråd, det giver en masse inspiration til læsning... 
Jeg elsker selv at læse, jeg bliver lukket ind i en helt anden verden når jeg læser, og det er SÅ FANTASTISK 
Jeg elsker Twilight Bøgerne, har dem alle sammen og har læst dem 3 gange, og bliver aldrig nogensinde træt af de bøger.... elsker dem virkelig stort.
så har jeg læst : Historien om sheila + mod alle odds , som også omhandler sheila. og de historier om hende glemmer jeg aldrig nogensinde , hende sheila sidder så dybt i mig, og også Torey... og vil de altid gøre.
og nu er jeg på bar bund igen, for alle de bøger jeg har ER læst til ukendelighed, og hvis jeg skal læse noget nyt, skal det fange mig meget.
God Lille FREDAG 
Anmeld