Den bedste bog jeg har læst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Er ikke den store læsehest, men "Dværgen fra Normandiet", som handler om hvordan Bayeux-tapetet blev til, er bare go' !!

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

NNL

Marian Keyes "En charmerende mand" - 720 sider på en uges ferie på Mallorca. Var helt opslugt, og blev mobbet af kæresten da jeg ikke opfangede en vand-flyver lige over os

Det er en roman der er delt op efter 4 forskellige kvinder med hver deres halv-ekstreme personlighed. Genialt beskrevet af Marian Keyes Glæder mig til at glemme den så jeg kan læse den igen

Anmeld

18. november 2011

Camulla

Peter Lundins bog... Læste den på 1 døgn, kunne slet ikke lægge den fra mig! Puha en mand da  Og så forstår han næsten at gøre, så man får ondt af ham... 

Lige nu er jeg igang med Hypnotisøren, men jeg synes den er lidt langtrukken og den har ikke fanget mig endnu...

Anmeld

18. november 2011

Rockertand

Rkb25 skriver:

Jeg er simpelhen så glad for Tora trilogien! Er faktisk ret pjattet med alt hvad Herbjørg Wassmo har skrevet....

De bøger har også rørt nogle følelser i mig, som jeg har svært ved at forholde mig til, det er bøger, jeg kan tænke over flere år efter, og selvom jeg har svært ved at huske detaljer i dem, så kan jeg huske følelserne, da jeg læste dem, afsky, undren, magtesløshed, vrede, beskyttelsestrang - det er virkelig hårde betingelser. 

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

-Sigrid- skriver:

Jeg elsker bøger om gamle krigere  - fiktion eller knap så meget fiktion.

Krigeren, sagaen om Belgarion, sagaen om Arn og en masse andre - jeg kan ikke holde op med at læse om det! 

Derudover så fantasy som skammerens datter (Lene Kaaberbøl), Harry Potter, historien om Mira osv ... Men igen så må dem om "gamle dage" nok vinde 

Uh ja, og så Jan Gullivan!  Især den der handler om heksejagt, den er for vild! 

Så skulle du læse Sværkeslægten af Helene Strange.
Det er en slægtssaga, der strækker sig over 200 år, hvor hver bog handler om en ny generation på slægtsgården..jeg siger dig..det er mums..og får man først begyndt, kan man ikke stoppe igen

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

MKBP skriver:

Er ikke den store læsehest, men "Dværgen fra Normandiet", som handler om hvordan Bayeux-tapetet blev til, er bare go' !!

//Mette

Ohhh den har jeg hørt om...det kunne være jeg skulle se om den kan fås som lydbog

Anmeld

18. november 2011

Maja88

ej ved godt det her er åndsvagt...

men er lige den eneste jeg kan huske, har mange men ammehjernen er slået ind.

men læste for første gang i folkeskolen:

Bomber over København.

og har læst den flere gange siden, selvom den jo er utrolig let..

men til jul ønsker jeg mig

Natscha Kampuss bog: 3096 dage

og gad godt læse mein kampf- nej er ikke nazist

Anmeld

18. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
SussieThyssen skriver:

Ohhh den har jeg hørt om...det kunne være jeg skulle se om den kan fås som lydbog

Tror jeg bestemt du kan  Tror jeg læste den første gang i folkeskolen, men den holder altså også som voksen !!

Anmeld

18. november 2011

SussieThyssen

MKBP skriver:

Tror jeg bestemt du kan  Tror jeg læste den første gang i folkeskolen, men den holder altså også som voksen !!

Det gør den slags bøger jo som regel, hvis man først er faldet for dem.

Anmeld

18. november 2011

-Sigrid-

SussieThyssen skriver:

Så skulle du læse Sværkeslægten af Helene Strange.
Det er en slægtssaga, der strækker sig over 200 år, hvor hver bog handler om en ny generation på slægtsgården..jeg siger dig..det er mums..og får man først begyndt, kan man ikke stoppe igen

De to første er nu reserveret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.