Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Pige2009

Deka11 skriver:

Okay - jeg ville også gerne lige have haft et par måneder mere.

Samme her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Deka11

Baagøe skriver:

Samme her!

Anmeld

14. november 2011

PsychedeliC

Deka11 skriver:

Okay. Spørger nok dumt, men vil det så sige at du måtte opgive at amme?

Efter 3-4 måneder måtte jeg give ham MME fordi han tog ikke nok på Men jeg stoppede helt efter 6 mdr

Anmeld

14. november 2011

MortilCilas

Deka11 skriver:

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

Jeg blødte efter fødslen i knapt 4 uger og en uge senere ca started min mens og jeg ammed og ammer stadig, min søn er 10 måneder

Anmeld

14. november 2011

Deka11

PsychedeliC skriver:

Efter 3-4 måneder måtte jeg give ham MME fordi han tog ikke nok på Men jeg stoppede helt efter 6 mdr

Nå nej, det kan jeg godt se, at det så ikke hang sammen med det. Havde faktisk altid troet at det hang sammen på en eller anden måde. Men så blev jeg da det klogere.

Anmeld

14. november 2011

Deka11

Cilas skriver:

Jeg blødte efter fødslen i knapt 4 uger og en uge senere ca started min mens og jeg ammed og ammer stadig, min søn er 10 måneder

Nå, det var ikke længe du slap for at bløde heller. Og hos dig hænger det da heller ikke sammen med amning så. Men dejligt at vores børn ikke reagere på det, så de ikke vil ammes.

Anmeld

15. november 2011

MortilCilas

Deka11 skriver:

Nå, det var ikke længe du slap for at bløde heller. Og hos dig hænger det da heller ikke sammen med amning så. Men dejligt at vores børn ikke reagere på det, så de ikke vil ammes.

Nej desværre, havde ellers håbet på et par måneders fri

Ja, jeg ville have blevet rigtig ked af det, hvis min søn ikke ville ammes

Anmeld

15. november 2011

chael

Deka11 skriver:

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

1 måneds tid efter, alle 3 gange. Og amningen påvirkede ikke mens eller omvendt.

*Camilla

Anmeld

15. november 2011

marhemor

Min datter er knapt 13 mdr og jeg har stadig ikke fået min menstruation, så nyder tiden uden, men tænker da også over om der kan være noget galt, siden den ikke er kommet endnu... Men så længe jeg ingen smerter eller andet ubehag har, så er alt nok i den skønneste orden

Anmeld

16. november 2011

Deka11

Cilas skriver:

Nej desværre, havde ellers håbet på et par måneders fri

Ja, jeg ville have blevet rigtig ked af det, hvis min søn ikke ville ammes

Ja, jeg kunne også godt have brugt bare et par måneder mere, uden den mens.

Jeg var også blevet frygtelig ked af det, hvis min datter ikke ville ammes længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.