Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.817 visninger
206 svar
1 synes godt om
1. november 2011

Darling<3

Nu er jeg forvirret...

Den nye tråd, om den vigtigste tråd her på baby - hvor pokker er den henne??

Jeg er blevet citeret af 2 derinde, men jeg kommer ikke ind i tråden og kan ikke se den under de indlæg jeg har skrevet i som de seneste?

Hjælp mig lige piger, er den blevet slettet eller skal jeg søge læge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

LauraLW

Honey<3 skriver:

Nu er jeg forvirret...

Den nye tråd, om den vigtigste tråd her på baby - hvor pokker er den henne??

Jeg er blevet citeret af 2 derinde, men jeg kommer ikke ind i tråden og kan ikke se den under de indlæg jeg har skrevet i som de seneste?

Hjælp mig lige piger, er den blevet slettet eller skal jeg søge læge??

jeg kan heller ikke finde den

Anmeld

1. november 2011

saxa

Tror den er slettet

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

LauraLW skriver:

jeg kan heller ikke finde den

Underligt, men som saxi skriver - jeg tror også den er blevet slettet.. Har søgt hele baby.dk rundt og jeg kan virkelig ikke finde den..

Øv, så nåede jeg jo ikke at se hvad der var blevet skrevet til mig

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Honey<3 skriver:

Underligt, men som saxi skriver - jeg tror også den er blevet slettet.. Har søgt hele baby.dk rundt og jeg kan virkelig ikke finde den..

Var ellers også godt i gang emd at læse det HELE. Og så forsvandt den bare :/ Øv øv.

Anmeld

1. november 2011

LauraLW

saxi skriver:

Tror den er slettet

ja det tror jeg også... virker bare spøjst når nu den tråd var SÅ vigtig - altså det virkede i hvertfald som om staff gerne ville have budskabet ud til alle.

Anmeld

1. november 2011

saxa

Honey<3 skriver:

Ja den må være slettet, for på min profil kan jeg heller ikk se det indlæg jeg skrev i den.. Pist væk..

Hååååber ikk der var skabt splid deri også - håber ikke det kommer til at påvirke baby.dk's fremtid..

Anmeld

1. november 2011

stm2812

LauraLW skriver:

ja det tror jeg også... virker bare spøjst når nu den tråd var SÅ vigtig - altså det virkede i hvertfald som om staff gerne ville have budskabet ud til alle.

Tror der var for megen diskussion for en gangs skyld

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

stm2812 skriver:

Var ellers også godt i gang emd at læse det HELE. Og så forsvandt den bare :/ Øv øv.

Jeg har ikke gidet at læse det hele da jeg ved at mange af de svar der er kommet i tråden er negativt ladet, og det var lige præcis det Zafir ikke ville have..

Men lidt irriterende at den nu bare er slettet, havde jo 2 beskeder til at ligge

Men omvendt forstår jeg godt grunden til at den er blevet slettet, synes bare det er en skam at nogle brugere herinde skal ødelægge det for os andre som virkelig elsker at være på BABY.DK

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Honey<3 skriver:

Jeg har ikke gidet at læse det hele da jeg ved at mange af de svar der er kommet i tråden er negativt ladet, og det var lige præcis det Zafir ikke ville have..

Men lidt irriterende at den nu bare er slettet, havde jo 2 beskeder til at ligge

Men omvendt forstår jeg godt grunden til at den er blevet slettet, synes bare det er en skam at nogle brugere herinde skal ødelægge det for os andre som virkelig elsker at være på BABY.DK

Jeg er slet ikke inde i alt det der er sket, så blev nødt til lige at tage den fra starten af, og så bliver man lige lidt hooked

Men var da også noget overrasket over den negative stemning. Jeg er åbenbart gået uden om al debatten, og har ikke rigtig oplevet dårlig stemning herinde før nu.

Synes det er rigtig rigtig ærgeligt at nogen skal ødelægge det sådan, og ikke bare acceptere og respektere zafir og staffs beslutning. Og det var simpelthen så godt skrevet af Zafir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.