Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er efterhånden mange der har fået det afvide.

Synes du ikke også snart at du skulle smutte? Du bliver VED og VED med at kritisere og brokke dig - jamen, døren er åben og du skal sørme ikke spilde dit krudt på at brokke dig til os længere! Afsted - smut ud og hyg dig med de andre "sandsigere" derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Darling<3

Rosa skriver:

Og så er du allerede i fuld gang med at puste liv i sladder og dårlig stemning.

Og smut så med dig - du gider jo ikke være her for andet end at skabe ballade, det siger du jo selv! En gang for alle: Vi er ikke interesserede i at din fordrejede version af "sandheden" skal smøres ud her - er du med? Spred den et andet sted hvis du har så travlt, men IKKE her!!! 

Sådan Rosa - dejligt at se at det er dig, der har bukserne på

Anmeld

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stjernestoev skriver:

Det er jo også det jeg mener, og det der står?

OKay.

Men så er det i hvertfald pointeret

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

Rosa skriver:

Synes du ikke også snart at du skulle smutte? Du bliver VED og VED med at kritisere og brokke dig - jamen, døren er åben og du skal sørme ikke spilde dit krudt på at brokke dig til os længere! Afsted - smut ud og hyg dig med de andre "sandsigere" derude!

Skulle du måske ikke holde tonen som staff? Helt ærligt, hvad fanden er det for en måde at skrive på?!

Jeg bliver sku ikke ved og ved, og jeg skriver da slet ikke til dig?!

Hmm...... Synes du sagde der ikke skulle være negativitet, men det er dig der skriver negativt til andre!

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Benjamin03012011 skriver:

Jaja, nu var det heller ikke mig der skulle have slettet billeder.

Nej det var Sof, tror jeg hun hedder, men håber da hun kigger med i denne debat, her kan hun nemlig få svar på det hun søger

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

Zafir skriver:

OKay.

Men så er det i hvertfald pointeret

Ja, og det er taget ordret fra Datatilsynets hjemmeside. Så er den ged vist barberet

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

Skulle du måske ikke holde tonen som staff? Helt ærligt, hvad fanden er det for en måde at skrive på?!

Hmm...... Synes du sagde der ikke skulle være negativitet, men det er dig der skriver negativt til andre!

Anmeld

1. november 2011

Rosa

Læs nu den sticky tråd på forsiden. Sagen er LUKKET! Og jeg har læst denne tråd igennem og du bliver simpelthen ved og ved og ved med at komme med negative ytringer og kommentarer - hvad er du her for? Hvordan bidrager du positivt lige nu? Jeg har brugt de sidste to døgn på at svare på indlæg som dine, og vi HAR gjort vores politik klar, så hvis du bliver stødt er det intet imod hvad vi bliver over din manglende respekt for de beslutninger som er truffet her på stedet. 

Anmeld

1. november 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Ja lidt er den vidst, men jeg vil også gerne nå "ind" til de folk som ikke skal ødelægge det for os andre!

Haha, du vænner dig aldrig til at skrive Honey, til mig

Hvis i lukker baby.dk , så "skylder" i mig en anden side, hvad skal jeg ellers bruge AL min tid på??

loooove calling you honey

Hey... hvis vi lukker får du min msn så kan du overspamme mig hver gang du har noget at sige

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

Rosa skriver:

Læs nu den sticky tråd på forsiden. Sagen er LUKKET! Og jeg har læst denne tråd igennem og du bliver simpelthen ved og ved og ved med at komme med negative ytringer og kommentarer - hvad er du her for? Hvordan bidrager du positivt lige nu? Jeg har brugt de sidste to døgn på at svare på indlæg som dine, og vi HAR gjort vores politik klar, så hvis du bliver stødt er det intet imod hvad vi bliver over din manglende respekt for de beslutninger som er truffet her på stedet. 

I denne tråd? Det er jo løgn!

Jeg skrev til ''Honey<3'' i denne debat, fordi jeg havde skrevet til hende i den anden som åbenbart blev lukket, noget om at slette billeder i debatter, hvad er der forkert i det? Kan du svare mig på det?

For jeg ved det virkeligt ikke, jeg forstår det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.