Lina var ved at miste livet her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Mira0911

Maise86 skriver:

Puha sikke en forskrækkelse!!

Mange skriver Julie er jaloux - men jeg tænker at hun jo ikke er særlug gammel, så mon hun overhovedet har ville være ond? Jeg ser i hvert fald tit min datter gøre nogle ting hvor jeg tænker "for fanden Isabella!" hvor jeg i bakspejlet kan se at intentionen har været god nok!

Hvad grunden har været til at Julie har gjort det, det ved jeg ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mira0911

henh01 skriver:

Kan godt følge dig.. Og det er skrækkeligt når man føler man gør alt og så alligevel ikke helt slår til. Men Julie er jo kun 3 år og forstår jo ikke helt hvad der foregår. Jeg er sikker på at I gør alt for Julie, men en ting er handling en anden er at opfatte det..

Et eks. kan være - at når man får gæster at disse så viser Julie mere interesse end Lina, at de siger at de besøger Julie fremfor Lina osv. At man synliggøre at hun stadig eksisterer og ikke er glemt.

I kan også læse en masse af de der bøger hvor de handler om at få en lillesøster/lillebror.

Ja.. Se den du kom med der, er slet ikke noget jeg har haft i tankerne... Det må vi lige gøre næste gang vi får gæster og sørge for at fokus er på Julie... 

Må lige kigge nærmere på det bøger... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Sidder lige med  tårer i øjnene  Wow for en oplevelse!

Kæmpe kram

Håber Lina er helt okay! Og for den sags skyld også at Julie og resten af jer er okay.

Kunne slet ikke forestille mig at stå i den situation

Rigtig grim oplevelse... 

Vi alle har det godt... 

Taak for krammeren... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Dutti skriver:

Det kan jeg forestille mig

Ja... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Mumto3 skriver:

Det kan måske også bare have været helt ubetænktsom, sådan som kun et barn kan handle. "Lige nu ville det være skønt at have min mor alene, så det sørger jeg lige for". Med en underlig tro på, at om 10 min så er lillesøster der igen.

Ja det kan jo være det... Aner ikke hvorfor hun gjorde det... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

lillekylling skriver:

hold da op hvor må det ha' været en skrækkelig oplevelse for jer.

håber i for snakket igennem og kommer hurtigt oven på igen..

Du kan tro det var en grim oplevelse... 

Vi har snakket efterfølgende.. er sikker på det snakker meget om det, det næste stykke tid, det har jeg brug for... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

twinny skriver:

puhha sikke en oplevelse...  fik det helt dårligt, da jeg læste det...

sender lige en kæmpe  herfra.

Godt at høre, at I alle har det fint...

Takker for krammet... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Muhmi skriver:

Selvfølgelig er hun blevet forskrækket! Det lille pus da!!

Og nej kom også i tanke om at hun jo ikke forstår konsekvensen ved det hun har gjort, men hun bliver nød til at forstå det bare ikke er i orden... Og det lyder som om at beskeden er forstået eftersom hun har reageret på den måde.....

Jeg sad og diskuterede det her med min kæreste og der kom en masse spørgsmål og forestillinger... Og er sikker på du har de samme tanker som vi må have os og derfor skal du have ekstra mange trøstende krammere og vide at du sagtens kan stole på hende i nærheden af Lina, jeg tror bestemt ikke hun har forstået hvad det er hun har gjort.....

Jeg håber virkelig at i kommer godt igennem den forfærdelige oplevelse alle sammen.....

Ja.. Hun har hvert fald forstået at det var forkert det hun gjorde... 

her bliver der snakket meget om det, det næste stykke tid, det har jeg brug for... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Mille83 skriver:

Sidder helt og ryster, hold op i må alle have fået et kæmpe chock.

Tror som de fleste skriver at det er ekstremt vigtigt og få situationen snakket igennem med Julie, mange mange kram herfra 

Det var en meget meget grim oplevelse... Snakken blev taget med Julie med det samme... Hun er selv forskrækket og ked af det... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er ikke din skyld.. Du kunne på ingen måde regne ud hvad Julie havde gang i. og som du siger er det ikke sikkert hun selv vidste det. Altså hun ved ihvertfald ikke hvad det kun gjorde kan føre til.. Det er helt sikkert..

Det er ikke fordi du skal overvåge Lina at jeg skrev julie ikke skulle gøre noget med hende uden opsyn. Det var mere fordi hun skal vide at nu kan hun ikke selv give Lina sutten før om noget tid altså..

Det er en rigtig ærgerlig aften i ahr haft.. Men det skal nok blvie bedre med tiden..

Ja der går liiiige nået tid før Julie selv får lov at give Lina sutten.. altså jo hun må stadig gerne gøre det, jeg står ved siden af... Efter alt det her... 

ja virkelig en øv aften... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.