Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BellaT skriver: Hold da op, det er voldsomt! Det synes jeg virkelig. Er lykkelig over at min drengs "storebrorsperiode" gik ud over os forældre. Ikke over søster. Ingen gode råd der ikke er givet. Udover at lade Lina græde lidt nogle gange, når du hjælper Julie med noget. Selvfølgelig ikke altid, men de vigtige gange hvor det betyder meget, at mor ikke "forlader" den store pga den lille. til dig.
Hold da op, det er voldsomt! Det synes jeg virkelig. Er lykkelig over at min drengs "storebrorsperiode" gik ud over os forældre. Ikke over søster.
Ingen gode råd der ikke er givet. Udover at lade Lina græde lidt nogle gange, når du hjælper Julie med noget. Selvfølgelig ikke altid, men de vigtige gange hvor det betyder meget, at mor ikke "forlader" den store pga den lille.
til dig.
Virkelig grim oplevelse...
Tager dit råd til mig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wimmie skriver: Nej - men jeg forstår godt dine tanker - ville helt sikkert selv tænke det samme, det er helt naturligt...selvom fornuften nok siger at man naturligvis bør bebrejde sig selv
Nej - men jeg forstår godt dine tanker - ville helt sikkert selv tænke det samme, det er helt naturligt...selvom fornuften nok siger at man naturligvis bør bebrejde sig selv
Ja, det hele skal nok gå...
Mange krammere herfra... Har ikk så mange ord at sige, men kunne da ikk gå forbi uden at give dig nogle kram!!!!
Mettefpigen skriver: Mange krammere herfra... Har ikk så mange ord at sige, men kunne da ikk gå forbi uden at give dig nogle kram!!!!
Tusind tak skal du have....
Sikke en grim oplevelse, mange kram til dig
Chamomile skriver: Sikke en grim oplevelse, mange kram til dig
Ja meget... Tusind tak skal du have...
NNM skriver: årh puha sikke en oplevelse. du skal lige ha en med på vejen. ved slet ikk hvad jeg skal sige til det for der kan jo ligge meget til grunde for at julie gjorde som hun gjorde.håber i alle er okay oven på den oplevelse.
årh puha sikke en oplevelse. du skal lige ha en med på vejen. ved slet ikk hvad jeg skal sige til det for der kan jo ligge meget til grunde for at julie gjorde som hun gjorde.håber i alle er okay oven på den oplevelse.
Ja det var virkelig en skrækkelig oplevelse... Hvorfor hun gjorde det, det aner jeg ikke...
Vi alle er ok efter oplevelsen...
Mira0911 skriver: Ja det var virkelig en skrækkelig oplevelse... Hvorfor hun gjorde det, det aner jeg ikke... Vi alle er ok efter oplevelsen...
NNM skriver: det tror jeg gerne.nej det jo ikk til at vide hvorfor hun gjordet det, det kan hun vel heller ikk selv fortælle så godt. det er da godt i alle er okay efter den oplevelse.
det tror jeg gerne.nej det jo ikk til at vide hvorfor hun gjordet det, det kan hun vel heller ikk selv fortælle så godt. det er da godt i alle er okay efter den oplevelse.
Hun har ikke kunne fortælle hvorfor, hendes svar er nej og ja... Så det nytter ikke noget at bruge kræfter på at finde ud af hvorfor...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128