Caroline86 skriver:
det burde ikke undre dig hvis du nåede at læse tråden fra i går (hvilket det lyder til?) 
De der ikke er interesseredei at støtte op om den gode stemning på baby.dk har vi ikke lyst til at have herinde! Det er jo præcis det tråden i går handlede om.
Du er nødt til at stole på at de ting vi foretager os herinde er for alles bedste. Vi forsøger bare at drive siden så godt som muligt og gøre flest muligt medlemmer glade! Og jo, det kan ikke undgå at ramme nogle der ikke er enige, men så er det jo heldigvis frit for at finde et andet forum end vores
Vi er glad for vores brugeres støtte og vi har brug for den...
Jeg har 100% forståelse for at 'nok er nok' og at noget måtte gøres osv 
Og jeg er helt tosset med staff og synes det er nogle dejlige mennesker...
Men jeg vil nu mene at jeg som bruger og aktivt betalende og deltagende medlem gerne må ytre tilfredshed med håndteringen af sagen? Jeg synes sagen er blevet håndteret helt forkert, særligt fordi jeg til dagligt arbejder med lignende konflikter og der er 100 andre meget bedre måder at håndtere det på
Jeg vil bare gerne være sikker på at jeg ikke skal frygte at blive slettet fordi jeg ikke synes håndteringen har været hverken professionel eller ordentlig ift de resterende medlemmer der sidder tilbage på baby.dk med flere spørgsmål end hvad vi kom ind med?
Jeg tror det største problem i denne håndtering har været at der har været uoverensstemmelse med hvad staff måtte sige og hvad andre måtte sige (fx at staff måtte omtale en sag som andre ikke måtte)
Derudover synes jeg det er et problem at den ene side bliver stemplet som mobbere og usmagelige mens staff 100% håndhæver at de har gjort alting 100% efter bogen men at de også er mennesker.
Jeg tror det bedste i denne type situationer ville være hvis staff ikke var private brugere på siden også, men et anonymt ansigt, en administrator som man ikke havde relationer til ellers - og vigtigst af alt en administrator der også kunne sige "vi beklager vi ikke har håndteret denne sag bedre, vi vil gøre vores bedste for at gøre det godt fremover"
Måske skulle man sætte prisen på medlemsskab op eller kræve at alle betaler så man kunne få en lønnet administrator så jeg ikke skal have dårlig samvittighed over at kritisere et arbejde der i mine øjne er utrolig ringe udført, alene fordi I arbejder frivilligt
Jeg vil have lov til at kritisere måden sagen er håndteret på uden at frygte at blive slettet - og uden at blive stemplet som en der er 'imod baby.dk' for det er jeg på ingen måde
Jeg er bare en almindelig bruger, der brænder inde med en følelse af at denne sag er håndteret uheldig uprofessionelt og ikke hensigtsmæssigt uden nogen har modet til at påtage sig ansvaret for deres del af det
Igen - jeg aner ikke noget som helst om det uenigheden omhandler, men dette er mit syn på håndteringen de sidste par dage
Jeg håber ikke jeg bliver slettet det er ikke mit ønske eller min hensigt