Lina var ved at miste livet her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Mira0911

Muhmi skriver:

Fik et CHOK da jeg læste hvad hun gjorde!!!

Hvor er det dog forfærdeligt..... Nej nej nej... Åh altså, ja undskyld... Godt at du nåede at reagere, for fanden da det kunne have gået så grueligt galt.....!

Håber virkelig at den snak i har taget med hende gør at hun forstår at, hun mister lillesøster hvis hun gør det der igen.... Puha nej altså.......................

TIL JER!!!

Ja det er det værste jeg har oplevet, er stadig chokket, tårene triller bare ned af mig konstant... 

Julie har ikke været klar over at det kan gå galt det hun gjorde... Vi håber virkelig at det har hjulpet at forklare hende det med kort fattet ord... Efterfølgende har vi hygget med Julie... Julie græd selv som en stukket gris, så tror hun er blevet meget forskrækket over det... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Mira0911

anetteb skriver:

orrrrg
ville ikke bare smutte uden at give dig en krammer!
puuha. tog mig til munden da jeg læste det. neeeej. iih
hvor må det have været forfærdeligt!

kram.kram

Tak skal du have... Det var virkelig grimt.. 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

dpb skriver:

Øv, for en oplevelse... kan ikke sige så meget men ville ikke smutte uden at give dig et

For det må virkelig have været ubehageligt....

Håber at farmand fik forklaret storesøster det forkerte i det hun gjorde så hun forstår det.

Qnuz

Det var en meget grim oplevelse... Håber snakken har hjulpet... 

Tak skal du have... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Zibi_84 skriver:

Hold da op! Det er en rigtig grim oplevelse.....!! Har ikke noget godt råd eller lignende. Synes det er HELT forkert af dig at have dårlig samvittighed!! Du har selvfølgelig tænkt at din datter havde de bedste hensigter! Synes det er rigtig fint at i tager den med det samme med Julie....Sikke en slem forskrækkelse De bedste tanker til en meget SKRÆMT mor

Virkelig en grim oplevelse... Jeg har aldrig været så chokket før... 

Anmeld

13. november 2011

Muhmi

Mira0911 skriver:

Ja det er det værste jeg har oplevet, er stadig chokket, tårene triller bare ned af mig konstant... 

Julie har ikke været klar over at det kan gå galt det hun gjorde... Vi håber virkelig at det har hjulpet at forklare hende det med kort fattet ord... Efterfølgende har vi hygget med Julie... Julie græd selv som en stukket gris, så tror hun er blevet meget forskrækket over det... 

Tusind tak skal du have... 

Selvfølgelig er hun blevet forskrækket! Det lille pus da!!

Og nej kom også i tanke om at hun jo ikke forstår konsekvensen ved det hun har gjort, men hun bliver nød til at forstå det bare ikke er i orden... Og det lyder som om at beskeden er forstået eftersom hun har reageret på den måde.....

Jeg sad og diskuterede det her med min kæreste og der kom en masse spørgsmål og forestillinger... Og er sikker på du har de samme tanker som vi må have os og derfor skal du have ekstra mange trøstende krammere og vide at du sagtens kan stole på hende i nærheden af Lina, jeg tror bestemt ikke hun har forstået hvad det er hun har gjort.....

Jeg håber virkelig at i kommer godt igennem den forfærdelige oplevelse alle sammen.....

Anmeld

13. november 2011

Mille83

Sidder helt og ryster, hold op i må alle have fået et kæmpe chock.

Tror som de fleste skriver at det er ekstremt vigtigt og få situationen snakket igennem med Julie, mange mange kram herfra 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Årh sødeste. DU skal ikke have det dårligt. Det er da på ingen måde din skyld.

Puuha, sikke en grim oplevelse. Og slemme'slemme Julie.. Det er jo tydeligt hun er dybt jaloux og ikke vil dele dig med Lina.

Men du må ikke give dig selv skylden... Du opdagede det i tide og synes virkelig i skal snakke med Julie sammen når stormen har lagt sig...

Og så er det selvfølgelig slut med at Julie skal håndtere Lina uden tæt opsyn..

Til jer alle sammen.

Jeg synes jo selv det er min egen skyld... Julie stod med det største smil og så rigtig stolt ud... Igen hun har ikke anet hvad det er hun har gjort.. 

Snakken blev taget med Julie med det samme og håber hun forstod det.. 

Lina står altid på sofabordet i liften, så hun er altid tæt på mig.. ca en ½ meter fra mig.. Dynen var "puffede" så kunne ikke se Lina's hoved... Jeg kiggede jo på Julie som var stolt over at give sutten, som jeg troede... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Puuh ved slet ikke hvad jeg skal sige! Fik lige en stor klump i halsen.

Mange krammere skal du i hvert fald ha!  Kan absolut godt forstå at du er chokeret, bange og ked af det 

En meget grim oplevelse... Puuh.. 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

wamse skriver:

Kæmpe kram søde. 

Mange tusind tak søde... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

jydeinden skriver:

puha lyder da godt nok som noget af en hæslig oplevelse.. håber da at i fik taget en snak med julie om at det er MEGET farligt og forkert at være på den måde overfor sin lillesøster, men spørgsmålet er jo som om hun er i stand til at forstå alvoren af det. for er jo ikke sikkert hun er i stand til at forbinde handlingen med det at nær miste lille søster.

Jeg tror ikke selv Julie er klar over at det kan gå galt det hun gjorde... Efter snakken med hende, virker det til at hun forstod det, hun er selv blevet forskrækket og har virkelig grædt også... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.