SussieThyssen skriver:
Hvilken bog er den bedste du har læst?? 
Det skal naturligvis være sådan en som du har læst igen og igen, og aldrig bliver træt af.
For mit vedkommende må det ubetinget være Robert Graves historiske roman "Jeg Claudius", som jeg i årenes løb nok har læst eller hørt som lydbog de første 15 gange...og jeg er ikke træt af den endnu.
Den foregår i Rom i tiden fra Kejser Augustus og frem til og med hans barnebarn Claudius' regime

Kærligst
Sussie
Mine yndlingsbøger(bog) er fra min yngre ungdomstid. Jeg har en samlet triologi; Til sommer, Nattens kys og Hjertets renhed. De er alle tre skrevet af Hanne-Vibeke Holst, og går under navnet Louise-triologien.
Jeg har læst alle tre bøger 5 gange, jeg sluger dem råt! Sidst jeg læste dem var jeg vel omkring de 18 år.
Jeg er meget til ungdomsbøger, og har alle shopaholicbøgerne også, dog synes jeg disse bøger er meget undervurderede, da de indeholder meget mere end bare shopping, mode og den slags. Der er drama, tragedie, komik, kærlighed, kriser og forældreskab - virkelig gode bøger også!
Omkring konfirmationsalderen læste jeg en bog der hed "Kim". Bogen var ene af breve fra ham hjem til sin familie, fra han drog afsted under krigen, og til han blev dømt til døden grundet korruption ( en sand historie)
Jeg har en reol fyldt med bøger, har læst dem alle, da jeg er lidt af en læsehest, men kun få af dem er læst mere end en gang, så dem jeg lige har nævnt, er VIRKELIG gode 
Anmeld