Lina var ved at miste livet her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.481 visninger
118 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Mira0911

Ja det var tæt på at jeg for 2 timer siden var ved at miste Lina... 

Julie spurgte om hun ikke måtte give Lina sutten da hun havde "tabt" den i liften mens hun sov... Selvfølgelig måtte Julie da give Lina sutten... 

Jeg har vist Julie mange gange hvordan man skal give sutten og at det skal være forsigtigt - hun har fået det alle gange... 

Idag forstod hun intet og har været på tværs! 

Jeg sad i sofaen og kiggede på Julie og liften, Lina's dyne var sådan lidt "puffede" op så jeg kunne ikke se sådan helt direkte ned til hendes hoved... 

Julie smiler kærligt til mig mens hun prøver at give Lina sutten TROR JEG.... Jeg smiler kærligt tilbage da jeg jo kan se på Julie er hun er stolt ved at give sin lillesøster sutten... 

Med et split sekund efter dette, begynder Lina sige bræk lyde og skrige helt vildt... Jeg rejser mig fra sofaen i et sæt, kigger på Julie som står og med det største smil og ned på Lina som er helt BLÅ i hovedet, mens Julie står og kvæler hende om halsen... 

Jeg flåede Julie væk, Lina op til mig som hev efter vejret og skreg som en stukket gris... Gik i panik og råbte og skreg efter kæresten at han skulle komme og tage Julie... Jeg forklarede ham hele situationen og at han skulle tage en snak med Julie i en MEGET pæn tone så hun forstår at det hun har gjort er meget forkert... 

Jeg har brugt tiden lige siden på at få Lina dysset ned, hun var bange, forskrækket og chokket... Jeg har lagt med hende i sengen knyttet ind til mig og været skide ked af det... 

Jeg sidder nu og kan ikke tilgive mig selv for denne episode... 

Jeg har det så skidt med mig selv... Hvorfor jeg lod hende give Lina sutten... Troede på det med det store smil hun stod med... Så rigtig stolt ud... 

Har det så dårligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Dutti

Mira0911 skriver:

PPiSikkerPillJa det var tæt på at jeg for 2 timer siden var ved at miste Lina... 

Julie spurgte om hun ikke måtte give Lina sutten da hun havde "tabt" den i liften mens hun sov... Selvfølgelig måtte Julie da give Lina sutten... 

Jeg har vist Julie mange gange hvordan man skal give sutten og at det skal være forsigtigt - hun har fået det alle gange... 

Jeg sad i sofaen og kiggede på Julie og liften, Lina's dyne var sådan lidt "puffede" op så jeg kunne ikke se sådan helt direkte ned til hendes hoved... 

Julie smiler kærligt til mig mens hun prøver at give Lina sutten TROR JEG.... Jeg smiler kærligt tilbage da jeg jo kan se på Julie er hun er stolt ved at give sin lillesøster sutten... 

Med et split sekund efter dette, begynder Lina sige bræk lyde og skrige helt vildt... Jeg rejser mig fra sofaen i et sæt, kigger på Julie som står og med det største smil og ned på Lina som er helt BLÅ i hovedet, mens Julie står og kvæler hende om halsen... 

Jeg flåede Julie væk, Lina op til mig som hev efter vejret og skreg som en stukket gris... Gik i panik og råbte og skreg efter kæresten at han skulle komme og tage Julie... Jeg forklarede ham hele situationen og at han skulle tage en snak med Julie i en MEGET pæn tone så hun forstår at det hun har gjort er meget forkert... 

Jeg har brugt tiden lige siden på at få Lina dysset ned, hun var bange, forskrækket og chokket... Jeg har lagt med hende i sengen knyttet ind til mig og været skide ked af det... 

Jeg har det så skidt med mig selv... Hvorfor jeg lod hende give Lina sutten... Troede på det med det store smil hun stod med... Så rigtig stolt ud... 

Har det så dårligt... 

Sikke en grim og voldsomt chokerende oplevelse for jer alle 4 ..
Puha altså ..
Jeg er sådan helt tom for ord, men håber da i trods alt er ok nu ..

SEnder lige en cyperkrammer .

Anmeld

13. november 2011

henh01

først en

Dernæst blive rjeg nødt til at sige hvad jeg tænker - jeg tror der ligger en del til grund for Julies opførelse på- Det lyder som om hun har en masse vrede rettet mod sin lillesøster, jalousi og mangel på opmærksomhed fra Jer.
Jeg tror det er meget vigtigt at I tilbringer mere tid med Julie, giver hende positiv opmærksomhed så hun mærker at lillesøster ikke har taget Jer fra hende.

Kan godt forstå du er ked af det og at du bebrejder dig selv,men du bliver nødt til at tænke på at der heldigvis ikke skete noget og at du måske næste gang skal guide Julie mere ifb. Lina og alle de ting hun gerne vil deltage i.

Anmeld

13. november 2011

Mumto3

Pyha...jeg er helt tom for ord ....og rystet. Ville ikke gå uden lige at give en  til dig, og egnetlig også til Julie. For der må godt nok være noget der går hende på, siden hun kan gøre sådan...eller ja, hvad ved jeg er børn overhovedet klar og konsekvenserne af sådan en handling. Næppe....

Anmeld

13. november 2011

lycly

Nej nej nej hvor forfærdeligt! Åh, kan næsten ikke sætte mig ind i den skræk det må have været for dig at se det syn. Puha, jeg bliver helt dårlig... Lille Lina har fået sig en ordentlig forskrækkelse. Du får lige den største  

Anmeld

13. november 2011

Muhmi

Fik et CHOK da jeg læste hvad hun gjorde!!!

Hvor er det dog forfærdeligt..... Nej nej nej... Åh altså, ja undskyld... Godt at du nåede at reagere, for fanden da det kunne have gået så grueligt galt.....!

Håber virkelig at den snak i har taget med hende gør at hun forstår at, hun mister lillesøster hvis hun gør det der igen.... Puha nej altså.......................

TIL JER!!!

Anmeld

13. november 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Ja det var tæt på at jeg for 2 timer siden var ved at miste Lina... 

Har det så dårligt... 

orrrrg
ville ikke bare smutte uden at give dig en krammer!
puuha. tog mig til munden da jeg læste det. neeeej. iih
hvor må det have været forfærdeligt!

kram.kram

Anmeld

13. november 2011

dpb

Øv, for en oplevelse... kan ikke sige så meget men ville ikke smutte uden at give dig et

For det må virkelig have været ubehageligt....

Håber at farmand fik forklaret storesøster det forkerte i det hun gjorde så hun forstår det.

Qnuz

Anmeld

13. november 2011

Zibi_84

Hold da op! Det er en rigtig grim oplevelse.....!! Har ikke noget godt råd eller lignende. Synes det er HELT forkert af dig at have dårlig samvittighed!! Du har selvfølgelig tænkt at din datter havde de bedste hensigter! Synes det er rigtig fint at i tager den med det samme med Julie....Sikke en slem forskrækkelse De bedste tanker til en meget SKRÆMT mor

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

henh01 skriver:

først en

Dernæst blive rjeg nødt til at sige hvad jeg tænker - jeg tror der ligger en del til grund for Julies opførelse på- Det lyder som om hun har en masse vrede rettet mod sin lillesøster, jalousi og mangel på opmærksomhed fra Jer.
Jeg tror det er meget vigtigt at I tilbringer mere tid med Julie, giver hende positiv opmærksomhed så hun mærker at lillesøster ikke har taget Jer fra hende.

Kan godt forstå du er ked af det og at du bebrejder dig selv,men du bliver nødt til at tænke på at der heldigvis ikke skete noget og at du måske næste gang skal guide Julie mere ifb. Lina og alle de ting hun gerne vil deltage i.

Julie får alt den opmærksomhed vi kan give hende, hun får 100% opmærksomheden når Lina sover... Der leger vi med Julie og laver ting som Julie ønsker at lave... så det er ikke opmærksomheden der fejler noget.. 

Julie deltager i alt med Lina, giver hende flaske, sidder med hende, hjælper med at bade hende osv osv osv... 

Julie siger selv fra når hun ikke vil deltage i noget af det... 

Så det er bestemt ikke det der fejler noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.