Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Benjamins'mor

Deka11 skriver:

Okay, det var også godt nok tidligt.

Ja, stoppede med at bløde efter fødsel efter ca 2 uger så havde jeg en dag uden blod og så kom min mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Talbutikken

Deka11 skriver:

Okay, du har da fået lidt tid uden den. Det kan jeg godt misunde dig en lille smule.

Jeg klager heller ikke, så helst at den aldrig kom igen  ønsker nemlig ikke flere børn.. så det havde være lækkert at slippe.

Anmeld

12. november 2011

_-Kathrine-_

Har stemt blankt.... Villads er 6 1/2 mdr og har ikke set skyggen af den og jeg ammer endda kun morgen og aften.... Men den må gerne blive væk lidt endnu

Anmeld

12. november 2011

piadas

Deka11 skriver:

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

Har stemt blankt, for min datter er næsten 9 måneder, og jeg har endnu ikke fået det!

Jeg ammer også endnu forresten...

Anmeld

12. november 2011

TbCp

Deka11 skriver:

Okay, så passede dit på at det ville komme efter du stoppede med at amme.

Ja, jeg tror der gik ca. 14 dage efter jeg stoppede med at amme og min cyklus var ret præcis lige fra starten

Anmeld

12. november 2011

Deka11

Benjamins'mor skriver:

Ja, stoppede med at bløde efter fødsel efter ca 2 uger så havde jeg en dag uden blod og så kom min mens.

Hold da op. Men ellers skønt da.  Jeg blødte i omkring 5 uger efter fødslen. Men så havde jeg så 3 uger uden blod.  

Anmeld

12. november 2011

VIPpigen

Fra jeg fødte til mens kom gik der lidt over 5 måneder, og jeg nød virkelig at jeg ikke havde haft mens i ca et år... Det var bare SKØNT. Og jeg hader den er vendt tilbage Måske man bare skulle lave en lille mere

Anmeld

12. november 2011

Deka11

Talbutikken skriver:

Jeg klager heller ikke, så helst at den aldrig kom igen  ønsker nemlig ikke flere børn.. så det havde være lækkert at slippe.

Det er også så træls at man skal døje med det hver måned. Men der er da heldigvis en positiv grund til man har det.

Men kan da godt forstå at du helst er fri for den nu, når du ikke ønsker flere børn.  Det ville da være rart, hvis man lige kunne stoppe for det, når man ikke skulle have flere børn.

Anmeld

12. november 2011

Deka11

_-Kathrine-_ skriver:

Har stemt blankt.... Villads er 6 1/2 mdr og har ikke set skyggen af den og jeg ammer endda kun morgen og aften.... Men den må gerne blive væk lidt endnu

Okay, det er også længe.  Og det med amning holder da vist ikke altid i forhold til mens...

Jeg kunne godt have tænkt mig at der lige var gået et par måneder mere her. Men på den anden side at det nu også rart man er ved at være tilbage i det gamle mønster igen.

Anmeld

12. november 2011

Ansemusen

Fik det vist efter ca. 7-8 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.