Lina var ved at miste livet her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Hvor frygtelig, men tænker oz som en anden herinde; Har Julie's intentioner været at skade Lina? 

Og mht. at inkludere Julie i alt - der tror jeg oz, hun bare har brug for dig eller sin far HELT ALENE!

Vi har aftalt at Stella skal ha' et par dage om ugen, bare os 3, hvor lillesøster blir passet et par timer. Stella går til gymnastik om torsdagen og det tager farmand med hende - nogle gange tager jeg nok med, men ellers en dag hvor vi enten tager på legepladsen, i svømmehallen, bare leger eller lign. KUN os  

Når lillesøster så blir større, revurderer vi hvad hun så har brug for?

Knus til dig/jer. Håber i er kommet jer lidt over forskrækkelsen? 

Jeg tror bestemt ikke det har været for at være ond mod Lina... Julie forstår slet ikke hvad det kan fører til det hun har gjort... 

Hun selv blev meget forskrækket og ked af det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

VIPpigen

Nej for en forskrækkelse... Har Julie fortalt hvorfor hun gjorde det (hvis hun altså kan og vil svare) Jeg har helt gåsehud over det hele.

Godt du var der alligevel, og handlede hurtigt. I slipper heldigvis med en forskrækkelse

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Nessie skriver:

En chokerende oplevelse, blev helt forskrækket da jeg læste det

Jeg tror bestemt heller ikke at Julie har vidst hvad hun gjorde, børn gør jo ikke noget for at være onde, men forstår jo heller ikke konsekvenserne af deres handlinger.

Du skal ikke have dårlig samvittighed, du kunne jo ikke vide at det ikke var sutten hun var ved at give Lina, og man forventer jo slet ikke at hun er ved at tage kvælertag på sin søster.

Kan det være at Julie har brug for alene-tid med dig? Få Lina passet, og så kun koncentrere dig / jer om Julie i nogle timer?

Håber I alle er kommet jer oven på chokket

Hvis vi så bare lige havde noget familie i nærheden gjorde vi også gerne.. Det er lidt svært, når de bor spredt.. Så er der nogle som slet ikke skal passe Lina... 

Kæresten's forældre har selv meldt ud af de vil ikke passe ble børn osv osv, og så magter de heller ikke skrigende børn... 

Det var en meget grim oplevelse... 

Jeg har lagt inde i sengen med begge pigerne... Julie kom efter noget tid og lagde sig sammen med Lina og jeg... 

Vi er okey efter det.. Jeg er stadig chokket, og har brug for den næste tid at snakke om oplevelsen... 

Anmeld

13. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Jeg tror bestemt ikke det har været for at være ond mod Lina... Julie forstår slet ikke hvad det kan fører til det hun har gjort... 

Hun selv blev meget forskrækket og ked af det... 

Kan gode lide, I tog hende med ind til Lina bagefter, for jeg tror nemlig heller ikke, hun har vidst hvad hun gjorde? Og ikke ville være ond. 

God håndtering, syns jeg

Anmeld

13. november 2011

Gaia

Puha hvor skrækkeligt. Det er synd for jer alle. Tror julie har følt at centrum er lina, hvor det måske før har været hende? Alenetid med jer trænger hun vist til. Tror absolut ikke hun har vist hvad det kunne have ført til. Uha en forskrækkelse det må have givet je alle. Håber i finder ud af, hvad årsagen har været så I den vej kan handle på det. Sender et kæmpe 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

KittyGirl skriver:

åh gud... det var da forfærdeligt!!
Er helt.. chokket..

Godt du reagerede hurtigt, og godt at i har fået snakket med Julie bagefter....

Vil bare lige sende en stor krammer til jer....

Virkelig forfærdeligt... 

Taak for krammeren... Det varmer.. 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

lyder da også som om at hun måske har villet gøre et eller andet af gode intensioner uden at vide at den måde hun gjorde det på kunne gå grueligt galt. men det ved hun jo så nu, og så må i jo se om i med tiden kan ligge episoden lidt bag jer så i ikke behøver være over Julie som en høg hver gang hun er i nærheden af lille søster.

Nemlig, hun ved ikke hvad det kan fører til... 

Selvfølgelig vil vi prøve at ligge det bag os... For mig bliver det svært.. 

Selvfølgelig vil vi ikke være på nakken af Julie hver gang hun nærmer sig Lina... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

VIPpigen skriver:

Nej for en forskrækkelse... Har Julie fortalt hvorfor hun gjorde det (hvis hun altså kan og vil svare) Jeg har helt gåsehud over det hele.

Godt du var der alligevel, og handlede hurtigt. I slipper heldigvis med en forskrækkelse

Julie har ikke været i stand til at fortælle hvorfor - Hun forstår slet ikke hvad det kan fører til.. Vi har taget snakken med hende og hun har forstået at det gør man ikke.. Hun blev selv forskrækket og græd meget... 

Det har virkelig været grimt at stå i... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Kan gode lide, I tog hende med ind til Lina bagefter, for jeg tror nemlig heller ikke, hun har vidst hvad hun gjorde? Og ikke ville være ond. 

God håndtering, syns jeg

Jeg tror heller ikke hun har vidst hvad hun har gjort eller hvad det kan fører til.. 

Det var hyggeligt at ligge med dem inde i sengen... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Gaia skriver:

Puha hvor skrækkeligt. Det er synd for jer alle. Tror julie har følt at centrum er lina, hvor det måske før har været hende? Alenetid med jer trænger hun vist til. Tror absolut ikke hun har vist hvad det kunne have ført til. Uha en forskrækkelse det må have givet je alle. Håber i finder ud af, hvad årsagen har været så I den vej kan handle på det. Sender et kæmpe 

Meget skrækkeligt... 

Jeg tror ikke vi finder ud af hvorfor hun gjorde det... Hun ved slet ikke hvad det kan fører til.. Det forstår hun slet ikke endnu... Hun ved godt at det var galt det hun gjorde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.