Mira0911 skriver:
Ja det er det værste jeg har oplevet, er stadig chokket, tårene triller bare ned af mig konstant...
Julie har ikke været klar over at det kan gå galt det hun gjorde... Vi håber virkelig at det har hjulpet at forklare hende det med kort fattet ord... Efterfølgende har vi hygget med Julie... Julie græd selv som en stukket gris, så tror hun er blevet meget forskrækket over det...
Tusind tak skal du have... 
Selvfølgelig er hun blevet forskrækket! Det lille pus da!! 
Og nej kom også i tanke om at hun jo ikke forstår konsekvensen ved det hun har gjort, men hun bliver nød til at forstå det bare ikke er i orden... Og det lyder som om at beskeden er forstået eftersom hun har reageret på den måde.....
Jeg sad og diskuterede det her med min kæreste og der kom en masse spørgsmål og forestillinger... Og er sikker på du har de samme tanker som vi må have os og derfor skal du have ekstra mange trøstende krammere og vide at du sagtens kan stole på hende i nærheden af Lina, jeg tror bestemt ikke hun har forstået hvad det er hun har gjort.....
Jeg håber virkelig at i kommer godt igennem den forfærdelige oplevelse alle sammen.....

Anmeld