Lina var ved at miste livet her til aften :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Maise86

Puha sikke en forskrækkelse!!

Mange skriver Julie er jaloux - men jeg tænker at hun jo ikke er særlug gammel, så mon hun overhovedet har ville være ond? Jeg ser i hvert fald tit min datter gøre nogle ting hvor jeg tænker "for fanden Isabella!" hvor jeg i bakspejlet kan se at intentionen har været god nok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

henh01

Mira0911 skriver:

Ja og synes virkelig vi alt... 

Kan godt følge dig.. Og det er skrækkeligt når man føler man gør alt og så alligevel ikke helt slår til. Men Julie er jo kun 3 år og forstår jo ikke helt hvad der foregår. Jeg er sikker på at I gør alt for Julie, men en ting er handling en anden er at opfatte det..

Et eks. kan være - at når man får gæster at disse så viser Julie mere interesse end Lina, at de siger at de besøger Julie fremfor Lina osv. At man synliggøre at hun stadig eksisterer og ikke er glemt.

I kan også læse en masse af de der bøger hvor de handler om at få en lillesøster/lillebror.

Anmeld

13. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Sidder lige med  tårer i øjnene  Wow for en oplevelse!

Kæmpe kram

Håber Lina er helt okay! Og for den sags skyld også at Julie og resten af jer er okay.

Kunne slet ikke forestille mig at stå i den situation

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Dutti skriver:

Sikke en grim og voldsomt chokerende oplevelse for jer alle 4 ..
Puha altså ..
Jeg er sådan helt tom for ord, men håber da i trods alt er ok nu ..

SEnder lige en cyperkrammer .

Tusind tak... Det er det værste jeg har oplevet... 

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

Mumto3 skriver:

Pyha...jeg er helt tom for ord ....og rystet. Ville ikke gå uden lige at give en  til dig, og egnetlig også til Julie. For der må godt nok være noget der går hende på, siden hun kan gøre sådan...eller ja, hvad ved jeg er børn overhovedet klar og konsekvenserne af sådan en handling. Næppe....

Tak skal du have... 

Jeg ved slet ikke hvad det skulle være der går hende på... Vi har hende med i alt med Lina... Hun giver hende flaske, ved min hjælp, hun siger selv fra når hun ikke ønsker at deltage i noget der omhandler Lina... 

Jeg synes virkelig vi gør alt for at hun ikke skal føle sig overset på nogen måder... Når Lina sover, er fokus på Julie 100%... 

Åh det er svært.. 

Anmeld

13. november 2011

Dutti

Mira0911 skriver:

Tusind tak... Det er det værste jeg har oplevet... 

Det kan jeg forestille mig

Anmeld

13. november 2011

Mira0911

LunaLykke skriver:

Nej nej nej hvor forfærdeligt! Åh, kan næsten ikke sætte mig ind i den skræk det må have været for dig at se det syn. Puha, jeg bliver helt dårlig... Lille Lina har fået sig en ordentlig forskrækkelse. Du får lige den største  

Det var virkelig en grim oplevelse... Jeg er er stadig chokket... Vi alle har det trods alt fint efter det... Lina ligger og sover lige nu... 

Tusind tak skal du have... 

Anmeld

13. november 2011

Mumto3

Mira0911 skriver:

Tak skal du have... 

Jeg ved slet ikke hvad det skulle være der går hende på... Vi har hende med i alt med Lina... Hun giver hende flaske, ved min hjælp, hun siger selv fra når hun ikke ønsker at deltage i noget der omhandler Lina... 

Jeg synes virkelig vi gør alt for at hun ikke skal føle sig overset på nogen måder... Når Lina sover, er fokus på Julie 100%... 

Åh det er svært.. 

Det kan måske også bare have været helt ubetænktsom, sådan som kun et barn kan handle. "Lige nu ville det være skønt at have min mor alene, så det sørger jeg lige for". Med en underlig tro på, at om 10 min så er lillesøster der igen.

Anmeld

13. november 2011

lillekylling

hold da op hvor må det ha' været en skrækkelig oplevelse for jer.

håber i for snakket igennem og kommer hurtigt oven på igen..

Anmeld

13. november 2011

twinny

puhha sikke en oplevelse...  fik det helt dårligt, da jeg læste det...

sender lige en kæmpe  herfra.

Godt at høre, at I alle har det fint...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.