Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Deka11

LunaLykke skriver:

Jeg har stemt efter 3. mdr, da min datter næsten er 4 mdr og jeg fik først min menstruation for 1½ uge siden ENDELIG! Det er irriterende at gå og ikke vide hvornår fanden den kommer

Ja, jeg havde da også tænkt at det var træls, at den kunne komme hvert øjeblik det skulle være. Så man blev nødt til have bind/tamponer med altid, hvis det skulle være. Men har nu alligevel også nydt at være fri for den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Deka11

Muhmi skriver:

Har stemt blankt fordi jeg stadig ikke har fået den og Silas bliver syv mdr. i morgen

Okay. Det var lang tid.  Har indtryk af at det svinger utrolig meget fra pige til pige, hvor lang tid der går. Havde nu selv håbet lidt, at jeg havde fået bare en måned mere uden det.  

Anmeld

10. november 2011

Deka11

oerbaek skriver:

jeg har stemt blank da jeg endnu ikke har fået den og lillemanden er 7½ måned... 

de første 2 gange kom den efter ca 3 mdr så det er jo noget anderledes denne gang, men det er jeg jo kun glad for

Okay, det er længe. 

Det er ellers lidt sjovt at det er anderledes for dig her tredje gang.

Anmeld

10. november 2011

Deka11

stm2812 skriver:

jeg har stadig ikke fået min og det er knap 7 mdr siden jeg fødte. Glæder mig nu heller ikke til den kommer igen. er helt befriende at slippe for den

Ja, det er da lidt befriende ikke at skulle døje med det, når det er der.  Men jeg ville nok også være lidt træt af at skulle tænke på at have bind/tampon med hver gang jeg skulle ud, fordi det ikke var til at vide hvornår den kom.  Kunne nu godt have tænkt mig, at der lige var gået en måned eller to mere her.

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Deka11 skriver:

Ja, det er da lidt befriende ikke at skulle døje med det, når det er der.  Men jeg ville nok også være lidt træt af at skulle tænke på at have bind/tampon med hver gang jeg skulle ud, fordi det ikke var til at vide hvornår den kom.  Kunne nu godt have tænkt mig, at der lige var gået en måned eller to mere her.

jeg tænker faktisk slet ikk over det. har aldrig noget med mig.. så en eller anden dag går det da sikkert galt hehe

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

Deka11 skriver:

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

Med mine 3 unger er mens kommet første gang præcis 8 uger efter fødsel

Det er helt normalt her i de vestlige lande hvor vi bliver fyldt med sund kost og masser af vitaminer.
Så bliver naturens egen beskyttelse sat lidt ud af drift, og kroppen vurderer at der intet sker ved hurtigt at få mens igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2011

norenberg

Deka11 skriver:

Hold da op. Det var ikke meget. Håber at de får meget glæde af at være så tæt på hinanden.  

Var godt nok lige inde og kigge, og så godt at han var for tidligt født. Håber ikke at der er for mange gener for ham på grund af det.

nej han trives er dog lidt bagud med motorikken, men vi håber han slipper for varige mén men det kan kun tiden vise...

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Deka11 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det er træls og gå rundt og ikke vide hvornår det kommer. Specielt når man skal på arbejdet.  Men det var også sent du fik det. Og det kom da åbenbart heller ikke på trods af at du stoppede med at amme. Det troede jeg faktisk havde lidt indvirkning på det.

Ja, jeg har lidt lang vej til arbejdet, men hold op jeg er glad for at jeg satte det i gang... Jeg blødte som en stukket gris (er det ikke det man kalder det )

Jeg har haft mange lange perioder, hvor jeg ikke har haft min mens. Jeg skulle have været til udredning for PCO, men kom ned til lægen med de 2 streger i stedet 

Anmeld

10. november 2011

Mumto3

jeg fik mens ca. et år efter jeg havde født. Jeg gik utålmodigt og ventede og ventede fordi vi gerne ville have børnene tæt, og så var jeg ellers storforbruger af graviditetsteste, for da mens blev ved med ikke at komme håbede vi jo på, at det var fordi jeg var gravid. Men efter 1.mens blev jeg endelig gravid igen

Anmeld

10. november 2011

oerbaek

Deka11 skriver:

Okay, det er længe. 

Det er ellers lidt sjovt at det er anderledes for dig her tredje gang.

ja for de to andre gange har det været lige omkring de 3 mdr efter fødslen, så blev jo overrasket over at den ikke kom 3 mdr efter fødslen denne gang, men jeg klager ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.