Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken bog er den bedste du har læst?? Det skal naturligvis være sådan en som du har læst igen og igen, og aldrig bliver træt af.
For mit vedkommende må det ubetinget være Robert Graves historiske roman "Jeg Claudius", som jeg i årenes løb nok har læst eller hørt som lydbog de første 15 gange...og jeg er ikke træt af den endnu.Den foregår i Rom i tiden fra Kejser Augustus og frem til og med hans barnebarn Claudius' regime
KærligstSussie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Simpelthen Nynnes Dagbog 1, 2 og 3 tror jeg har læst dem 5 gange Har også vært igennem Harry Potter et par gange
SussieThyssen skriver: Hvilken bog er den bedste du har læst?? Det skal naturligvis være sådan en som du har læst igen og igen, og aldrig bliver træt af. For mit vedkommende må det ubetinget være Robert Graves historiske roman "Jeg Claudius", som jeg i årenes løb nok har læst eller hørt som lydbog de første 15 gange...og jeg er ikke træt af den endnu.Den foregår i Rom i tiden fra Kejser Augustus og frem til og med hans barnebarn Claudius' regime KærligstSussie
Min yndlings bog er fa Virkelighedens verden med: Bag lukkede døre, meget uhyggelig bog der virkelig for en til at græde! Den er utrolig barsk!.. Den handler om en piges liv og hvordan det bliver ødelagt da hendes far får forældremyndigheden, og om hvordan han holder hende fanget i huset. Den er ikke for sarte sjæle.
Puh jeg har mange! Elsker Dan Brown, har Læst alle dem med Robert Langdon flere gange.. Og Stieg Larsson..Uhh de er fantastiske.. Ellers er jeg helt fjollet med Jussi Adler Olsens bøger... Nøj hvor jeg slugte dem alle med hud og hår..
Jeg er også til bøger fra virkelighedens verden..
Bla. bogen "den sidste gave" som handler om den tragedie i Odense hvor faren sprang mor + barn i luften på barnets fødselsdag... Pyha det er barsk
"Tsunamien" skrevet af én der var der - den er også utrolig fangende og god!
MinNoah skriver: Jeg er også til bøger fra virkelighedens verden.. Bla. bogen "den sidste gave" som handler om den tragedie i Odense hvor faren sprang mor + barn i luften på barnets fødselsdag... Pyha det er barsk "Tsunamien" skrevet af én der var der - den er også utrolig fangende og god!
Ja de er så utrolig barske, men heller ikke til at slippe!.. Har du læst mod alle odds? Den er super god har lige læst den..
En af mine helt klare yndlingsbøger er "Den lukkede bog" af Jette A Kaarsbøl Den er helt fantastisk, og jeg slugte den råt!
Det var hendes debutroman, og hun vandt "De gyldne laurbær" for den.
Værd at læse i den kolde tid
Jeg elsker bøger om gamle krigere - fiktion eller knap så meget fiktion.
Krigeren, sagaen om Belgarion, sagaen om Arn og en masse andre - jeg kan ikke holde op med at læse om det!
Derudover så fantasy som skammerens datter (Lene Kaaberbøl), Harry Potter, historien om Mira osv ... Men igen så må dem om "gamle dage" nok vinde
Uh ja, og så Jan Gullivan! Især den der handler om heksejagt, den er for vild!
Regitze&Anders skriver: Ja de er så utrolig barske, men heller ikke til at slippe!.. Har du læst mod alle odds? Den er super god har lige læst den..
Nej, hvad handler den om?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128