Lina var ved at miste livet her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Rigtig svært... Det virker til at hun har forstået det.. 

det var godt
er du kommet dig over chokket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Mira0911

anetteb skriver:

det var godt
er du kommet dig over chokket?

Narj det sidder stadig i mig.... 

Anmeld

14. november 2011

twinboys

Mira0911 skriver:

Ja det var tæt på at jeg for 2 timer siden var ved at miste Lina... 

Julie spurgte om hun ikke måtte give Lina sutten da hun havde "tabt" den i liften mens hun sov... Selvfølgelig måtte Julie da give Lina sutten... 

Jeg har vist Julie mange gange hvordan man skal give sutten og at det skal være forsigtigt - hun har fået det alle gange... 

Idag forstod hun intet og har været på tværs! 

Jeg sad i sofaen og kiggede på Julie og liften, Lina's dyne var sådan lidt "puffede" op så jeg kunne ikke se sådan helt direkte ned til hendes hoved... 

Julie smiler kærligt til mig mens hun prøver at give Lina sutten TROR JEG.... Jeg smiler kærligt tilbage da jeg jo kan se på Julie er hun er stolt ved at give sin lillesøster sutten... 

Med et split sekund efter dette, begynder Lina sige bræk lyde og skrige helt vildt... Jeg rejser mig fra sofaen i et sæt, kigger på Julie som står og med det største smil og ned på Lina som er helt BLÅ i hovedet, mens Julie står og kvæler hende om halsen... 

Jeg flåede Julie væk, Lina op til mig som hev efter vejret og skreg som en stukket gris... Gik i panik og råbte og skreg efter kæresten at han skulle komme og tage Julie... Jeg forklarede ham hele situationen og at han skulle tage en snak med Julie i en MEGET pæn tone så hun forstår at det hun har gjort er meget forkert... 

Jeg har brugt tiden lige siden på at få Lina dysset ned, hun var bange, forskrækket og chokket... Jeg har lagt med hende i sengen knyttet ind til mig og været skide ked af det... 

Jeg sidder nu og kan ikke tilgive mig selv for denne episode... 

Jeg har det så skidt med mig selv... Hvorfor jeg lod hende give Lina sutten... Troede på det med det store smil hun stod med... Så rigtig stolt ud... 

Har det så dårligt... 

for søren da... lille mus... godt at hun gav lyd fra sig... og du reagerede hurtigt... 

ville ikke hoppe ud uden at sende dig et varmt kram...

Majbritt

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

twinboys skriver:

for søren da... lille mus... godt at hun gav lyd fra sig... og du reagerede hurtigt... 

ville ikke hoppe ud uden at sende dig et varmt kram...

Majbritt

Ja for pokker... 

Takker for krammet... 

Anmeld

14. november 2011

Frøken J.

Puha, jeg får så ondt i maven hver gang jeg tænker på din tråd, søde. Men vil sende jer alle en KÆMPE krammer

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Puha, jeg får så ondt i maven hver gang jeg tænker på din tråd, søde. Men vil sende jer alle en KÆMPE krammer

Tusind tak søde... Også lige hvad vi har brug for allesammen... 

Virkelig en grim oplevelse... 

Anmeld

15. november 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Narj det sidder stadig i mig.... 

Det er forståeligt
stakkels dig.

Anmeld

15. november 2011

Mira0911

anetteb skriver:

Det er forståeligt
stakkels dig.

Ja, er nu sikker på jeg nok skal klare den... 

Anmeld

16. november 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Ja, er nu sikker på jeg nok skal klare den... 

godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.