Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Darling<3

...

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Benjamins'mor

Honey<3 skriver:

Dejligt at du melder dig på banen herinde, kunne ikke huske hvad du hed heller, så havde aldrig "fundet" dig

Årh, på den måde..

Tror godt at staff vil hjælpe hende ( sof?? ) hvis hun spurgte pænt

Jep. Så lige din tråd så ville jeg bare lige fortælle, vidste slet ikke den anden var blevet slettet.

Anmeld

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stjernestoev skriver:

Hvad gælder, når du offentliggør oplysninger om dig selv?
Når du offentliggør billeder af eller oplysninger om dig selv, gør du det samtidig muligt for andre at bruge oplysningerne. Datatilsynet vil som oftest ikke kunne hjælpe dig med at få andre til at slette de oplysninger eller billeder, som du selv har offentliggjort.
Du kan eventuelt påberåbe dig ophavsret til dine billeder - men Datatilsynet kan ikke hjælpe dig med spørgsmål om ophavsret.
Et godt råd: Tænk dig om, inden du lægger oplysninger ud på internettet - gør kun de oplysninger tilgængelige, som du er indstillet på, skal kunne findes på internettet for altid!

I følge datatilsynet, så har vi ingen pligt til at slette billeder i debatterne.

Anmeld

1. november 2011

Mikkel's mor <3

...

...

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Benjamin03012011 skriver:

Jep. Så lige din tråd så ville jeg bare lige fortælle, vidste slet ikke den anden var blevet slettet.

Hihi, hvor er du sød

Men se hvad Zafir lige har skrevet, de har ikke pligt til at skulle slette billeder herinde.. Så skal man jo bare tænke sig om inden man smider noget op på nettet

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

Zafir skriver:

I følge datatilsynet, så har vi ingen pligt til at slette billeder i debatterne.

Det er jo også det jeg mener, og det der står?

Anmeld

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skriver det bliver tråden slettet.. men du kender vel til de ting der gør at tråde og medlemmer bliver slettet. vi ved for meget. hvis de havde rent mel i posen hvorfor så blive ved at slette.

Og så er du allerede i fuld gang med at puste liv i sladder og dårlig stemning.

Og smut så med dig - du gider jo ikke være her for andet end at skabe ballade, det siger du jo selv! En gang for alle: Vi er ikke interesserede i at din fordrejede version af "sandheden" skal smøres ud her - er du med? Spred den et andet sted hvis du har så travlt, men IKKE her!!! 

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

Mikkel's mor <3 skriver:

Skriver det bliver tråden slettet.. men du kender vel til de ting der gør at tråde og medlemmer bliver slettet. vi ved for meget. hvis de havde rent mel i posen hvorfor så blive ved at slette.

Der er efterhånden mange der har fået det afvide.

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Mikkel's mor <3 skriver:

Ved ikke om du nogensinde kommer herinde igen, men om ikke andet kigger du nok med på sidelinien

Nej, jeg ved virkelig ikke hvad der forgår bag kulisserne, og det er heller ikke min opgave at holde styr på det da jeg ikke er en del af staff.. Jeg er bruger herinde som så mange ander og jeg er super tilfreds med siden og måden den bliver drevet på!!

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

Honey<3 skriver:

Hihi, hvor er du sød

Men se hvad Zafir lige har skrevet, de har ikke pligt til at skulle slette billeder herinde.. Så skal man jo bare tænke sig om inden man smider noget op på nettet

Jaja, nu var det heller ikke mig der skulle have slettet billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.