Menstruation efter fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

PsychedeliC

7 uger.. og det hang på ingen måde sammen med amning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

norenberg

Deka11 skriver:

Okay, det var godt nok hurtigt, (troede at to måneder efter var hurtigt ) og tidligt at du var gravid igen. Men det hører man godt nok om, at det kan ske. Sikke tæt de er på hinanden så. Det er egentlig lidt vildt at tænke på, at man allerede kan have ægløsning, så hurtigt efter en graviditet.  

Ja det er det, der er kun 8 mdr mellem mine drenge....

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

Da min datter var 9 mrd. satte jeg min mens i gang med p-piller - det var første gang jeg fik det efter fødslen. Jeg ville lige gerne have haft det et par gange inden jeg startede arbejde igen 

Jeg stoppede med at amme da min datter var 7 uger 

Anmeld

10. november 2011

Deka11

PsychedeliC skriver:

7 uger.. og det hang på ingen måde sammen med amning

Okay. Spørger nok dumt, men vil det så sige at du måtte opgive at amme?

Anmeld

10. november 2011

lycly

Jeg har stemt efter 3. mdr, da min datter næsten er 4 mdr og jeg fik først min menstruation for 1½ uge siden ENDELIG! Det er irriterende at gå og ikke vide hvornår fanden den kommer

Anmeld

10. november 2011

Deka11

norenberg skriver:

Ja det er det, der er kun 8 mdr mellem mine drenge....

Hold da op. Det var ikke meget. Håber at de får meget glæde af at være så tæt på hinanden.  

Var godt nok lige inde og kigge, og så godt at han var for tidligt født. Håber ikke at der er for mange gener for ham på grund af det.

Anmeld

10. november 2011

Muhmi

Har stemt blankt fordi jeg stadig ikke har fået den og Silas bliver syv mdr. i morgen

Anmeld

10. november 2011

oerbaek

jeg har stemt blank da jeg endnu ikke har fået den og lillemanden er 7½ måned... 

de første 2 gange kom den efter ca 3 mdr så det er jo noget anderledes denne gang, men det er jeg jo kun glad for

Anmeld

10. november 2011

stm2812

Deka11 skriver:

Jeg fik min mens. igår aftes, og imorgen (den 10.) bliver min datter 2 måneder. Synes det er meget hurtigt det er kommet. Jeg ammer, og min datter har heldigvis ikke reageret på at mælken smager anderledes eller noget.  Var noget nervøs for det.

Jeg er lidt spændt på at se hvornår I andre har fået den første gang. På forhånd tak for svaret.

jeg har stadig ikke fået min og det er knap 7 mdr siden jeg fødte. Glæder mig nu heller ikke til den kommer igen. er helt befriende at slippe for den

Anmeld

10. november 2011

Deka11

Babymor2010 skriver:

Da min datter var 9 mrd. satte jeg min mens i gang med p-piller - det var første gang jeg fik det efter fødslen. Jeg ville lige gerne have haft det et par gange inden jeg startede arbejde igen 

Jeg stoppede med at amme da min datter var 7 uger 

Det kan jeg godt forstå. Det er træls og gå rundt og ikke vide hvornår det kommer. Specielt når man skal på arbejdet.  Men det var også sent du fik det. Og det kom da åbenbart heller ikke på trods af at du stoppede med at amme. Det troede jeg faktisk havde lidt indvirkning på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.