Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt blank, da jeg fik den 2 - 3 uger efter fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

TbCp

Efter 8 mdr... det var lige kort tid efter jeg stoppede med at amme.

Anmeld

11. november 2011

morethanperfect

Deka11 skriver:

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

Efter 4 mdr. og jeg stoppede med at amme da han var en mdr.

Anmeld

11. november 2011

Clisolka

Deka11 skriver:

Ha ha - blødt som en stukket gris. Den tror jeg, at jeg vil prøve at fyre af en dag.  

Men ja, jeg synes også godt nok at jeg har blødt rigtig meget her de sidste par dage. Plejer normalt ikke bløde specielt meget, når jeg har mens.

Dejligt at kunne komme ned til lægen med to streger fremfor at skulle til udredning for PCO.

Godt nok havde jeg kraftig mens inden jeg blev gravid, men havde ingen anelse om man kunne bløde SÅ meget. Jeg måtte bruge de store "bleer" fra sygeuset, alt andet blødte jeg igennem.... 

Anmeld

11. november 2011

Pige2009

Deka11 skriver:

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

3 mdr.

Anmeld

11. november 2011

Deka11

Mira0911 skriver:

Ja det var hurtigt første gang, nok også fordi jeg gav flaske... og det gør jeg også her anden gang... 

Ja, så kan det da godt tænkes at det har været det.  

Anmeld

11. november 2011

Deka11

Mor til 2, snart 3 skriver:

Har stemt 3 md. og jeg stoppede med og amme efter 5 uger!! Men glæder mig ikke til og få det igen.. For pokker jeg havde det skidt første gang sidste gang!!! Og kender godt til det med og bløde som en stukket gris!!!

Ja, det er bare for træls, at bløde sådan. Jeg er ikke stoppet med at amme, men det kom da alligevl tidligt. Det har heldigvis ikke gjort sådan at hun ikke vil have min mælk.

Anmeld

11. november 2011

Deka11

Benjamins'mor skriver:

Har stemt blank, da jeg fik den 2 - 3 uger efter fødsel.

Okay, det var også godt nok tidligt.

Anmeld

11. november 2011

1012lmp

Har stemt blank der fik 11 mdr første gang og 6 2 gang.

Anmeld

11. november 2011

Deka11

TbCp skriver:

Efter 8 mdr... det var lige kort tid efter jeg stoppede med at amme.

Okay, så passede dit på at det ville komme efter du stoppede med at amme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.