Lina var ved at miste livet her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Frk-Lotusblomst

Mira0911 skriver:

Jeg synes jo selv det er min egen skyld... Julie stod med det største smil og så rigtig stolt ud... Igen hun har ikke anet hvad det er hun har gjort.. 

Snakken blev taget med Julie med det samme og håber hun forstod det.. 

Lina står altid på sofabordet i liften, så hun er altid tæt på mig.. ca en ½ meter fra mig.. Dynen var "puffede" så kunne ikke se Lina's hoved... Jeg kiggede jo på Julie som var stolt over at give sutten, som jeg troede... 

Det er ikke din skyld.. Du kunne på ingen måde regne ud hvad Julie havde gang i. og som du siger er det ikke sikkert hun selv vidste det. Altså hun ved ihvertfald ikke hvad det kun gjorde kan føre til.. Det er helt sikkert..

Det er ikke fordi du skal overvåge Lina at jeg skrev julie ikke skulle gøre noget med hende uden opsyn. Det var mere fordi hun skal vide at nu kan hun ikke selv give Lina sutten før om noget tid altså..

Det er en rigtig ærgerlig aften i ahr haft.. Men det skal nok blvie bedre med tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Isabeau

Hvor frygtelig, men tænker oz som en anden herinde; Har Julie's intentioner været at skade Lina? 

Og mht. at inkludere Julie i alt - der tror jeg oz, hun bare har brug for dig eller sin far HELT ALENE!

Vi har aftalt at Stella skal ha' et par dage om ugen, bare os 3, hvor lillesøster blir passet et par timer. Stella går til gymnastik om torsdagen og det tager farmand med hende - nogle gange tager jeg nok med, men ellers en dag hvor vi enten tager på legepladsen, i svømmehallen, bare leger eller lign. KUN os  

Når lillesøster så blir større, revurderer vi hvad hun så har brug for?

Knus til dig/jer. Håber i er kommet jer lidt over forskrækkelsen? 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

merethe skriver:

puha sikke en oplevelse.

Jeg tror nok lige jeg ville vende det med vagtlægen, nu når hun blev helt blå i hovedet.

Men jeg tror ikke din ældste datter med vilje har forsøgt at kvæle hende. Det tror jeg slet ikke børn i den alder forstår. 

Har snakket med vagtlægen og alt er i orden med Lina... 

Julie ved ikke at det kan gå galt når man gør sådan... Snakken som er taget med hende, virker til at hun har forstået det.. Hun blev selv forskrækket og græd selv rigtig meget... 

Anmeld

13. november 2011

Nessie

En chokerende oplevelse, blev helt forskrækket da jeg læste det

Jeg tror bestemt heller ikke at Julie har vidst hvad hun gjorde, børn gør jo ikke noget for at være onde, men forstår jo heller ikke konsekvenserne af deres handlinger.

Du skal ikke have dårlig samvittighed, du kunne jo ikke vide at det ikke var sutten hun var ved at give Lina, og man forventer jo slet ikke at hun er ved at tage kvælertag på sin søster.

Kan det være at Julie har brug for alene-tid med dig? Få Lina passet, og så kun koncentrere dig / jer om Julie i nogle timer?

Håber I alle er kommet jer oven på chokket

Anmeld

13. november 2011

Ryberg

åh gud... det var da forfærdeligt!!
Er helt.. chokket..

Godt du reagerede hurtigt, og godt at i har fået snakket med Julie bagefter....

Vil bare lige sende en stor krammer til jer....

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

MinNoah skriver:

Puha!!! Sikke noget!!

Stakkels jer alle fire....

Jeg er lidt i tvivl om hvad årsagen kan være til Julie gjorde dette? Har hun set noget grimt i tv/nyhederne? Føler hun sig jaloux, vred, overset? Eller hvad fik hende til at klemme så hårdt om halsen.... Hun må have det et sted fra Nogle gange kører ens tv i baggrunden med en masse grimme ting fra nyhederne og film, som vi voksne måske ikke lige ligger mærke til...

Men jeg nægter at tro på at et barn på knap 3, ved hvad konsekvenserne er ved at klemme en anden om halsen... Så om hun har en vrede/jalouxi i sig og dermed vil "skade" lillesøster for at få opmærksomhed, eller om hun efterligner noget hun har set - det er sgu svært at vide hvad der ligger til grund for det

Men du handlede rigtigt, du gik selvfølgelig i panik... Men selvom du synes det er synd for den mindste nu,så lov mig du ikke glemmer den store! Giv hende ligeså meget opmærksomhed, hun er sikkert ligeså ked af det hun har gjort, som lillesøster blev...

Ja puha... 

Som du selv siger, tv'et køre tit i baggrunden her...  Og det kan sagtens være det er noget derfra hun set...  

Julie ved jo slet ikke at det kan gå grueligt galt ved det hun har gjort.. 

Hun ved så godt at det er forkert det hun har gjort.. 

Men hvad grunden er til at hun gjorde det, det ved jeg ikke... 

Du kan tro jeg glemmer ikke Julie, det vil jeg aldrig gøre.. Efter snakken med hende, har jeg hygget mig med hende og Lina inde i sengen... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

CamillaSoefelt skriver:

Hold da op en frygtelig forskrækkelse;(? Lyder rigtig ubehageligt.

Det virker til Julie er lidt jaloux eller?

Virkelig skrækkeligt... 

Jeg aner ikke hvad grunden er til at hun gjorde det... 

Anmeld

13. november 2011

jydeinden

Mira0911 skriver:

Jeg tror ikke selv Julie er klar over at det kan gå galt det hun gjorde... Efter snakken med hende, virker det til at hun forstod det, hun er selv blevet forskrækket og har virkelig grædt også... 

lyder da også som om at hun måske har villet gøre et eller andet af gode intensioner uden at vide at den måde hun gjorde det på kunne gå grueligt galt. men det ved hun jo så nu, og så må i jo se om i med tiden kan ligge episoden lidt bag jer så i ikke behøver være over Julie som en høg hver gang hun er i nærheden af lille søster.

Anmeld

13. november 2011

Isabella_mor

jeg tror ikke det hjælper noget at i sidder og prøver at finde ud af hvorfor hun gjorde det, tror bare mira har brug for et knus, og jeg er sikker på at de nok skal finde ud af det selv i hjemmet.. ikke for at være mavesur, men at sidde og analysere hvorfor dit og hvorfor dat kan være så let, og det gør en mor der har oplevet dette meget meget forvirret... og det tror jeg ikke er nødvendigt..

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

lærkes_mor skriver:

Godt der ikke skete noget!!

Jeg sidder tilbage med spørgsmål til hvordan Julie har taget hele situationen?

De små forstår meget og hvis du fortalte din mand om situationen imens du var rystet og Julie var tilstede og så bare har brugt din opmærksomhed på Lina siden? Håber Julie er okay...

Et barn på Julies alder, tror jeg ikke forstår alvoren i at kvæle. Men hun skal da selvfølgelig have af vide at det må man ikke, og hvad man skal gøre i stedet. Men lyder også til at hun er med til at gøre forskelligt med Lina.

Håber i alle 4 har det godt....

Julie er selv blevet meget forskrækket og ked af det... Snakken blev taget med det samme... Efterfølgende kom Julie med ind i vores seng sammen med Lina og jeg, og lå hyggede derinde... 

Vi alle har det godt, jeg er dog stadig meget ked af det og bebrejder mig selv for det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.