Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Darling<3

pastry26 skriver:

Amen here we go again...  Hvorfor er det så svært at tage de positive briller på?? Og se tingene lidt udfra, at vi er mange herinde, som ikke gider de her små-skænderier og mudder-kastning. I udelukker en masse nye mennesker i at melde sig ind på siden og deltage, for nye folk gider da ikke bruge tid herinde, hvis der hele tiden er så dårlig stemning...

Og tag den da lige med staff over PB hvis I er så uenige, i stedet for at sabotere en tråd, gang på gang! Det er yderst frustrerende.. Især, som jeg har skrevet før, fordi jeg er forholdsvis ny og ikke føler  jeg har lyst til at deltage altid pga den dårlige stemning...

Og til TS: Jeg synes også det var træls at jeg ikke kunne læse mit citat fra Rosa, men jeg forstår godt staff og grunden til at tråden blev lukket.. vi KAN jo ikke blive ved..og det kan vi så åbenbart alligevel.. 

Jeg håber ikke at du/i ser denne tråd som værende et problem og negativt.. Jeg er faktisk lidt glad for at jeg har lavet denne tråd, da jeg synes vi er mange positive brugere som deltager

Men som du kan se igennem tråden, er der en som er sprunget fra siden, det var sikkert også det rigtige at gøre for hende, da hun kun være interesseret i at få den "grusomme sandhed" frem - hvad det så handler om, er jeg ligeglad med, jeg stoler på "mit" staff og har kun positive tanker om dem og deres job

Men tilbage til dit emne, til mig - Ja, det er lidt irriterende at vi ikke nåede at læse vores svar inde i den nu slettet tråd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Darling<3

Nå i lækre girls

Skal vi ikke bare sige at nu har vi fået snakket tingene igennem og er blevet enige om at støtte op om et skønt baby site fremover??

Nu lyder jeg måske som om jeg skal bestemme det hele, hvilket jeg bestemt ikke skal, men kan vi ikke bare kæmpe og gøre vores for at her er rart at være?? Er man uvenner med nogle, så klar det over PB, opret ikke tråde om gamle brugere og sidst - snak ordenligt til hinanden

Jeg vil ikke miste mit baby-hjem

Nååååårh ja, siden at baby.dk måske lukker og jeg her igennem har fået mange gode bekendtskaber , så har jeg da lige en hemmelighed som jeg vil dele, mens vi stadig er her ---------

JEG SKAL VÆRE MOAR

Og så skal jeg til jobsamtale imorgen

Anmeld

1. november 2011

Lusi

stm2812 skriver:

Jeg er slet ikke inde i alt det der er sket, så blev nødt til lige at tage den fra starten af, og så bliver man lige lidt hooked

Men var da også noget overrasket over den negative stemning. Jeg er åbenbart gået uden om al debatten, og har ikke rigtig oplevet dårlig stemning herinde før nu.

Synes det er rigtig rigtig ærgeligt at nogen skal ødelægge det sådan, og ikke bare acceptere og respektere zafir og staffs beslutning. Og det var simpelthen så godt skrevet af Zafir

Jeg har ik været inde på baby i over en måned, så jeg er heldigvis også gået glip af alt det negative, denne her omgang ihvertfald

Anmeld

1. november 2011

Becks

Honey<3 skriver:

Nå i lækre girls

Skal vi ikke bare sige at nu har vi fået snakket tingene igennem og er blevet enige om at støtte op om et skønt baby site fremover??

Nu lyder jeg måske som om jeg skal bestemme det hele, hvilket jeg bestemt ikke skal, men kan vi ikke bare kæmpe og gøre vores for at her er rart at være?? Er man uvenner med nogle, så klar det over PB, opret ikke tråde om gamle brugere og sidst - snak ordenligt til hinanden

Nååååårh ja, siden at baby.dk måske lukker og jeg her igennem har fået mange gode bekendtskaber , så har jeg da lige en hemmelighed som jeg vil dele, mens vi stadig er her ---------

JEG SKAL VÆRE MOAR

TILLYKKE

Anmeld

1. november 2011

pastry26

Honey<3 skriver:

Jeg håber ikke at du/i ser denne tråd som værende et problem og negativt.. Jeg er faktisk lidt glad for at jeg har lavet denne tråd, da jeg synes vi er mange positive brugere som deltager

Men som du kan se igennem tråden, er der en som er sprunget fra siden, det var sikkert også det rigtige at gøre for hende, da hun kun være interesseret i at få den "grusomme sandhed" frem - hvad det så handler om, er jeg ligeglad med, jeg stoler på "mit" staff og har kun positive tanker om dem og deres job

Men tilbage til dit emne, til mig - Ja, det er lidt irriterende at vi ikke nåede at læse vores svar inde i den nu slettet tråd..

Nej nej jeg ser ikke det som et problem at du oprettede tråden, kun at der var nogen der ikke kunne lade den være og bruge den som en mulighed for igen at sprede galde.. men kan godt se jeg var lidt langsom til at få skrevet mit indlæg færdig, de havde jo slettet sig da mit kom op 

Anmeld

1. november 2011

Giraffen

Caroline86 skriver:

vi skal nok give dig besked hvis du træder over "grænsen" det hele har været hektisk herinde de sidste døgn, og vi i staff kører på de sidste batterier herinde for at holde styr på alt (og der er meget )...

Derfor kan jeg heller ikke, lige nu, sige dig 100 % hvem der har reageret på de ting du har sagt/skrevet Jeg vil gerne undersøge det for dig en af dagene hvis du vil, men jeg har ikke hørt noget om at du skulle have opført dig andet end nysgerrigt og oplysende kritisk (hvis du forstår)

jamen det var 100% til det du skrev med at jeg ikke måtte angribe jeres måde at håndtere det på, så måske vi bare har misforstået hinanden

jeg tolkede det som noget I mente jeg havde gjort og måske det bare var ment som et eksempel på hvad der ikke er ok

Ja det har været en hård omgang og synes også det bliver rart at få ro på vandene igen

Anmeld

1. november 2011

Laulund87

Honey<3 skriver:

Nå i lækre girls

JEG SKAL VÆRE MOAR

Tillykke!

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Tutter skriver:

TILLYKKE

Tak søde Tutter

Håber også snart at det bliver DIN tur!!!!

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

pastry26 skriver:

Nej nej jeg ser ikke det som et problem at du oprettede tråden, kun at der var nogen der ikke kunne lade den være og bruge den som en mulighed for igen at sprede galde.. men kan godt se jeg var lidt langsom til at få skrevet mit indlæg færdig, de havde jo slettet sig da mit kom op 

Det er jeg glad for at høre

Langsomhed ( tror ikke det er et ord, hehe ) er nogle gange en fordel, så går man nemlig glip af de negative ting herinde Hehe..

Men efter at den mest sure i denne tråd er væk, så er det allerede blevet bedre

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Tillykke!

Tak søtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.