Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik I menstruation første gang efter I havde født?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.300 visninger
93 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Deka11

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Fik den heldigvis først efter 14 mdr! Vh Stine

Anmeld

9. november 2011

Deka11

Havde lavet svarmuligheder helt op til 9 måneder, men det er desværre ikke kommet med åbenbart. Stem bare blankt hvis det var derover. 

Anmeld

9. november 2011

Deka11

StineW79 skriver:

Fik den heldigvis først efter 14 mdr! Vh Stine

Ej, hvor dejligt.  Havde også håbet at jeg ville være fri for den noget længere tid.

Anmeld

9. november 2011

Azooo

Min søn bliver tre måneder i næste uge og har først fået min mens idagg .. Blødte ón off hele tiden men fik vide at det ikk mens først nu kommer der det rigtige mens blod ..

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

Min dreng er 2 måneder og 4 dage gammel og jeg har stadig ikke fået mens Håber den bliver væk lææænge endnu 

Bliver nok meget overrasket den dag den endelig kommer, nu hvor det er næsten et år siden jeg sidst havde mens 

(jeg har forresten stemt blankt .)

Anmeld

9. november 2011

Deka11

Heza2410 skriver:

Min søn bliver tre måneder i næste uge og har først fået min mens idagg .. Blødte ón off hele tiden men fik vide at det ikk mens først nu kommer der det rigtige mens blod ..

Jeg er heller ikke i tvivl om at dette her er mens der er kommet. Men havde da godt nok håbet at der ville gå noget længere tid inden den kom.  Men så heldige skulle vi ikke være. På den anden side, er det også rart at man ikke skal gå hele tiden og ikke vide hvornår den kommer. Det er da en lille trøst, når nu det skal være. 

Anmeld

9. november 2011

Deka11

Katte87 skriver:

Min dreng er 2 måneder og 4 dage gammel og jeg har stadig ikke fået mens Håber den bliver væk lææænge endnu 

Bliver nok meget overrasket den dag den endelig kommer, nu hvor det er næsten et år siden jeg sidst havde mens 

(jeg har forresten stemt blankt .)

Det kan jeg godt forstå at du håber. Det er jo ikke ligefrem, fordi man længtes efter at få den igen.   for at den holder sig væk noget tid endnu.

Synes også at det er helt underligt at jeg nu har det igen, efter så lang tid.

Anmeld

9. november 2011

norenberg

En måned efter og fødslen og 6 uger efter fødslen var jeg gravid igen...

Anmeld

10. november 2011

Deka11

norenberg skriver:

En måned efter og fødslen og 6 uger efter fødslen var jeg gravid igen...

Okay, det var godt nok hurtigt, (troede at to måneder efter var hurtigt ) og tidligt at du var gravid igen. Men det hører man godt nok om, at det kan ske. Sikke tæt de er på hinanden så. Det er egentlig lidt vildt at tænke på, at man allerede kan have ægløsning, så hurtigt efter en graviditet.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.