Den bedste bog jeg har læst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

metski83

Den eneste bog jeg nogensinde har læst mere end en gang er: det skete en sommer.

Den handler om en pige der tager en masse billeder, og hendes søster dør af kræft. Jeg kan ikke hukse den helt så godt, da det er rigtig mange år siden jeg har læst den.

Jeg læste den i folkeskolen, og har læst den sidenhen. På rods af jeg nu snart er 28, er det en bog jeg meget gerne vil læse igen. Der er bare et problem, jeg kan bare ikke finde den nogen steder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

jydeinden

bum bum bum

gode bøger herfra må være

alarm 112 af svend gørup magnussen

dette er en rigtig god bog, hvis man gerne vil vide noget om hvad falck reddere laver og hvad de IKKE laver. det er en meget beskrivende og malende bog hvor der bestemt ikke er sparet på detaljerne.

derudover er jeg igang med en bog om dirch passer, og har læst en god bog af Jan Gillou ( ondskaben hedder den)

i det hele taget synes jeg jo biografier, nogle krimier og fantascy genren er fremragende 

Anmeld

20. november 2011

SussieThyssen

metski83 skriver:

Den eneste bog jeg nogensinde har læst mere end en gang er: det skete en sommer.

Den handler om en pige der tager en masse billeder, og hendes søster dør af kræft. Jeg kan ikke hukse den helt så godt, da det er rigtig mange år siden jeg har læst den.

Jeg læste den i folkeskolen, og har læst den sidenhen. På rods af jeg nu snart er 28, er det en bog jeg meget gerne vil læse igen. Der er bare et problem, jeg kan bare ikke finde den nogen steder 

Ved du hvad...den kan jeg faktisk godt huske...hvad pokker var det den hed ????

Kan være navnet pludseligt popper op i mit hovede.

Eiii den er/var bare SÅ god.

Anmeld

20. november 2011

carneval

hmm ja så kommer jeg på banen med to yndlingsbøger der er lidt ældre end de andre i denne tråd .

Johs. V. Jensen: Kongens Fald og Jane Austen: Pride and prejudice.

Disse to læser jeg gerne ca en gang om året eller hvert andet år, og oplevelsen er hver gang en dejlig blanding af genkendelse og opdagelse af nye detaljer.

Ellers hitter Sarahs Key, The Help, Herbjörg Wassmo, Herman Bang og Jonathan Franzen... Jow jow jeg har en bred smag

Anmeld

20. november 2011

metski83

SussieThyssen skriver:

Ved du hvad...den kan jeg faktisk godt huske...hvad pokker var det den hed ????

Kan være navnet pludseligt popper op i mit hovede.

Eiii den er/var bare SÅ god.

Den hedder: Det skete en sommer på Dansk

Prøvede faktisk lige at søge på nette igen.

Den er skrevet af en forfatter ved navn: Lois Lowry

På engelsk hedder den A summer to Die.

Det ser ud til at den kan bestilles fra USA.

Jeg har aldrig før end i dag, kunnet finde noget med den.

Anmeld

20. november 2011

Elvers

Jeg må helt klart sige Henning Mankells "Kineseren" og Jo Næsbøs octologi om Kriminalkommisær Hary Hole - gotta love them!!! (hvis man er til krimier)

Anmeld

20. november 2011

SussieThyssen

metski83 skriver:

Den hedder: Det skete en sommer på Dansk

Prøvede faktisk lige at søge på nette igen.

Den er skrevet af en forfatter ved navn: Lois Lowry

På engelsk hedder den A summer to Die.

Det ser ud til at den kan bestilles fra USA.

Jeg har aldrig før end i dag, kunnet finde noget med den.

Du burde kunne få den atikvarisk inde fra en af butikkerne omkring Krystalgade i Kbh

Ja der er en klokke der ringer...jeg mener endda jeg kan huske omslaget på bogen

Anmeld

21. november 2011

Stumpen

Den bedste?!?!?? Kan du stille et svære spørgsmål?? 

Men det må være "alle smukke piger" af J.T Ellison

Anmeld

21. november 2011

Pikku Myy

metski83 skriver:

http://www.bogtorvet.net/visboger.php?fritekst=&am p;forfatter=lois+lowry&titel=&sprog=&b utik=0&seneste=0&submit=S%F8g
-jeg synes du skal give dig selv en lille tidlig julegave

Anmeld

21. november 2011

nilletøz

trunte89 skriver:

Mine yndlingsbøger er Sara Blædels serie om louise rick. Jeg elsker hendes måde at skrive på! Har aldrig været den store læsehest, men hendes bøger har fanget min interesse for at læse!

Jeg har det på nøjagtigt samme måde som dig...

Jeg er helt bildt af hendes bøger...

Har læst alle sammen, mangler dog en som lige er kommet..

Den hedder "De glemte piger" mener jeg... Den skal jeg bare have fat i meget snart ! !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.