Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Deka11

piadas skriver:

Har stemt blankt, for min datter er næsten 9 måneder, og jeg har endnu ikke fået det!

Jeg ammer også endnu forresten...

Nå, det var sørme også længe.
Heldigvis har min datter stadig ikke vist tegn på at min mælk smager anderledes, eller at hun ikke vil have det. Det er dejligt.  Regner da godt nok også med at jeg skal amme hende ihvert 6 måneder endnu, så det havde været ærgeligt, hvis det var gået i vasken nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Benjamins'mor

Deka11 skriver:

Hold da op. Men ellers skønt da.  Jeg blødte i omkring 5 uger efter fødslen. Men så havde jeg så 3 uger uden blod.  

Hehe, jeg fik det hele overstået på under en måned.

Anmeld

12. november 2011

Deka11

TbCp skriver:

Ja, jeg tror der gik ca. 14 dage efter jeg stoppede med at amme og min cyklus var ret præcis lige fra starten

Ej, det var da godt nok dejligt at din cyklus hurtigt blev så præcis.  Det håber jeg også min hurtigt bliver igen. Før jeg blev gravid kunne jeg sige nærmest på klokkeslet, hvornår min mens ville komme, og min cyklus var altid på 28 dage. (Uden at jeg tog p-piller). Det var dejligt, og sådan må det meget gerne blive igen.

Anmeld

12. november 2011

Deka11

VIPpigen skriver:

Fra jeg fødte til mens kom gik der lidt over 5 måneder, og jeg nød virkelig at jeg ikke havde haft mens i ca et år... Det var bare SKØNT. Og jeg hader den er vendt tilbage Måske man bare skulle lave en lille mere

He he.  Ja, det kunne da være være at det var det du skulle.  

Jeg synes faktisk også at jeg er ere skruk nu, end jeg var før jeg blev gravid. Det er sgu noget underligt noget.   

Jeg har virkelig også nydt at der ikke var noget der hed mens. under graviditeten.

Anmeld

12. november 2011

Deka11

Ansemusen skriver:

Fik det vist efter ca. 7-8 måneder

Okay, det var sørme også et pænt stykke tid efter.  

Anmeld

12. november 2011

Deka11

Benjamins'mor skriver:

Hehe, jeg fik det hele overstået på under en måned.

Nej, der var da vist ingen grund til at "spilde tiden" der.

Anmeld

12. november 2011

Benjamins'mor

Deka11 skriver:

Nej, der var da vist ingen grund til at "spilde tiden" der.

Hehe nej. Hader mens men det er jo naturligt..

Anmeld

12. november 2011

Deka11

Benjamins'mor skriver:

Hehe nej. Hader mens men det er jo naturligt..

Ja, jeg hader det også. Det er sådan noget ØV at have.  Jeg har nydt de 9 måender, hvor man var helt fri for det.

Anmeld

12. november 2011

Benjamins'mor

Deka11 skriver:

Ja, jeg hader det også. Det er sådan noget ØV at have.  Jeg har nydt de 9 måender, hvor man var helt fri for det.

Det nød jeg godtnok også. Var så træt af at begynde at bløde lige efter fødslen, men sådan er det jo at være kvinde.

Anmeld

12. november 2011

Deka11

Ja, det var jeg godt nok også. ØV!  Men sådan er det jo bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.