Lina var ved at miste livet her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

TaAsJu

For pokker søde.. Sikke et chok Håber virkelig i er okay der hjemme Tror heller ikke Julie har vidst havd hun har lavet. Også at du siger hun så stolt ud Men hun lyder til og være blevet godt forskrækket. sammen med jer andre. og mon ikke snakken har hjulpet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Wimmie

Puha, det lyder som en virkelig voldsom oplevelse for jer alle, blev da også helt forskrækket da jeg læste det.

Håber I er ok alle 4 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

For pokker søde.. Sikke et chok Håber virkelig i er okay der hjemme Tror heller ikke Julie har vidst havd hun har lavet. Også at du siger hun så stolt ud Men hun lyder til og være blevet godt forskrækket. sammen med jer andre. og mon ikke snakken har hjulpet

Ja virkelig en grim oplevelse... Julie har slet ikke vidst hvad hun har gjort, og ved slet ikke hvad det kan fører det... Snakken har hjulpet... 

Julie blev også selv forskrækket og ked af det... 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Puha, det lyder som en virkelig voldsom oplevelse for jer alle, blev da også helt forskrækket da jeg læste det.

Håber I er ok alle 4 

Meget forskrækket endda... Vi alle er ok efter dette... 

Anmeld

14. november 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Ja virkelig en grim oplevelse... Julie har slet ikke vidst hvad hun har gjort, og ved slet ikke hvad det kan fører det... Snakken har hjulpet... 

Julie blev også selv forskrækket og ked af det... 

Lille pus da... kan slet ikke få det ud af hovdet tør slet ikke tænke på hvordan du har det

Anmeld

14. november 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Meget forskrækket endda... Vi alle er ok efter dette... 

Godt at høre - det lyder til at I har håndteret det godt trods chokket  

Det skal I nok komme igennem, og du må ikke bebrejde dig selv; du kunne jo på ingen måder vide hvad der ville ske 

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Godt at høre - det lyder til at I har håndteret det godt trods chokket  

Det skal I nok komme igennem, og du må ikke bebrejde dig selv; du kunne jo på ingen måder vide hvad der ville ske 

Nemlig.. 

Ja er ret sikker vi nok skal komme igennem det... Hvor er det svært ikke at bebrejde mig selv for det... Som du siger, jeg kunne jo ikke vide at det var det der skete... 

Anmeld

14. november 2011

BellaT

Hold da op, det er voldsomt! Det synes jeg virkelig. Er lykkelig over at min drengs "storebrorsperiode" gik ud over os forældre. Ikke over søster.

Ingen gode råd der ikke er givet. Udover at lade Lina græde lidt nogle gange, når du hjælper Julie med noget. Selvfølgelig ikke altid, men de vigtige gange hvor det betyder meget, at mor ikke "forlader" den store pga den lille.

til dig.

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Lille pus da... kan slet ikke få det ud af hovdet tør slet ikke tænke på hvordan du har det

Ja det er også synd for Julie... Puh jeg har det stadig skidt og vil nok have det et stykke tid... 

Anmeld

14. november 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Nemlig.. 

Ja er ret sikker vi nok skal komme igennem det... Hvor er det svært ikke at bebrejde mig selv for det... Som du siger, jeg kunne jo ikke vide at det var det der skete... 

Nej - men jeg forstår godt dine tanker - ville helt sikkert selv tænke det samme, det er helt naturligt...selvom fornuften nok siger at man naturligvis bør bebrejde sig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.