Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Honey<3 skriver:

Elsker dit positive og rolige svar, Boss

Der er altid en løsning på tingene, så længe man holder humøret højt og sindet positivt

Selvom vi nok er mange der savner at se Henrik herinde, så er du nu en super chef!

Jeg har klart bedre bryster end hver eneste mand vi kunne have siddende i min stol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Darling<3

Zafir skriver:

Jeg har klart bedre bryster end hver eneste mand vi kunne have siddende i min stol

Hahahaha, kanon skrevet !!

Er sikker på at du har de bedste bryster

Anmeld

1. november 2011

Becks

Zafir skriver:

Anmeld

1. november 2011

Moderator

Giraffen skriver:

Jeg har 100% forståelse for at 'nok er nok' og at noget måtte gøres osv

Og jeg er helt tosset med staff og synes det er nogle dejlige mennesker...

Men jeg vil nu mene at jeg som bruger og aktivt betalende og deltagende medlem gerne må ytre tilfredshed med håndteringen af sagen? Jeg synes sagen er blevet håndteret helt forkert, særligt fordi jeg til dagligt arbejder med lignende konflikter og der er 100 andre meget bedre måder at håndtere det på

Jeg vil bare gerne være sikker på at jeg ikke skal frygte at blive slettet fordi jeg ikke synes håndteringen har været hverken professionel eller ordentlig ift de resterende medlemmer der sidder tilbage på baby.dk med flere spørgsmål end hvad vi kom ind med?

Jeg tror det største problem i denne håndtering har været at der har været uoverensstemmelse med hvad staff måtte sige og hvad andre måtte sige (fx at staff måtte omtale en sag som andre ikke måtte)

Derudover synes jeg det er et problem at den ene side bliver stemplet som mobbere og usmagelige mens staff 100% håndhæver at de har gjort alting 100% efter bogen men at de også er mennesker.

Jeg tror det bedste i denne type situationer ville være hvis staff ikke var private brugere på siden også, men et anonymt ansigt, en administrator som man ikke havde relationer til ellers - og vigtigst af alt en administrator der også kunne sige "vi beklager vi ikke har håndteret denne sag bedre, vi vil gøre vores bedste for at gøre det godt fremover"

Måske skulle man sætte prisen på medlemsskab op eller kræve at alle betaler så man kunne få en lønnet administrator så jeg ikke skal have dårlig samvittighed over at kritisere et arbejde der i mine øjne er utrolig ringe udført, alene fordi I arbejder frivilligt 

Jeg vil have lov til at kritisere måden sagen er håndteret på uden at frygte at blive slettet - og uden at blive stemplet som en der er 'imod baby.dk' for det er jeg på ingen måde

Jeg er bare en almindelig bruger, der brænder inde med en følelse af at denne sag er håndteret uheldig uprofessionelt og ikke hensigtsmæssigt uden nogen har modet til at påtage sig ansvaret for deres del af det

Igen - jeg aner ikke noget som helst om det uenigheden omhandler, men dette er mit syn på håndteringen de sidste par dage

Jeg håber ikke jeg bliver slettet det er ikke mit ønske eller min hensigt

og vi opfordrer også vores brugere til at kontakte os hvis de har nye tiltag, gode ideer eller trænger til at "brokke" sig over måden tingene fungerer Vi har bare, bl.a. i den her "sag", bedt om at I skriver til os på en mail el. lign så vi bedre kan bruge den nødvendige tid til at besvare hver enkelt bruger der har noget at sige Vi vil gerne blive bedre og det bliver vi kun hvis vi får feedback på vores arbejde

Så nej, du skal så absolut ikke være bange for at blive slettet fordi du har gode idéer! kom endelig med dem, men lad være med at angribe os hvis ikke vi gør tingene som du ville have gjort.. der ER en grund til at vi reagerer som vi gør og vi handler ikke blot på første indskydelse...

Men SELVFØLGELIG er vi modtagelige overfor forslag! Vi vil helst have dem i baby.dk kategorien eller i mails

knus

Anmeld

1. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Hehe, Honey lyder også så romantisk

Hmmmm, vil nu hellere beholde baby.dk - ikke fordi jeg ikke kan lide dig, det kan jeg virkelig godt, men hvis jeg får din msn og skriver hver gang jeg har noget at tilføje, så tror jeg desværre at du sletter din msn efter 2 dage Hehe..

Anmeld

1. november 2011

Giraffen

Caroline86 skriver:

og vi opfordrer også vores brugere til at kontakte os hvis de har nye tiltag, gode ideer eller trænger til at "brokke" sig over måden tingene fungerer Vi har bare, bl.a. i den her "sag", bedt om at I skriver til os på en mail el. lign så vi bedre kan bruge den nødvendige tid til at besvare hver enkelt bruger der har noget at sige Vi vil gerne blive bedre og det bliver vi kun hvis vi får feedback på vores arbejde

Så nej, du skal så absolut ikke være bange for at blive slettet fordi du har gode idéer! kom endelig med dem, men lad være med at angribe os hvis ikke vi gør tingene som du ville have gjort.. der ER en grund til at vi reagerer som vi gør og vi handler ikke blot på første indskydelse...

Men SELVFØLGELIG er vi modtagelige overfor forslag! Vi vil helst have dem i baby.dk kategorien eller i mails

knus

super tak for svaret

Anmeld

1. november 2011

pastry26

Amen here we go again...  Hvorfor er det så svært at tage de positive briller på?? Og se tingene lidt udfra, at vi er mange herinde, som ikke gider de her små-skænderier og mudder-kastning. I udelukker en masse nye mennesker i at melde sig ind på siden og deltage, for nye folk gider da ikke bruge tid herinde, hvis der hele tiden er så dårlig stemning...

Og tag den da lige med staff over PB hvis I er så uenige, i stedet for at sabotere en tråd, gang på gang! Det er yderst frustrerende.. Især, som jeg har skrevet før, fordi jeg er forholdsvis ny og ikke føler  jeg har lyst til at deltage altid pga den dårlige stemning...

Og til TS: Jeg synes også det var træls at jeg ikke kunne læse mit citat fra Rosa, men jeg forstår godt staff og grunden til at tråden blev lukket.. vi KAN jo ikke blive ved..og det kan vi så åbenbart alligevel.. 

Anmeld

1. november 2011

Giraffen

Caroline86 skriver:

men lad være med at angribe os hvis ikke vi gør tingene som du ville have gjort.. der ER en grund til at vi reagerer som vi gør og vi handler ikke blot på første indskydelse...

Hov og så alligevel ikke helt...

Jeg er bare nødt til lige at kommentere eller få præciseret det citerede.

Jeg vil da mene at jeg som en aktiv del af denne side har lov til at komme med saglig og objektiv kritik af måden en sag håndteres på?

Det er da ud fra kritik og konstruktive forslag at siden forbedres?

Jeg bliver nødt til lige at få bekræfte at jeg ikke har angrebet jer som hverken personer eller staff, men har kritiseret en sagshåndtering?

Og grunden til jeg spørger er at jeg har brug for at jeg betaler og deltager et sted hvor det er okay at sætte spørgsmålstegn ved ledelsesstilene for derigennem at få dem udviklet på demokratisk vis?

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

Til alle ballademagerne:

Hvem siger at vi andre vil høre "sandheden"?? Det er åbenbart vigtigt for jer at få ud, men hvem siger det er vigtigt for os at høre?

Måske vi har så meget respekt for privatlivet at vi ikke føler det rager os! Måske vi ikke er så naive at vi lytter det sladder som vi ikke ved er sandt. Måske vi har en smule moral..

Anmeld

1. november 2011

Moderator

Giraffen skriver:

Hov og så alligevel ikke helt...

Jeg er bare nødt til lige at kommentere eller få præciseret det citerede.

Jeg vil da mene at jeg som en aktiv del af denne side har lov til at komme med saglig og objektiv kritik af måden en sag håndteres på?

Det er da ud fra kritik og konstruktive forslag at siden forbedres?

Jeg bliver nødt til lige at få bekræfte at jeg ikke har angrebet jer som hverken personer eller staff, men har kritiseret en sagshåndtering?

Og grunden til jeg spørger er at jeg har brug for at jeg betaler og deltager et sted hvor det er okay at sætte spørgsmålstegn ved ledelsesstilene for derigennem at få dem udviklet på demokratisk vis?

vi skal nok give dig besked hvis du træder over "grænsen" det hele har været hektisk herinde de sidste døgn, og vi i staff kører på de sidste batterier herinde for at holde styr på alt (og der er meget )...

Derfor kan jeg heller ikke, lige nu, sige dig 100 % hvem der har reageret på de ting du har sagt/skrevet Jeg vil gerne undersøge det for dig en af dagene hvis du vil, men jeg har ikke hørt noget om at du skulle have opført dig andet end nysgerrigt og oplysende kritisk (hvis du forstår)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.