Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Mira0911

Jeg har stemt blankt! 

Første gang kom det efter 14 dage... 

Her anden gang er jeg meget i tvivl... På et tidspunkt begyndte jeg at pletbløde igen efter blødningen af fødslen var aftaget... Så lige her anden melder jeg pas... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Deka11

stm2812 skriver:

jeg tænker faktisk slet ikk over det. har aldrig noget med mig.. så en eller anden dag går det da sikkert galt hehe

Ja, men det må man jo så tage til den tid.

Anmeld

10. november 2011

Deka11

SussieThyssen skriver:

Med mine 3 unger er mens kommet første gang præcis 8 uger efter fødsel

Det er helt normalt her i de vestlige lande hvor vi bliver fyldt med sund kost og masser af vitaminer.
Så bliver naturens egen beskyttelse sat lidt ud af drift, og kroppen vurderer at der intet sker ved hurtigt at få mens igen.

Kærligst
Sussie

Ja, det er garanteret rigtigt.  

Lidt sjovt at det alle tre gange har været præcist 8 uger efter fødsel med dig.

Anmeld

10. november 2011

Deka11

norenberg skriver:

nej han trives er dog lidt bagud med motorikken, men vi håber han slipper for varige mén men det kan kun tiden vise...

Dejligt at han trives. Vi  for at der ikke er nogen varige mén.

Anmeld

10. november 2011

Deka11

Babymor2010 skriver:

Ja, jeg har lidt lang vej til arbejdet, men hold op jeg er glad for at jeg satte det i gang... Jeg blødte som en stukket gris (er det ikke det man kalder det )

Jeg har haft mange lange perioder, hvor jeg ikke har haft min mens. Jeg skulle have været til udredning for PCO, men kom ned til lægen med de 2 streger i stedet 

Ha ha - blødt som en stukket gris. Den tror jeg, at jeg vil prøve at fyre af en dag.  

Men ja, jeg synes også godt nok at jeg har blødt rigtig meget her de sidste par dage. Plejer normalt ikke bløde specielt meget, når jeg har mens.

Dejligt at kunne komme ned til lægen med to streger fremfor at skulle til udredning for PCO.

Anmeld

10. november 2011

Deka11

Mumto3 skriver:

jeg fik mens ca. et år efter jeg havde født. Jeg gik utålmodigt og ventede og ventede fordi vi gerne ville have børnene tæt, og så var jeg ellers storforbruger af graviditetsteste, for da mens blev ved med ikke at komme håbede vi jo på, at det var fordi jeg var gravid. Men efter 1.mens blev jeg endelig gravid igen

Ja, det må have været lidt træls, at det ikke bare kom så. Men så var det da dejligt at du så blev gravid efter første mens.

Anmeld

10. november 2011

Deka11

oerbaek skriver:

ja for de to andre gange har det været lige omkring de 3 mdr efter fødslen, så blev jo overrasket over at den ikke kom 3 mdr efter fødslen denne gang, men jeg klager ikke  

Ja, du kan jo ligeså godt nyde det så.

Anmeld

11. november 2011

Deka11

Mira0911 skriver:

Jeg har stemt blankt! 

Første gang kom det efter 14 dage... 

Her anden gang er jeg meget i tvivl... På et tidspunkt begyndte jeg at pletbløde igen efter blødningen af fødslen var aftaget... Så lige her anden melder jeg pas... 

Hold da op - det var hurtigt første gang. Men det virker da godt nok til at er meget individuelt hvornår den kommer første gang.

Men ja, det er selvfølgelig ikke lige til at vide, om det så har været det du har haft her anden gang.  

Anmeld

11. november 2011

Mira0911

Deka11 skriver:

Hold da op - det var hurtigt første gang. Men det virker da godt nok til at er meget individuelt hvornår den kommer første gang.

Men ja, det er selvfølgelig ikke lige til at vide, om det så har været det du har haft her anden gang.  

Ja det var hurtigt første gang, nok også fordi jeg gav flaske... og det gør jeg også her anden gang... 

Anmeld

11. november 2011

TaAsJu

Har stemt 3 md. og jeg stoppede med og amme efter 5 uger!! Men glæder mig ikke til og få det igen.. For pokker jeg havde det skidt første gang sidste gang!!! Og kender godt til det med og bløde som en stukket gris!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.