Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Becks

Honey<3 skriver:

Tak søde Tutter

Håber også snart at det bliver DIN tur!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Giraffen skriver:

jamen det var 100% til det du skrev med at jeg ikke måtte angribe jeres måde at håndtere det på, så måske vi bare har misforstået hinanden

jeg tolkede det som noget I mente jeg havde gjort og måske det bare var ment som et eksempel på hvad der ikke er ok

Ja det har været en hård omgang og synes også det bliver rart at få ro på vandene igen

det var såmænd bare en generel observation at det er fint med kommentarer og råd, så længe vi ikke angribes eller beskyldes for ikke at håndtere tingene rigtigt! For selvom du (eller andre) ikke er enige er det jo altså stadig begrundede beslutninger vi tager Og jo, nogle gange kan det være rask med et nyt friskt pust, andre gange (de fleste) holder vi fast i vores procedurer

Anmeld

1. november 2011

CamillaT89

Wow, hvor er det blevet fascistisk og diskriminerende herinde!! Kig jer nu omkring; I gasser alle folk, der sætter spørgsmålstegn ved situationen? Vil I kun ha' uselvstændige røvslikkere herinde, eller hvad? Det bliver da lidt trivielt i længden? 

Grunden til at folk gør oprør, er fordi vi har været her i lige så lang tid, som nogle af jer moderatorer har. Det er sgu også vores side. Vi har elsket at være her. Det er en fantastisk side, men ledelsen fungerer bare ikke. Der har aldrig været de her problemer, da der var den gamle ledelse.  

Peace 

Anmeld

1. november 2011

CamillaT89

Jeg er FOR en revolution på baby.dk!!

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Nå i lækre girls

Skal vi ikke bare sige at nu har vi fået snakket tingene igennem og er blevet enige om at støtte op om et skønt baby site fremover??

Nu lyder jeg måske som om jeg skal bestemme det hele, hvilket jeg bestemt ikke skal, men kan vi ikke bare kæmpe og gøre vores for at her er rart at være?? Er man uvenner med nogle, så klar det over PB, opret ikke tråde om gamle brugere og sidst - snak ordenligt til hinanden

Jeg vil ikke miste mit baby-hjem

Nååååårh ja, siden at baby.dk måske lukker og jeg her igennem har fået mange gode bekendtskaber , så har jeg da lige en hemmelighed som jeg vil dele, mens vi stadig er her ---------

JEG SKAL VÆRE MOAR

Og så skal jeg til jobsamtale imorgen

Hvornår testede du? 

Hvor langt er du henne? 

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

CamillaT89 skriver:

Wow, hvor er det blevet fascistisk og diskriminerende herinde!! Kig jer nu omkring; I gasser alle folk, der sætter spørgsmålstegn ved situationen? Vil I kun ha' uselvstændige røvslikkere herinde, eller hvad? Det bliver da lidt trivielt i længden? 

Grunden til at folk gør oprør, er fordi vi har været her i lige så lang tid, som nogle af jer moderatorer har. Det er sgu også vores side. Vi har elsket at være her. Det er en fantastisk side, men ledelsen fungerer bare ikke. Der har aldrig været de her problemer, da der var den gamle ledelse.  

Peace 

Måske skulle du oprette din egen tråd, som kan handle om den negativitet som du åbenbart ligger inde med!!

Jeg synes ikke du skal skrive mere i min tråd, så opret venligst din egen!!

Anmeld

1. november 2011

Mimic

CamillaT89 skriver:

Peace 

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Hvornår testede du? 

Hvor langt er du henne? 

Jeg testede 6, 4 og 3 dage før mens Igår var jeg ved lægen og han lavede endnu en positiv test Altså med mit tis, ikke han's, haha...

Jeg er lige omkring 5+2 idag

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Jeg testede 6, 4 og 3 dage før mens Igår var jeg ved lægen og han lavede endnu en positiv test Altså med mit tis, ikke han's, haha...

Jeg er lige omkring 5+2 idag

Okey.... Få det da offentlig gjort herinde!? 

TILLYKKE 

Anmeld

1. november 2011

CamillaT89

Honey<3 skriver:

Måske skulle du oprette din egen tråd, som kan handle om den negativitet som du åbenbart ligger inde med!!

Jeg synes ikke du skal skrive mere i min tråd, så opret venligst din egen!!

Du kunne begynde med at spørge dig selv, hvordan vi kunne få en langt bedre babyside, der ville huse og rumme alle!? Er det bare positivitet frem for alt, eller hvad? Koste hvad det vil? Det er da ignorance der vil noget! Stand up, for christs sake 

Det her er ikke demokrati - det er diktatur! 

JA, det er en privatejet side, men vi har været brugere her i lige så lang tid, som dem, der nu styrer siden. Vi var engang på samme niveau, men det er vi åbenbart ikke længere!? Nu bliver vi smidt ud, fordi vi sætter os imod? Dét synes jeg ikke er i orden. 

Og come on.. Du må da have forventet, at folk kommer med "negative" kommentarer, når du tager emnet op igen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.