Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Deka11

morethanperfect skriver:

Efter 4 mdr. og jeg stoppede med at amme da han var en mdr.

Okay.  Jeg kunne også godt have tænkt mig at det bare lige havde ventet til en 4 måneder efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Deka11

Babymor2010 skriver:

Godt nok havde jeg kraftig mens inden jeg blev gravid, men havde ingen anelse om man kunne bløde SÅ meget. Jeg måtte bruge de store "bleer" fra sygeuset, alt andet blødte jeg igennem.... 

Ja, det lyder godt nok voldsomt. Jeg blødte ikke så meget før jeg blev gravid, og jeg tror ikke at det er ligeså voldsomt som dig. Men må sige at jeg savnede også lidt de der bleer fra sygehuset her de første par dage.

Anmeld

11. november 2011

Deka11

Baagøe skriver:

3 mdr.

Okay - jeg ville også gerne lige have haft et par måneder mere.

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Deka11 skriver:

Ja, det lyder godt nok voldsomt. Jeg blødte ikke så meget før jeg blev gravid, og jeg tror ikke at det er ligeså voldsomt som dig. Men må sige at jeg savnede også lidt de der bleer fra sygehuset her de første par dage.

Sjovt nok blødte jeg ikke så meget efter fødslen, men jeg tror det var fordi det var første gang i så lang tid jeg blødte - nu er det stilnet godt af igen 

Anmeld

11. november 2011

Deka11

1012lmp skriver:

Har stemt blank der fik 11 mdr første gang og 6 2 gang.

Okay, det var lang tid første gang.  Det virker godt nok til at være forskelligt fra graviditet til gravidtet ved de forskellige også.  

Anmeld

11. november 2011

1012lmp

Deka11 skriver:

Okay, det var lang tid første gang.  Det virker godt nok til at være forskelligt fra graviditet til gravidtet ved de forskellige også.  

Tror det er MEGA forskelligt... Ammede heller ikke første gang så den der med amningen holder heller ikke helt

Anmeld

11. november 2011

Talbutikken

1 fødsel efter 6 mdr.

2 fødsel efter 8 mdr.

3 fødsel, har endnu ikke set skyggen af den, lillepigen bliver 8 mdr, d.23

Anmeld

11. november 2011

Deka11

Babymor2010 skriver:

Sjovt nok blødte jeg ikke så meget efter fødslen, men jeg tror det var fordi det var første gang i så lang tid jeg blødte - nu er det stilnet godt af igen 

Nå, det lyder da dejligt.

Jeg blødte tilgengæld rigtig meget lige efter fødslen. Havde ikke i min vildeste fantasi troet at man kunne bløde så meget.  (Det var lige efter bogen). Men det var jo nok fordi jeg normalt ikke blødte så meget, når jeg havde mens.

Anmeld

11. november 2011

Deka11

1012lmp skriver:

Tror det er MEGA forskelligt... Ammede heller ikke første gang så den der med amningen holder heller ikke helt

Ja, helt vildt. Der er vist intet der er sikkert, med hvornår man kan forvente at få den.
Og nej, den med amningen holder slet ikke. Jeg ammer stadig, og det er det eneste hun får. Så det kom da lidt bag på mig at jeg fik det allerede nu.

Anmeld

11. november 2011

Deka11

Talbutikken skriver:

1 fødsel efter 6 mdr.

2 fødsel efter 8 mdr.

3 fødsel, har endnu ikke set skyggen af den, lillepigen bliver 8 mdr, d.23

Okay, du har da fået lidt tid uden den. Det kan jeg godt misunde dig en lille smule.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.