Giraffen skriver:
Jeg har 100% forståelse for at 'nok er nok' og at noget måtte gøres osv 
Og jeg er helt tosset med staff og synes det er nogle dejlige mennesker...
Men jeg vil nu mene at jeg som bruger og aktivt betalende og deltagende medlem gerne må ytre tilfredshed med håndteringen af sagen? Jeg synes sagen er blevet håndteret helt forkert, særligt fordi jeg til dagligt arbejder med lignende konflikter og der er 100 andre meget bedre måder at håndtere det på
Jeg vil bare gerne være sikker på at jeg ikke skal frygte at blive slettet fordi jeg ikke synes håndteringen har været hverken professionel eller ordentlig ift de resterende medlemmer der sidder tilbage på baby.dk med flere spørgsmål end hvad vi kom ind med?
Jeg tror det største problem i denne håndtering har været at der har været uoverensstemmelse med hvad staff måtte sige og hvad andre måtte sige (fx at staff måtte omtale en sag som andre ikke måtte)
Derudover synes jeg det er et problem at den ene side bliver stemplet som mobbere og usmagelige mens staff 100% håndhæver at de har gjort alting 100% efter bogen men at de også er mennesker.
Jeg tror det bedste i denne type situationer ville være hvis staff ikke var private brugere på siden også, men et anonymt ansigt, en administrator som man ikke havde relationer til ellers - og vigtigst af alt en administrator der også kunne sige "vi beklager vi ikke har håndteret denne sag bedre, vi vil gøre vores bedste for at gøre det godt fremover"
Måske skulle man sætte prisen på medlemsskab op eller kræve at alle betaler så man kunne få en lønnet administrator så jeg ikke skal have dårlig samvittighed over at kritisere et arbejde der i mine øjne er utrolig ringe udført, alene fordi I arbejder frivilligt
Jeg vil have lov til at kritisere måden sagen er håndteret på uden at frygte at blive slettet - og uden at blive stemplet som en der er 'imod baby.dk' for det er jeg på ingen måde
Jeg er bare en almindelig bruger, der brænder inde med en følelse af at denne sag er håndteret uheldig uprofessionelt og ikke hensigtsmæssigt uden nogen har modet til at påtage sig ansvaret for deres del af det
Igen - jeg aner ikke noget som helst om det uenigheden omhandler, men dette er mit syn på håndteringen de sidste par dage
Jeg håber ikke jeg bliver slettet det er ikke mit ønske eller min hensigt
og vi opfordrer også vores brugere til at kontakte os hvis de har nye tiltag, gode ideer eller trænger til at "brokke" sig over måden tingene fungerer
Vi har bare, bl.a. i den her "sag", bedt om at I skriver til os på en mail el. lign så vi bedre kan bruge den nødvendige tid til at besvare hver enkelt bruger der har noget at sige
Vi vil gerne blive bedre og det bliver vi kun hvis vi får feedback på vores arbejde 
Så nej, du skal så absolut ikke være bange for at blive slettet fordi du har gode idéer! kom endelig med dem, men lad være med at angribe os hvis ikke vi gør tingene som du ville have gjort.. der ER en grund til at vi reagerer som vi gør og vi handler ikke blot på første indskydelse...
Men SELVFØLGELIG er vi modtagelige overfor forslag! Vi vil helst have dem i baby.dk kategorien eller i mails